Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Vodafone maakt gebruik van GumGum's contextuele intelligentieplatform

11-07-2022 | 13:32:00
GumGum en Vodafone hebben een strategische samenwerking aangekondigd waarbij het multinationale telecommunicatiebedrijf gebruik heeft gemaakt van GumGum's contextuele intelligentieplatform, VerityTM, om de aankoopintentie rond de Samsung Galaxy Z Flip3 te verhogen

Expert zoekt bureau en start met video-oproep

08-07-2022 | 09:11:52
Expert roept alle creatieve bureaus van Nederland in een video op zich te melden. Daarmee draait de winkelketen het traditionele wervingsproces om. Bureaus pitchen niet bij Expert, Expert pitcht bij de bureaus

[Column] Joyce Lopulalan: Hoe je als consument elke dag wordt genept

13-06-2022 | 10:09:31
Zowel op het gebied van pricing als onze behoefte aan snelheid van levering moeten we flink inleveren

[Onderzoek] Schreeuwerige advertenties werken averechts

12-05-2022 | 10:17:00
Voor het vasthouden van de aandacht in advertenties zijn drie factoren cruciaal; uiting, context en persoon. Dat blijkt uit onderzoek van Unravel Research en DPG Media

[Interview] Eddy Salfischberger (Alfred): Wij zijn niet per se op zoek naar de beste mensen

31-03-2022 | 06:07:00
In aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Eddy Salfischberger, Managing Director en Executive Producer bij Alfred

[Interview] Lode Schaeffer (INDIE Amsterdam): Wij zetten de turbo op merken door ongelaagd te werken

09-03-2022 | 15:25:00
Rondom de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Lode Schaeffer, Creative Director en eigenaar van INDIE Amsterdam

[Interview] Karina Buitenhuis (Eigen Fabrikaat): Digitalisering was en is een constante factor

09-03-2022 | 12:19:00
Rondom de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Karina Buitenhuis, Managing Partner bij Eigen Fabrikaat

[Interview] Jelmer Wind (Team5pm): YouTube populairder dan ooit

09-03-2022 | 12:04:00
Rondom de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Jelmer Wind, mede-oprichter en CEO van Team5pm

[Interview] Darre van Dijk (TBWA\Neboko): Verandering is van alle tijden, zorg goed voor elkaar!

09-03-2022 | 09:35:00
Rondom de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Darre van Dijk, Chief Creative Officer bij TBWA\Neboko

[Interview] Deniz Alkaç (Bruut Amsterdam): We leven in een digitaal Picadilly Circus, maak verbinding!

08-03-2022 | 12:38:00
In aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Deniz Alkaç, Managing Director en Executive Producer bij Bruut Amsterdam

[Interview] Frank Jockin (The Merge): Samenwerken in digitale omgeving is de norm

08-03-2022 | 11:06:00
In aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Frank Jockin, Creative Lead van The Merge.

[Interview] Cees Faes (Fightclub) over contentmarketing in 2022: een shift van storytelling naar story-doing

04-03-2022 | 15:32:00
In aanloop naar de bekendmaking van Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Cees Faes, Founder & Managing Partner van Fightclub

[Interview] Erik Kessels (KesselsKramer): Als het niet op een T-shirt werkt, werkt het ook niet in een film van 3 minuten

04-03-2022 | 14:46:00
In aanloop naar de bekendmaking van Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Erik Kessels, mede-oprichter van het communicatiebureau KesselsKramer

[Interview] Bert Hagendoorn: Het belangrijkste is dat je dicht bij de kernkracht van je bureau blijft

04-03-2022 | 10:52:00
In aanloop naar de bekendmaking van Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Bert Hagendoorn, specialist in positionering en groeistrategie voor creatieve ondernemers

[Interview] Jur Baart (Fitzroy): Denk beyond marketing; overtref doelgroep qua verwachtingen

03-03-2022 | 21:37:00
In aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Jur Baart is eigenaar van Fitzroy We spreken hem over zijn bedrijf en ontwikkelingen in de markt.

