nieuws
Tag Resultaten
[DPG Grow] Blijf overtuigen in lastige tijden met jouw woonmerk
Hoe gaan Nederlanders met deze roerige tijden om op het gebied van de aankoop van nieuwe meubels? En hoe speel je hier effectief op in met jouw woonmerk
[Interview] Lauren van der Heijden (DPG Media): Schaal is belangrijk in snel veranderende mediawereld
Lauren van der Heijden is Chief Commercial Officer voor DPG Media in België en Nederland. We kijken met hem terug op 2022, vooruit naar 2023 en bespreken trends
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Dordrecht
DPG Media is per direct op zoek naar een Accountmanager Dordrecht
[Vacatures] DPG Media zoekt een CRO Specialist - Special Interest Media
DPG Media is per direct op zoek naar een CRO Specialist - Special Interest Media
[DPG Grow] Joost Prikker: Contextual ads cruciaal voor adverteerders
Joost Prikker is Manager Keybranche Team bij DPG Media. We spreken hem over de belangrijkste trends, innovaties en uitdagingen binnen de Home Deco branche
[DPG Grow] Full-funnel aanpak voor Aziatische supermarktketen Amazing Oriental
Amazing Oriental, de grootste Aziatische supermarktketen van Nederland, heeft de wens om meer naamsbekendheid te genereren, top of mind te zijn bij potentiële klanten en traffic naar de winkels én webshop te verhogen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Senior SEO Specialist
DPG Media is per direct op zoek naar een Senior SEO Specialist (o.a. Autowereld, Gaspedaal, AutoTrack)
[Vacatures] DPG Media zoekt een Service Designer
DPG Media is per direct op zoek naar een Service Designer
[Vacatures] DPG Media zoekt een CRM Specialist B2B
DPG Media is per direct op zoek naar een CRM Specialist B2B
[Vacatures] DPG Media zoekt een Content Marketeer Automotive Mediaventions
DPG Media is per direct op zoek naar een Content Marketeer Automotive Mediaventions (o.a. Autowereld, Gaspedaal, Autotrack)
[Vacatures] Qmusic zoekt een Nieuw talent voor de Qmusic Academy
Qmusic is per direct op zoek naar een Nieuw talent voor de Qmusic Academy
[DPG Grow] Branded content inzet ReumaNederland met full-funnel effect
Om Nederland de urgentie van het stoppen van artrose voor mens en maatschappij te laten inzien, is DPG Media gevraagd om een campagne te ontwikkelen
Ilse DeLange en Miss Montreal op Libelle Zomerweek in Concert
Op zondag 14 mei trappen Ilse DeLange en Miss Montreal de eerste Zomerweek in Concert af met een concert van één uur
[DPG Grow] De hartslag van Nederland: rolverdeling tussen man en vrouw
De traditionele rolverdeling blijft bestaan: vrouwen doen meer in het huishouden dan mannen. Mannen hebben het idee dat ze evenveel doen als hun partner.
Mark Rutte en Micky Adriaansens schuiven aan bij De Ondernemer Kiest
New Business Radio staat dinsdagmiddag geheel in het teken van de verkiezingen
[De Belofte 2023] Lauren van der Heijden over Reina Visser
Tijdens het Cross Media Congres wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de Media100, de Marketing100 en de Reclamebureau100 om één persoon voor te dragen. De voordracht van Lauren van der Heijden is Reina Visser, Accountmanager Agencies bij DPG Media
[DPG Grow] Goede resultaten voor Hubo met print en (digitale) folder
Onafhankelijk onderzoek laat zien dat de beste resultaten behaald worden bij een gecombineerde inzet van print én (digitale) folders
Samenwerking Instituut voor de Nederlandse Taal en DPG Media om krantenmateriaal uit te breiden
Om ontwikkelingen in het hedendaagse Nederlands in kaart te brengen legt het Instituut voor de Nederlandse Taal (INT) het Corpus Hedendaags Nederlands (CHN) aan: een steeds groeiende verzameling van Nederlandstalige teksten uit onder meer kranten
[DPG Grow] 7 stappen om direct je conversie te verhogen
Conversie is het moment dat een (online) bezoeker overgaat tot actie. Er zijn allerlei soorten conversies, afhankelijk van je branche, campagne en product
[DPG Grow] Zo overtuig je klanten in de overwegingsfase
Potentiële klanten die een aankoop overwegen doorlopen een aantal verschillende stadia
[Podcast DPG Grow] Brandkast! 10: Dorkas Koenen over marketing in de boardroom
In deze uitzending van Brandkast! spreekt Grow Expert Roger Verdurmen met Dorkas Koenen, Chief Marketing Officer bij Rabobank.