Tag Resultaten
Albert Heijn verlengt sponsoring KNVB en lanceert EK-campagne
Albert Heijn en de KNVB werken al jaren samen aan campagnes rondom grote voetbaltoernooien en maatschappelijke projecten
[Merken100 2024] Daan Langstraat (MediaMarkt): In mijn ogen is alléén investeren in korte termijn een race-to-the-bottom
MediaMarkt is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Daan Langstraat, Head of Brand & Campaign bij MediaMarkt Benelux.
[Recensie] Bas Vlugt: Alles voor de sport - Frank van den Wall Bake
En het is weer tijd voor een recensie. Leuk! Dit keer Alles voor de sport, een biografie over Frank van den Wall Bake, de grondlegger van professionele sportsponsoring in Nederland, geschreven door Leo Aquina
Vodafone introduceert Belong(r)ing tijdens Utrecht Pride
De Belong(r)ing staat symbool voor verbondenheid en is een uitnodiging om tijdens de Pride contact te maken
KPN en NN North Sea Jazz Festival gaan driejarig partnership aan
KPN en het NN North Sea Jazz Festival hebben aangekondigd een driejarig partnership aan te gaan vanaf de aankomende 47e editie van het festival.
Alfred wint pitch Leescoalitie
Alfred start samenwerking met De Leescoalitie. Aan de keuze ging een kennismakingspitch vooraf, waaraan in totaal drie bureaus deelnamen.
Campagne Primark met VROUW en LINDA.
Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland)
[Screenforce] Zo profiteer je van sportsponsoring
Hoe kun je als communicatieprofessional inhaken op sportevenementen zoaks het EK, de Tour de France of de Olympische Spelen?
Dentsu Creative ontwikkelt hardloop-campagne Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden (NN) wil ook de beginnende hardloper in beweging brengen om zo bij te dragen aan het welzijn van een zo groot mogelijke groep mensen
UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning
Atradius Collections wordt shirtsponsor van de Nederlandse nationale basketbalteams
Basketball is de snelst groeiende sport in Nederland en uiteraard is de Nederlandse Basketball Bond (NBB) er alles aan gelegen om die trend door te zetten.
50 Years of Rumble: eerbetoon aan het iconische gevecht tussen Ali, Foreman en de Strijd tegen Parkinson
Op 30 oktober 1974 vond het historische gevecht plaats dat de wereld van boksen voorgoed veranderde – Rumble in the Jungle
MediaMarkt hoofdsponsor Feyenoord
MediaMarkt Nederland heeft een driejarig contract gesloten als hoofdsponsor van Feyenoord. Het partnership gaat in op 1 juli 2024 en is afgesloten tot en met 30 juni 2027
Hé wat leuk! Een bericht van... Martin de Boer
Na vijf fantastische seizoenen als trotse hoofdsponsor van Feyenoord kregen we afgelopen dinsdag een bijzonder cadeau
Herbalife gaat partnership aan met shorttrackster Xandra Velzeboer
Het partnership markeert een samenwerking tussen een bedrijf dat zich inzet voor de bevordering van een gezonde en actieve levensstijl
Lidl Belux kiest iO als digitale partner
Lidl Belux (België en Luxemburg) heeft na een korte en intensieve pitch iO verkozen als partner voor de digitale marketing en campaigning
ACE | IM Lounge wordt mediabureau voor Signify Benelux
De samenwerking omvat in 2024 acht B2C- en B2B-verlichtingsmerken van Signify. Hiervoor worden lokale mediastrategieën ontwikkeld
Feyenoord: Mediamarkt hoofdsponsor?
De Telegraaf meldt dat Mediamarkt de hoofdsponsor wordt van voetbalclub Feyenoord. Net als Feynoord is het hoofdkantoor van Mediamarkt Nederland in Rotterdam gevestigd
Belgische ACC en UBA brengen de directe en verborgen pitch-kosten in beeld
De Belgische brancheverenigingen ACC en UBA hebben – in samenwerking met PitchPoint – een whitepaper uitgebracht over de directe en de verborgen kosten van pitchen bij bureaus én bij opdrachtgevers
Rabobank kiest Dentsu Creative na pitch
Rabobank heeft Dentsu Creative verkozen als creatief bureau na een pitch. Dentsu Creative heeft de opdracht gekregen om Rabobanks positionernig als cooperatieve bank verder te versterken door merk, business en maatschappelijke betekenis nadrukkelijker met elkaar te verbinden
Mindshare vernieuwt samenwerking Stage Entertainment Nederland
De samenwerking omvat de brand to demand mediastrategie, -planning en media-inkoop van de grote langlopende producties van de musicalproducent