[Interview] Michiel Klein Schiphorst (epidemie) over 2022: Make Love, not war

03-03-2022 | 21:19:00
In aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Michiel Klein Schiphorst is Creative Director en eigenaar van epidemie en CelApp Media. We spreken hem over zijn bedrijf en marktontwikkelingen

[Interview] Remco Dongor (Kapooow): Diversity & Inclusion gaat om meer omzet

03-03-2022 | 17:10:00
Remco Dongor is mede-eigenaar van KAPOOOW. Ze houdt zich onder meer bezig met het creatieve proces, strategie, en consultancy We spreken hem hierover

[Interview] Britt Hogenhuis (&.agency): 2022 is het jaar van data, data en nog eens data

28-02-2022 | 08:41:00
In aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Britt Hogenhuis, mede-oprichter van &.agency

[Interview] Dimi Albers (Dept): Onvoorstelbare vloedgolf aan investeringen in virtualisatie in Metaverses

28-02-2022 | 08:41:00
In aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we Dimi Albers, CEO van Dept

iO zet talentengroei in Benelux voort met 45 collega’s

24-02-2022 | 10:51:00
Bij fullservice bureau iO hebben ze aan enthousiaste sollicitanten geen gebrek. Dit jaar alleen al begonnen er bij de verschillende campussen in de Benelux 45 mensen

[Interview] Michel van Velde (iO Utrecht): We gaan een campus ontwikkelen in Utrechtse Hoog Catharijne

23-02-2022 | 15:42:00
In aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Michel van Velde, Managing Director bij iO Utrecht (voorheen One Shoe)

[Interview] Django Weisz Blanchetta (SuperHeroes): Sonic branding en sonic design bepalen de emotie

23-02-2022 | 15:29:00
In aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Django Weisz Blanchetta, Managing Director en oprichter van SuperHeroes

[Onderzoek] DPG Media en Mediabrands: ruim de helft van de Nederlanders is positief over regionale kenmerken in reclame

23-02-2022 | 13:31:00
Ruim de helft van de Nederlanders (51 procent) vindt het positief als regionale kenmerken terug te zien zijn in reclame. Hoewel regionale kenmerken zeker van toegevoegde waarde zijn voor een geadverteerd product, is het succes afhankelijk van de executie van de reclame

[Interview] Stacey Rookhuizen (Bombilate Media): Investeer in je verhaal op een realistische manier

22-02-2022 | 14:00:00
In aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Stacey Rookhuizen, oprichter en eigenaar van Bombilate Media

Polestar komt met eerste Super Bowl commercial

11-02-2022 | 00:00:00
Het Zweedse elektrische automerk Polestar, komt voor het eerst met een Super Bowl-commercial op de Amerikaanse televisie. De televisiespot van 30 seconden wordt bij het Amerikaanse NBC uitgezonden in het eerste deel van de wedstrijd op 13 februari 2022

Rechtbank verbiedt Ariel-reclame van Proctor & Gamble Nederland

12-01-2022 | 11:38:00
De Rotterdamse rechtbank heeft Proctor & Gamble Nederland verboden om de reclame van Ariel nog te mogen uitzenden. De zaak was in kort geding aangespannen door Unilever dat zich met zijn merk Robijn benadeeld voelde

[Onderzoek] DVJ Insights: Reclamebestedingen online gokbedrijven door het dak

06-01-2022 | 16:16:00
Sinds de legalisering van de online kansspelmarkt per 1 oktober 2021 zijn reclamebestedingen van online gokbedrijven door het dak geschoten. Zo is er een gemiddelde verdubbeling te zien van de mediabestedingen

Open Now maakt campagne Misbruik Prostituees door Klanten voor Ministerie van Justitie & Veiligheid

31-12-2021 | 12:52:00
Vanaf 1 januari 2022 zijn klanten van prostituees strafbaar wanneer zij een seksuele dienst afnemen bij sekswerkers van wie zij weten of vermoeden dat er sprake is van dwang, uitbuiting of mensenhandel

Iglo wil consumenten meer groente laten eten

31-12-2021 | 12:32:00
Veel mensen eten te weinig groente. Momenteel eten Europeanen gemiddeld zo'n 150 gram groente per dag. In Nederland ligt dat zelfs nog iets lager: 135 gram groente per dag

Europees Parlement stemt in met grote inperkingen macht Big Tech

14-12-2021 | 22:47:00
Het Europees Parlement heeft in meerderheid ingestemd met de Digitale Markten Wet (DMA). Deze Europese wet gaat volgens de PvdA de marktmacht van de allergrootste Big Tech-bedrijven inperken

Abonneer je op onze nieuwsbrief