Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Tapart onthult merkidentiteit ter gelegenheid van 10-jarig bestaan

22-02-2024 | 10:39:00
Het vernieuwde merk weerspiegelt het karakter van het bureau, dat opereert op het snijvlak van kunst, innovatie en technologie

[Marketing Report TV] Michael Versélewel de Witt Hamer: REVITALIZE helpt bestaande merken te transformeren

16-02-2024 | 10:48:00
Michael Versélewel de Witt Hamer is te gast bij Marketing Report TV. Met Bas Vlugt spreekt hij over het rebrandingsproces bij REVITALIZE

Rebranding YoungCapital NEXT: Challenge what’s now to shape what’s NEXT

24-01-2024 | 09:34:00
Daarmee richt het bedrijf zich op de groei van young professionals, het verleggen van grenzen, en het ontwikkelen van grit

This Agency ontwikkelt rebranding Solarclarity

15-01-2024 | 14:36:00
De huidige look and feel was na 15 jaar toe aan een facelift

Wunder verzorgt rebranding RS Finance

14-11-2023 | 09:33:11
Accountantskantoor RS Finance had een logo, website en communicatie die niet meer pasten bij het bedrijf. Wunder tekende voor de rebranding

[Interview] Arco Bregman over de start van otherwise

10-11-2023 | 07:15:00
Sinds januari 2023 is Arco Bregman Managing Director van l’eau en studio DIN. Vanaf 9 november gaan de twee bureaus door onder één naam: otherwise

Verve ontwikkelt rebranding voor Nederlandse insurtech Insify

19-10-2023 | 15:53:00
Het design, geïnspireerd door de David versus Goliath-mentaliteit van Insify, reflecteert zowel de waarden van het bedrijf als de cultuur

Bol.com voortaan bol

12-10-2023 | 08:40:00
Bol.com heeft zijn naam gewijzigd in bol. Daarmee komt na bijna 25 jaar een einde aan de iconische naam Bol.com, die oorspronkelijk stond voor Bertelsmann Online. Bertelsmann verkocht het bedrijfsonderdeel in 2002

FD Persoonlijk introduceert restyling

11-09-2023 | 14:09:27
Het magazine zet steviger in op maatschappelijke betrokkenheid en verwelkomt columnisten en rubrieken

REVITALIZE ontwikkelt merkidentiteit Stichting GUTS

05-09-2023 | 11:09:00
Rebranding bureau REVITALIZE is door Stichting GUTS, die belangen behartigt van mensen met chronische darmziekten, gevraagd voor hulp bij de strategische positionering, naamgeving, visuele merkidentiteit en website.

Lemon Scented Tea wordt creatief bureau van Hamburg Commercial Bank

04-09-2023 | 12:00:00
Het bureau wordt verantwoordelijk voor de volledige rebranding van de bank

Higuita lanceert rebranding en campagne voor VariantZorg

31-07-2023 | 12:18:00
De merkstrategie en visuele identiteit draait om de pay-off Precies wat je dag nodig heeft, met als doel het aantrekken van nieuwe zorgmedewerkers

Hans Brinker kiest voor DDB Amsterdam

20-07-2023 | 11:19:00
In samenwerking met 180 Amsterdam, ontwikkelde DDB Amsterdam de positionering: The Infamous, inclusief huisstijl, website en bijbehorende campagne

Lemon Scented Tea ontwikkelt rebranding Pisang Ambon

19-07-2023 | 14:50:00
Met het vernieuwde brand narrative: For the One and Only’s wil het merk een andere doelgroep aanspreken

VENGEAN komt met rebranding en naam voor ONA Group

07-07-2023 | 09:01:00
De ONA Group is gelanceerd: een collectief van de evenementenbedrijven Dutch7, The Suppliers en NoName Group

Vernieuwde merkidentiteit voor reserveringsplatform TheFork

26-06-2023 | 13:19:00
TheFork introduceert een vernieuwde merkidentiteit en logo. De vernieuwde merkidentiteit is gericht op het stimuleren van online reserveringen en het bieden van een eenvoudige digitale ervaring aan nog meer restaurants

VENGEAN verzorgt rebranding Delft IMP naar Powall

06-06-2023 | 10:07:00
Dit deed het bureau in lijn met Powalls merkstrategie en purpose To power clients’ progress by magnifying the materials they use to store & convert energy.

[Column] Michael Versélewel de Witt Hamer (Revitalize): Je B2B-merk herpositioneren

31-05-2023 | 12:21:30
Overwegingen bij het herpositioneren van een business-to-business merk

[Column] Michael Versélewel de Witt Hamer (Revitalize): Wat is merkpositionering?

14-03-2023 | 17:34:00
Merkpositionering is een term voor het proces waarin je als merkeigenaar bedenkt en bepaalt welke gewenste associaties je wilt dat jouw merk bij mensen oproept

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.