Tag Resultaten
Center Parcs kiest VML als Europese communicatiepartner
Center Parcs laat een frisse wind door zijn communicatiestrategie waaien. Na een pitchronde tussen drie kanshebbers kwam VML als winnaar uit de bus
Dentsu wint wereldwijde mediapitch eBay
eBay, een van 's werelds grootste e-commerce platforms, heeft na een intensieve pitchprocedure het wereldwijde mediacontract getekend bij dentsu.
IT-dienstverlener Bechtle kiest Total Design voor campagnes
De Nederlandse IT-dienstverlener Bechtle heeft Total Design gekozen als bureau voor haar corporate-campagne én de employer branding-campagne.
Walibi Holland kiest voor ARA creative agency
Walibi Holland en ARA gaan duurzame groei realiseren door een spectaculaire attractie te lanceren en als hero te positioneren.
[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh (ZIGT) over de tijd van pitches
Marijnke van der Burgh is Managing Director Paid Media bij ZIGT Media. We spreken haar de tijd van pitches, het jongeren onderzoek en Global exploiteert de HEMA-schermen.
DELTA kiest N=5 als lead agency voor branding en campagnes
Telecomprovider DELTA heeft N=5 gekozen als lead agency voor branding en campagnes. Sinds 2021 voert DELTA campagne om zijn bekendheid te vergroten en zijn positie als glasvezelexpert op te bouwen in Nederland
JCDecaux kan exploitatie digitale schermen in Utrecht alsnog starten; Clear Channel moet binnenkort stoppen
JCDecaux kan de exploitatie van digitale buitenreclame in abri's binnenkort alsnog starten in de gemeente Utrecht, waarbij Clear Channel Nederland daar binnenkort mee zal moeten stoppen in de gemeente Utrecht
Centraal Beheer kiest TBWA\NEBOKO na pitch; afscheid van DDB Amsterdam
Centraal Beheer heeft reclamebureau TBWA\NEBOKO na een uitgebreide bureaupitch gekozen als lead agency. De belangrijkste opdracht voor TBWA\NEBOKO is het verstevigen van de merkpositionering en de doorvertaling van het merk naar effectieve & spraakmakende campagnes
Pitch in Sneltreinvaart 2024: RAW en bol blikken terug
RAW en bol hebben het succes van de Treinpitch 2024 gevierd. Als onderdeel van het 'Stay Grounded' initiatief, reisde RAW per trein naar Cannes
STL kiest na pitch voor creatief bureau finally an agency
STL (Sectorinstituut Transport en Logistiek) is met finally an agency een tweejarige samenwerking aangegaan
Greener Power Solutions kiest Fitzgerald als PR- en communicatie bureau
Naar aanleiding van een bureau pitch koos het energiebedrijf voor Fitzgerald om hen te ondersteunen bij hun PR- en communicatievraagstukken
Selmore & DotControl winnen pitch Domino’s
Pizzaketen Domino’s heeft na een pitch gekozen voor een combinatie van Selmore en DotControl om de communicatiedoelstellingen te helpen behalen.
[Marketing Report Cannes 2024] Bart Kokke (Tender Canvas) over het aanbestedingsproces en pitches
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
Under Armour kiest voor ACE als lead creative agency in Europa
Om de samenwerking af te trappen mag ACE beginnen met een volledige marketingcampagnes in het VK en Spanje
Eva Koffeman en Willemijn Besteman winnen de Cannes RAW Trein Pitch 2024
Om te bewijzen dat de trein op meerdere vlakken een beter alternatief is, lanceerde RAW vorig jaar een initiatief: de pitch in sneltreinvaart
Display-fabrikant Holbox kiest na pitch voor Happy Horizon
Holbox, een familiebedrijf gespecialiseerd in displays en POS-materiaal, wil de online-ervaring voor klanten verbeteren.
Alfred wint pitch Leescoalitie
Alfred start samenwerking met De Leescoalitie. Aan de keuze ging een kennismakingspitch vooraf, waaraan in totaal drie bureaus deelnamen.
Lidl Belux kiest iO als digitale partner
Lidl Belux (België en Luxemburg) heeft na een korte en intensieve pitch iO verkozen als partner voor de digitale marketing en campaigning
ACE | IM Lounge wordt mediabureau voor Signify Benelux
De samenwerking omvat in 2024 acht B2C- en B2B-verlichtingsmerken van Signify. Hiervoor worden lokale mediastrategieën ontwikkeld
Belgische ACC en UBA brengen de directe en verborgen pitch-kosten in beeld
De Belgische brancheverenigingen ACC en UBA hebben – in samenwerking met PitchPoint – een whitepaper uitgebracht over de directe en de verborgen kosten van pitchen bij bureaus én bij opdrachtgevers
Rabobank kiest Dentsu Creative na pitch
Rabobank heeft Dentsu Creative verkozen als creatief bureau na een pitch. Dentsu Creative heeft de opdracht gekregen om Rabobanks positionernig als cooperatieve bank verder te versterken door merk, business en maatschappelijke betekenis nadrukkelijker met elkaar te verbinden
Gepubliceerd door: Nico