nieuws
Tag Resultaten
[Interview] Xavier Tilman (Ocean Outdoor): Zowel digitaal als analoog gaat OOH verder dan alleen de schermen
Xavier Tilman is CEO van Ocean Outdoor. We spreken hem over de toekomst van DOOH, de rol van technologie en de plannen voor 2023
[Screenforce] Brand building stimuleert korte termijn verkoop
Er is bewijs afkomstig van onderzoeksbureau System1 dat brand building reclames zowel lange als ook korte termijn verkoopeffecten realiseren
TAG Outdoor en Hillenaar Outdoor intensiveren samenwerking
Hillenaar Outdoor en TAG Outdoor gaan intensiever samenwerken op het vlak van data, campagneplanning en programmatic buying. Beide partijen werkten al samen op het vlak van programmatic buying
Ster, OMS en Qmusic, BNR, ORN en ePower Sales wijzigen radiotarieven voortaan maandelijks
Ster, OMS, Qmusic, BNR Nieuwsradio, ORN (voor de regionale omroepen) en ePower Sales (voor de regionale commerciele zenders en Kink) wijzigen per 1 april 2023 maandelijks hun (bruto)tarieven. Dit hebben deze partijen gezamenlijk afgesproken als leden van brancheorganisatie Audify
[Vacatures] Out of Home Masters zoekt een Client Service Manager
Out of Home Masters is per direct op zoek naar een Client Service Manager
Vodafone, Deutsche Telekom, Orange en Telefonica starten joint venture digitale reclame
Vodafone, Deutsche Telekom, Orange en Telefonica starten een joint venture voor de exploitatie van digitale reclame in de vier grote EU-landen Frankrijk, Duitsland, Spanje en Italië alsmede het Verenigd Koninkrijk
Aangescherpte regels voor verantwoorde duurzaamheidsclaims
De Code voor Duurzaamheidsreclame, onderdeel van de Nederlandse Reclame Code, is in werking getreden
[Vacatures] Joe Public zoekt een Accountmanager
Joe Public is per direct op zoek naar een Accountmanager
[Onderzoek] DPG Media: Creativiteitscrisis in de reclamewereld
DPG Media heeft in samenwerking met VU Amsterdam en neuromarketingbureau Bloakes onderzoek gedaan naar de effectiviteit van creatieve advertenties
Kabinet werkt aan reclameverbod ongezond voedsel voor minderjarigen
Het kabinet werkt aan een wetsvoorstel om beperkingen te stellen aan de marketing van ongezonde voedingsmiddelen gericht op kinderen en jongeren onder de 18 jaar
[Column] David de Jong: PAST en FAST, we moeten eraan wennen!
De sector is net gewend aan de term FAST, er heeft zich inmiddels een andere trend gemanifesteerd: PAST. FAST staat voor Free Ad-Supported Streaming Television. RTL XL en Kijk (Talpa Network) zijn hier voorbeelden van. PAST staat voor Premium Ad-Supported Streaming Television. Oftewel een betaalde streamingdienst mét reclame
[Magna Ad Spend Forecast] Televisie grote aanjager van groei reclamemarkt 2023
Dit zijn de belangrijkste conclusies uit de Nederlandse Ad Forecast van Mediabrands
RA*W is terug met vierde Real Talks: Social Responsibility
RA*W en The Social Hub zijn terug met een nieuwe Real Talks. Na sessies over stereotypering, genderongelijkheid en work-life balance, openen ze op 6 december het gesprek over sociale verantwoordelijkheid. Het bieden van nieuwe perspectieven aan jong talent, staat zoals altijd voorop
Ad Alliance & Ster: gemiddeld 20 procent tariefstijgingen in 2023
De tarieven van Ad Alliance en de Ster gaan met gemiddeld 20 procent omhoog. De basisjaarprijs van de Ster is met 14 procent verhoogd; die van Ad Alliance is 4 procent hoger dan 2022; die van Talpa Media Solutions is met 3 procent verhoogd
Ton Rozestraten (Ad Alliance) verwacht goede resultaten voor 2022 en 2023
Ton Rozestraten, Chief Commercial Officer van RTL Nederland en CEO van reclameverkoopbedrijf Ad Alliance is positief over 2022 en 2023, verwacht positieve ontwikkelingen uit streamingreclame, addresssable advertising en innovatie. Dit bleek uit een presentatie voor mediabureaus
Videoland komt met gratis (reclame)versie ter vervanging van RTL XL
Videoland komt begin 2023 met een gratis versie waar het uitzending gemist-deel van RTL XL zal worden ondergebracht. Eerder kondigde RTL Nederland aan dat RTL XL begin 2023 zou stoppen
VodafoneZiggo, RTL Nederland en Talpa Network starten in 2023 met Addressable TV
VodafoneZiggo, RTL Nederland (Ad Alliance) en Talpa Network (Talpa Media Solutions) gaan in 2023 werk maken van addressable adverteren. Dit bevestigt Talpa Network desgevraagd aan Marketing Report, terwijl Ton Rozestraten, CCO van RTL Nederland, dit bekend heeft gemaakt in een presentatie voor mediabureaus
[Vacatures] Megawatt zoekt een Online Marketeer
Megawatt is per direct op zoek naar een Online Marketeer
[Vacatures] Megawatt zoekt een Motion Video Designer
Megawatt is per direct op zoek naar een Motion Video Designer
[Vacatures] JCDecaux zoekt een Marketing Intelligence & Research Specialist
JCDecaux is per direct op zoek naar een Marketing Intelligence & Research Specialist
Met wandelende reclame loopt alles nóg beter
Dankzij de bedrukking met je bedrijfslogo fungeert hij ook meteen als effectieve wandelende reclame. En keycords bedrukken zijn er in allerlei kleurige uitvoeringen, dus opvallen doe je zeker