nieuws
Tag Resultaten
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Online redacteur Sportredactie - Telegraaf
Mediahuis is per direct op zoek naar een Online redacteur Sportredactie - Telegraaf
VodafoneZiggo verwerft alle rechten UEFA Clubvoetbal 2024-2027
VodafoneZiggo heeft de exclusieve media-rechten verworven voor de UEFA Champions League, de UEFA Europa League en de UEFA Europa Conference League. De afspraken met UEFA gelden vanaf 1 augustus 2024 tot 1 augustus 2027. Thans zenden RTL 7 (RTL Nederland) en Veronica (Talpa Network) deze wedstrijden uit
This Agency ontwikkelt een campagne voor Brouwerij Poesiat & Kater
Brouwerij Poesiat & Kater, een onafhankelijke craftbrouwerij uit Amsterdam, lanceert de BAR: een bier in een fel rood-geel blik, waarmee ze iedereen kunnen laten zien welke kaart ze geven aan het wereldkampioenschap in Qatar
KNVB en partners transformeren Johan Cruijff ArenA tot ‘Huis van Oranje’ tijdens WK voetbal 2022
De KNVB organiseert tijdens het WK 2022 in samenwerking met partners Albert Heijn, Bitvavo, Coca-Cola, Heineken, ING, KPN, Nike, Staatsloterij, TOTO en Volkswagen een nieuw fanevenement om het toernooi in Nederland te beleven.een nieuw fanevenement om het toernooi in Nederland te beleven
Sports Entertainment Group benoemt Rachel Gómez Y Maseland tot CEO
Sports Entertainment Group heeft Rachel Gómez Y Maseland per 1 november 2021 benoemd tot CEO. Daarmee is ze verantwoordelijk voor alle divisies binnen het bedrijf, voetbal, wielrennen, Esports en artiesten
Ziggo blijft tot en met 2025 hoofdsponsor van Ajax
Ajax en Ziggo hebben de samenwerking die sinds 2015 loopt, met twee jaar verlengd tot en met 2025. Dit heeft VodafoneZiggo waar Ziggo onderdeel van is, aangekondigd
KPN verlengt hoofdsponsorschap Eredivisie tot 2025
KPN blijft tot en met seizoen 2024/2025 hoofdsponsor van de Eredivisie. In het seizoen 2021/2022 bestaat de Eredivisie bestaat 65 jaar. Bij KPN is het hoofdkanaal van ESPN waarop Eredivisie-wedstrijden live te zien zijn, in het basispakket opgenomen
Filling Pieces viert Keti Koti in samenwerking met Surinaamse talenten
Het Amsterdamse kledingmerk Filling Pieces viert Keti Koti met de lancering van een limited edition voetbalshirt en kledingspeld onder de noemer Unity for Surinam
KWF met campagne tegen schelden met kanker in sportwereld
In de strijd tegen schelden met kanker gaat KWF de samenwerking aan met Bundled. Bundled vertegenwoordigt professionele e-sporters wereldwijd en ontwikkelde een speciaal tenue voor KWF
Lukkien produceert Jumbo’s Ongelofelijk Oranje Minuutjes voor Ad Alliance
Tijdens het EK de aandacht pakken? Supermarktketen Jumbo speelt slim in op de Oranje-koorts met een speciaal primetime format: Ongelofelijk Oranje. Iedere aflevering gaat John Williams op bezoek bij Oranje Superfans
[Onderzoek] Prestaties van adverteerders rondom wedstrijden Oranje
Mediasynced keek hoe adverteerders presteerden die met hun uitingen rondom de EK-wedstrijd van het Nederlands elftal zichtbaar waren
Fan Connector brengt Nederland coronaproof bij elkaar tijdens EK
De officiële spectacular van Speelstad Amsterdam voor EURO 2020 is gelanceerd: de Fan Connector. Via zes unieke connectors kunnen fans vanaf vandaag dag en nacht met elkaar een gesprek voeren over voetbal
KNVB en Oranje Fonds lanceren documentaire Jouw Club voor Iedereen
De KNVB en het Oranje Fonds lanceren de documentaire Jouw club voor iedereen, waarin diverse bijzondere verhalen uit het amateurvoetbal aan bod komen. De film is de hele maand juni te zien via de digitale kanalen van KPN
Kruidvat en André Hazes werken samen in EK-campagne
Wij zijn Oranje is het lied waarmee André Hazes aan de vooravond van het EK Voetbal het Nederlands elftal een hart onder de riem steekt. De EK-knaller is óók te horen in de commercial van Kruidvat
Grolsch met campagne voor EK Voetbal: Grolsch Beugelkoelkast
Grolsch komt met de Grolsch Beugelkoelkast met een campagne rondom het EK Voetbal. Middels een actiecode kunnen consumenten vanaf maandag 24 mei 2021 een Beugelkoelkast winnen, een klein koelkastje die men vlak naast een bank kan plaatsen om een wedstrijd lang makkelijk bier uit te halen
KNVB gaat voor een CO2-reductie van minstens 20 procent in het voetbalverkeer
De KNVB en partners ENGIE en Volkswagen willen een CO2-reductie van minstens 20 procent in het voetbalverkeer in 2023 bereiken. Deze ambitie is uitgesproken in het kader van de nieuwe campagne van het mobiliteitsprogramma GO
KNVB bekijkt sponsorregels opnieuw na opschudding over EasyToys
Een door de KNVB verboden shirtsponsorovereenkomst tussen EasyToys en FC Emmen is aanleiding om de sponsorreglementen van het betaald voetbal bij de KNVB te agenderen in de ledenvergadering
Gassan timekeepersponsor Willem II
Gassan is in het seizoen 2020/2021 sponsor van de timekeeper bij de thuiswedstrijden van Willem II. Dat houdt in dat Gassan op de LED-boarding, het scorebord en op het zogeheten wisselbord van de vierde official te zien is
[Column] Marianne van Soomeren: Verhalen vertellen op voetbalshirts
Ik zag laatst de shirtsponsoring van PSV. Tot mijn grote verbazing had Brainport, PSV’s nieuwe hoofdsponsor, een wel heel bijzondere manier om zijn naam op het shirt te zetten: met echte long copy
Frank van den Wall Bake: Aanpak AH en Blokker rondom Oranje Leeuwinnen amateuristisch
Sportsponsoring-expert Frank van den Wall Bake vindt de aanpak van Albert Heijn en Blokker rondom de Oranje Leeuwinnen ronduit amateuristisch. “Het hapsnap inhaken, er zit geen structuur in"
EURO 2020 Amsterdam lanceert kick-offvideo
EURO 2020 Amsterdam lanceert een korte film als kick-off van de kaartverkoop op 12 juni 2019. Vanwege het zestigjarig jubileum van het EK wordt het evenement in twaalf verschillende landen gehouden