Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[Grow by DPG Media] Het oriëntatiegedrag van fietsend Nederland

26-03-2024 | 14:18:00
De dagen worden langer en de temperatuur stijgt. Oftewel: tijd om de fiets te pakken en eropuit te gaan

[Grow by DPG Media] Vier op de tien Nederlanders kopen zo veel mogelijk online

21-03-2024 | 08:52:45
40 procent zegt zelfs zo veel mogelijk van hun aankopen online te doen. Bezorgkosten zijn hierbij echter een struikelblok

[Grow by DPG Media] Harry van der Zee (Profuomo): Waarom je je merk steeds opnieuw moet uitvinden

14-03-2024 | 08:00:00
Brandkast! Aflevering 14: De kunst van het merknaam kiezen met de CEO van Profuomo, Harry van der Zee

[Grow by DPG Media] De betrokkenheid van klanten verhogen? IKEA doet het zo!

12-03-2024 | 10:51:00
DPG Grow onderzocht samen met IKEA de mogelijkheden van CRM-onboarding. Het resultaat? Een CTR die twee keer zo hoog ligt als de gemiddelde benchmarks

[Grow by DPG Media] Inzet van magazinemerken resulteert in hogere merkoverweging voor Dove

11-03-2024 | 09:50:00
Het beauty- en verzorgingsmerk voerde een internationale campagne rondom het thema Self Esteem.

[Grow by DPG Media] Seamless ads zorgen voor verdubbeling in Brand Lift

06-03-2024 | 09:20:00
Onderzoek van DPG Media naar de effectiviteit van seamless advertenties op basis van bewustzijn, overweging, voorkeur en aankoopintentie.

[Grow by DPG Media] Huishoudens zeer tevreden over hun boodschappenproces

20-02-2024 | 10:45:00
Onderzoek van DPG Media en Panel Inzicht naar gezinspraak in fmcg-markt

[Grow by DPG Media] Een blik op wat Nederlanders echt blij maakt

16-02-2024 | 09:35:42
De meeste Nederlanders worden gelukkig van zaken als eten, familie en vrienden, maar de meningen over het geluk dat social media hen brengen zijn verdeeld

[Vacatures] DPG Media Masters zoekt een Copywriter Automotive - Amsterdam

12-02-2024 | 10:01:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Copywriter Automotive - Amsterdam

[Grow by DPG Media] De hartslag van Nederland: Ons uitgavenpatroon als gevolg van de inflatie

24-01-2024 | 09:58:00
Uit onderzoek van DPG Media en Panel Inzicht blijkt dat Nederlanders zich steeds langer van tevoren op een vakantie oriënteren

[Grow by DPG Media] Nederlanders oriënteren zich langer voor vakantie en gaan vaker op reis

19-01-2024 | 08:58:32
Uit onderzoek van DPG Media en Panel Inzicht blijkt dat Nederlanders zich steeds langer van tevoren op een vakantie oriënteren

[Grow by DPG Media] ANA Programmatic Supply Chain Study: Cheap reach is the name of the game

22-12-2023 | 10:57:00
The ANA found that only 36 cents of every dollar entered into a Demand Side Platform (DSP) reaches the consumer

DPG Media en Panel Inzicht brengen verschillen en overeenkomsten tussen jong en oud in kaart

13-12-2023 | 09:09:39
Het XYZ-denken viert hoogtij Er is veel vraag naar informatie over Generatie Z, die  Generatie Y (de millennials) en Generatie X opvolgt

[Grow van DPG Media] Hoe ziet het oriëntatie- en aankoopgedrag van first time mums eruit?

06-12-2023 | 12:37:00
De grote overeenkomende doelgroep van beide merken in de woonbranche in combinatie met keukens was doorslaggevend voor de samenwerking.

[Grow by DPG Media] Google's Privacy Sandbox enters testing

30-11-2023 | 05:30:23
In 2019 Google announced the Privacy Sandbox. In H2 2024 Google will deprecate third party cookies in Chrome and launch it at last

[Grow by DPG Media] Arjan Kers (TUI Nederland): Het leiden van een bedrijf in crisistijd

28-11-2023 | 12:04:39
Brandkast! is een podcast waarin Roger Verdurmen op zoek gaat naar waardevolle inzichten en juweeltjes van verhalen op het gebied van branding en storytelling

[DPG Media] Branded content-campagne heeft positieve invloed op merkperceptie Volvo

21-11-2023 | 15:10:00
De campagne was gebaseerd op het 'people first' gedachtegoed, waarbij we lieten zien dat Volvo de mens centraal zet. 

[Grow van DPG Media] Handige inzichten voor jouw kerstcampagne

16-11-2023 | 07:42:00
De grote overeenkomende doelgroep van beide merken in de woonbranche in combinatie met keukens was doorslaggevend voor de samenwerking.

[Grow] Nieuw licht op de context voor impact

09-11-2023 | 08:30:00
Het succes van een campagne blijft een complexe samenkomst van factoren. Naast het merk, de propositie en de intrinsieke elementen van de creatie wordt ook met steeds meer interesse naar omgeving gekeken: de context

[Grow] (Online) reclamefolders meest gebruikt als oriëntatiebron voor Sinterklaas-inkopen

07-11-2023 | 15:31:00
Op 18 november 2023 komt de Sint weer aan in het land. Ruim de helft van de Nederlanders gaat dit jaar weer inkopen doen voor schoencadeautjes en pakjesavond. Wist je dat de (online) reclamefolder daarbij de meest gebruikte oriëntatiebron is? Ben je benieuwd naar meer inzichten over deze feestdag? We zetten de belangrijkste hieronder voor je op een rij.

[Grow] Velthuizen Keukens vergroot naamsbekendheid en bereikt in-market doelgroep

01-11-2023 | 08:56:00
De grote overeenkomende doelgroep van beide merken in de woonbranche in combinatie met keukens was doorslaggevend voor de samenwerking.

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief