Tag Resultaten
[Column] Michel van Velde: Waarom een standaard e-commerce-template je merk schade toebrengt
Als je op zoek bent naar kleding of een fiets kom je op een e-commerce-pagina waar het assortiment met een witte achtergrond wordt gepresenteerd.
[Marketing Report Radio] Danique Rozestraten (Samsung) en Daniel Samama (Cheil) over de Olympische Spelen
Danique Rozestraten, Marketing Communications Specialist bij Samsung Electronics en Daniel Samama, creatief directeur bij Cheil.
[Column] Michel van Velde: De kracht van branding - Holland vs The Netherlands in Parijs
Hoewel Holland en The Netherlands vaak door zowel Nederlanders als buitenlanders door elkaar worden gebruikt, betekenen ze niet precies hetzelfde.
Odido en TBWA\NEBOKO eren Sifan Hassan met Teamvlag
Nederlandse topatlete op bijzondere manier gehuldigd door het Nederlandse publiek
NPO Radio 1 verandert in RadiOlympia
NPO Radio 1 maakt tijdens de Olympische Spelen van ’s morgens tot ’s avonds laat live radio vanuit Parijs onder de noemer RadiOlympia.
ZIGT: De Programmatic sportzomer 2024
Een onderzoek vanuit DPG Grow toont aan dat 83 procent van de Nederlanders aankomende zomer sport gaat kijken
Global telt af met NOC*NSF naar de Olympische Spelen
Op duizenden plaatsen in ons land tellen de digitale klokken af tot de start van de Olympische Spelen in Parijs
[Grow by DPG Media] Sportzomer 2024: Hoe maak je het verschil met jouw campagne?
Uit onderzoek van Panel Inzicht in opdracht van DPG Media blijkt dat ruim een derde van de sportliefhebbers (online) nieuwsmerken gebruiken
Warner Bros. Discovery en Ocean Outdoor bundelen krachten voor de Olympische Spelen
Dagelijks zijn een geselecteerd aantal uur aan live-beelden van de TeamNL-wedstrijden uit te zien via verschillende Digital Out of Home schermen
Samsung sponsor Nederlandse Basketball Bond met oog op Olympische Spelen Parijs
Om de sport naar een nog hoger niveau te tillen, gaan Samsung en de Nederlandse Basketball Bond (NBB) een 3-jarig partnership aan
Gepubliceerd door: Nico