Tag Resultaten
Nog 11 dagen om cases in te zenden voor de Content Marketing Awards 2024
Niets te doen in de nazomer? Natuurlijk wel! Leuk hoor! Cases schrijven voor de Content Marketing Awards 2024
[Interview] Vincent Bakker (Abeos Service Groep): Arbeidsbemiddeling draait teveel om het matchen van vacatureteksten aan cv-teksten
Wij richten ons met diverse labels en merken op arbeidsbemiddeling, daarbij gaat het om uitzenden, detacheren en werving en selectie.
[Interview] Carien de Bas: Het succes van een merk ligt in het kennen van je kracht en vasthouden aan consistentie
Carien de Bas is een zelfstandige merkstrateeg. Zij is ook juryvoorzitter B2E, B2C & B2E van de Content Marketing Awards 2024.
[Interview] Sander Tacx: Tijd voor de volgende marketeer die echt met een holistische visie een merk neerzet
Sander Tacx is oprichter van 2Tall Interim Management & Consulting. Hij is ook jurylid B2B, B2C & B2E van de Content Marketing Awards 2024.
[Interview] Loes van Dokkum: AI in contentmarketing? Resistance is futile, dus schouders eronder!
B2B werk ik in opdracht van bureaus voor of achter de schermen aan strategische vraagstukken en creatieve concepten voor hun klanten
[Interview] Elzemieke Olsthoorn (Abovo Maxlead): Content is dé manier om merkoverweging te creëren en meer kopers te vinden
Met onze 230 collega’s bieden we een breed scala aan diensten, zoals mediastrategie, digitale marketing, SEO, SEA en tech & data oplossingen.
[Interview] Guido Cramer (Born05): Contentmarketing voor elk merk? Alleen als je het serieus neemt
Born05 is een branding agency. Het bureau bouwt aan connecties tussen merk en mens met waardevolle verhalen, digitale ervaringen en brand design
[Interview] Nick Meijerink: Investeer in zowel korte als lange termijn voor blijvend succes
Nick Meijerink is Head of Digital Marketing bij Brainpink Digital. Hij is lid van de jury van de Content Marketing Awards 2024. Marketing Report spreekt hem.
[Interview] Vivian Kowalski (Somention): Als je als merk succesvol wilt zijn, moet je als marketeer lef tonen
Vivian Kowalski is Executive Creative Director van Somention. Zij is lid van de jury van de Content Marketing Awards 2024. Marketing Report spreekt haar.
Draag nu mensen voor voor Content Marketeer van het Jaar 2024!
Content Marketing Awards 2024 heeft een nieuwe categorie, de Content Marketeer van het Jaar! Super leuk als jij meedoet door een content marketeer voor te dragen
[Marketing Report Radio] Carlijn Postma over Content Marketing Awards 2024
Carlijn Postma is Brand strategist, author en speaker. We spreken haar over De Content Marketing Awards 2024
[Interview] Mark van Mierlo (SportVibes): Marketeers moeten inspelen op de vraag naar gepersonaliseerde marketing
SportVibes, The Add Excitement Agency in Sports, is een full-service sportmarketingbureau. We zijn experts in het organiseren van grootschalige evenementen
Content Marketing Awards 2024. Stuur jouw cases in tot en met 9 september
Trek je agenda - of gewoon openen, dat mag natuurlijk ook - en zet in jouw agenda: feestelijke uitreiking van de Content Marketing Awards 2024 op dinsdag 26 november!
[Interview] Britt Hogenhuis (&MediaGroup): Mensen prikken steeds makkelijker door commercialiteit heen en willen echte, eerlijke content zien
Britt Hogenhuis is CEO van &MediaGroup. Zij is ook lid van de jury van de Content Marketing Awards 2024. Marketing Report spreekt haar.
[Interview] Christian Soer (Kris Kras communicatie): Onze communicatieoplossingen zijn altijd raak
Christian Soer is eigenaar van Kris Kras communicatie. Hij is ook lid van de jury van de Content Marketing Awards 2024. Marketing Report spreekt hem
[Interview] Stephan van Velthoven (Return on Content): Met goede contentmarketing help je jouw doelgroep kiezen
Stephan van Velthoven is mede-eigenaar van Return on Content. Hij is ook lid van de jury van de Content Marketing Awards 2024. Marketing Report spreekt hem
[Interview] Chris Römer (Storyboard): Influencers hebben contentmarketing getransformeerd
Chris Römer is Creative Strategy Director bij Storyboard. Hij is ook lid van de jury van de Content Marketing Awards 2024. Marketing Report spreekt hem
[Marketing Report Radio] Nannie Gieles en Leanne Hermans (Content Marketing Awards) over contentmarketing
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreekt Peter Wybenga hen over content marketing.
[Interview] Sanne Demir (DCVF): Dit jaar veel innovatie in contentmarketing
Sanne Demir is strateeg en gedragsdeskundige bij DCVF. Ze is ook lid van de jury van de Content Marketing Awards 2024. Marketing Report spreekt haar.
The Best of Content Marketing Awards 2023 | ZILVER B2E - Axioma: Ik zoek jou!
Hoe werf je zorgmedewerkers in een krappe arbeidsmarkt? Triade Vitree laat zien dat goed gekozen influencers hét verschil kunnen maken.
The Best of Content Marketing Awards 2023 | GOUD Campagnes en ZILVER B2C - Cheil: Frequency voor Samsung
Deze inzending van Cheil won bij de Content Marketing Awards in Beeld en Geluid een GOUDEN award in de categorie Campagnes en zilver in B2C
Gepubliceerd door: Nico