Tag Resultaten
[Grow by DPG Media] Oktober woonmaand in aantocht: wat zijn de interesses van de Nederlandse consument?
Er zijn veel ontwikkelingen te zien in de Nederlandse huizenmarkt. Het aantal verkochte huizen neemt sterker toe dan eerder gedacht
[Grow by DPG Media] Bouw in 4 stappen je eigen communitystrategie
In dit tweede artikel van Grow van DPG Media gaan we dieper in op de praktische stappen die nodig zijn om je eigen community te starten
[Grow by DPG Media] Hilmar Mulder en Marieke Wolthers over het MMA Magazine Media Factbook 2024
Naar aanleiding van deze publicatie gaat de redactie van Grow van DPG Media in gesprek met Hilmar Mulder en Flair en Marieke Wolthers,
[Case] DPG Media: the sky is the limit, dát blijkt uit de Samsung Galaxy-campagne op Tweakers
The sky is the limit! En dat is bewezen met de campagne van Samsung rondom de lancering van hun nieuwste S-lijn Galaxy toestellen
[Grow by DPG Media] Bestaat er een verband tussen aandacht en impact?
In dit artikel kijkt hij naar het verband tussen aandacht en waar het bij de meeste adverteerders uiteindelijk om draait: hoe aandacht merkbekendheid en aankoopintentie beïnvloedt
[Grow by DPG Media] Neuromarketing, wat is het en wat kun je ermee?
Simon Harris, Director Advertising Strategy bij DPG Media, vertelt over hoe het meten van aandacht werkt en hoe jij dit kunt integreren in je media-inkopen
[Grow by DPG Media] Zo werkt het meten van aandacht
Simon Harris, Director Advertising Strategy bij DPG Media, vertelt over hoe het meten van aandacht werkt en hoe jij dit kunt integreren in je media-inkopen
[Grow by DPG Media] Meer mensen lezen zowel papieren als digitale folders
Of je nu aan klant- of bureauzijde zit, waarschijnlijk heb je de laatste tijd op branche-evenementen of in de vakpers veel gehoord over de Attention Economy en het meten van aandacht.
[Grow by DPG Media] Google neemt toch geen afscheid van de third-party cookie
Of je nu aan klant- of bureauzijde zit, waarschijnlijk heb je de laatste tijd op branche-evenementen of in de vakpers veel gehoord over de Attention Economy en het meten van aandacht.
[Grow by DPG Media] Wat je moet weten over het meten van aandacht
Of je nu aan klant- of bureauzijde zit, waarschijnlijk heb je de laatste tijd op branche-evenementen of in de vakpers veel gehoord over de Attention Economy en het meten van aandacht.
[Grow by DPG Media] Hoe steunt Nederland goede doelen?
38 procent van de Nederlanders is in 2024 of 2025 van plan om misschien een nieuwe auto te kopen en/of leasen.
[Grow by DPG Media] De kracht van een crossmediale aanpak
38 procent van de Nederlanders is in 2024 of 2025 van plan om misschien een nieuwe auto te kopen en/of leasen.
[Grow by DPG Media] Zo kiezen Nederlanders een nieuwe auto
38 procent van de Nederlanders is in 2024 of 2025 van plan om misschien een nieuwe auto te kopen en/of leasen.
[Grow by DPG Media] Hier houden Nederlandse ondernemers zich mee bezig
Anno 2024 spelen duurzaamheid, klimaat en energie een steeds grotere rol in onze maatschappij én in het bedrijfsleven
[Grow by DPG Media] A.Vogel overstijgt de benchmarks van AutoWeek
Taboes doorbreken is één ding, dit ook nog eens effectief doen is een tweede. Het zelfzorgmerk A.Vogel maakte het waar
[Grow by DPG Media] De kracht van een online community voor jouw merk
Saskia Schoonebeek, Lead Community Manager bij DPG Media, deelt haar expertise over communities.
[Grow by DPG Media] Zo zet je print in voor je full-funnel campagne
Plusproposities in magazines en dagbladen vormen een essentieel onderdeel van marketingstrategieën voor adverteerders
[Grow by DPG Media] Radiocampagne zorgt voor stijging bekendheid Tikkie
Met een radiocampagne, die QMusic voor ABN AMRO ontwikkelde, werd de doelgroep van de Groepie-propositie in de Tikkie-app bereikt en in beweging gebracht
[Grow by DPG Media] Nederlanders gebruiken steeds vaker ondersteunende middelen om gezond te blijven
In dit artikel, gepubliceerd op Grow van DPG Media, worden de cijfers gedeeld van de door Nederlanders gebruikte hulpmiddelen voor een gezonde levensstijl
[Grow by DPG Media] Van concept- tot evaluatiefase: zo zet je generatieve AI in elke fase van je marketingcampagne in
De digitale marketing industrie staat aan de vooravond van een transformatie dankzij de opkomst van generatieve AI
[Grow by DPG Media] Hoe Intertoys een sterker imago bouwde met de inzet van Ouders van Nu en Reclamefolder.nl
Van het bouwen van blokken tot aan het bouwen van een sterk merk: Intertoys kan het allebei
Gepubliceerd door: Nico