nieuws
Tag Resultaten
Tweede editie MET AMS verbindt tech, cultuur en creativiteit
Dit jaar staat in het teken van technologie, cultuur en creativiteit, waar emerging tech & creative minds meet
Meta presenteert Creators of Tomorrow
Meta, het moederbedrijf van onder andere Facebook en Instagram, opent de inschrijvingen voor Creators of Tomorrow, een programma dat een podium biedt aan opkomend online talent (creators)
[Column] Bart Kampschreur (Vertigo6): Draagt de keizer geen kleren?
In de hype rondom de Facebook Metaverse binnen onze branche, voel ik mij alsof ik in het sprookje van de de nieuwe kleren van de keizer ben beland. Verschillende experts overtroeven elkaar met superlatieven over Mark Zuckerbergs visie op de toekomst van het internet
[Column] Thijs Muller (Havas Media): Hoe Meaningful is de Metaverse?
Hoe meaningful is de metaverse? Het leek ons leuk om met Marketing Report de verschillende meningen binnen ons bureau te delen. Ik laat onze geweldige denkers daarom eerst aan het woord, en geef aan het einde mijn eigen visie! Veel plezier
&samhoud en Emma Kinderziekenhuis Amsterdam UMC winnen bij Facebook-hackathon
Het Emma Kinderziekenhuis en digitaal bureau &samhoud creative tech zijn als tweede geëindigd bij de Facebook-hackathon in de categorie presence platform
[eMarketer] Virtual Reality and consumer marketing in China
Even as companies in China invest in Virtual Reality to engage with consumers, the adoption of the emerging technology has failed to pick up as anticipated in recent years.
Robot Kittens ontwikkelt VR dansvoorstelling Narcissus & Echo
Creative tech agency Robot Kittens heeft meegewerkt aan de Virtual Reality dansvoorstelling Narcissus & Echo die vrijdag 11 juni 2021 in première gaat. Een interactieve dansvoorstelling die bezoekers via een VR-bril kunnen zien en beleven
Dept, Tribe Company en Rotterdam Festival ontwikkelen Eurovision Village 3D-wereld
Rotterdam Festivals, entertainmentbureau Tribe Company en digital agency Dept hebben een virtueel alternatief ontwikkeld in het kader van het Eurovisie Songfestival om Rotterdam naar de wereld te laten komen. Dit gebeurt onder de noemer Eurovision Village van 15 tot 23 mei 2021
Dept komt met virtuele jassen voor Snapchat en augmented reality
Digital agency Dept heeft als eerste in haar industrie virtuele jassen ontworpen die mensen kunnen kopen via NFT’s. Deze puffer jackets zijn bedoeld voor gebruik op Snapchat en andere augmented-reality-toepassingen
Zorg van de Zaak investeert in Jamzone
Zorg van de Zaak investeert in de ontwikkeling van Jamzone, een innovatielab van producten en diensten die vernieuwend zijn voor de geestelijke gezondheidszorg
Universiteit van Amsterdam ontwikkelt virtuele supermarkt voor diabetici
UvA-wetenschappers gaan een virtuele supermarkt ontwikkelen, speciaal voor mensen met diabetes type 2. Met deze toepassing kunnen gebruikers zichzelf trainen om verleidingen beter te weerstaan en zo gezondere keuzes te maken
SugarCity vernieuwt website met VR
SugarCity Events in Halfweg heeft hun website vernieuwd om het toenemend aantal buitenlandse geïnteresseerden een inzage te geven in de onbeperkte mogelijkheden van de industriële evenementenlocatie