Tag Resultaten
[Podcast] Brandkast! Maarten Weck (Wildbrain CPLG): Kansen van licensing
In deze aflevering van Brandkast! spreekt host Roger Verdurmen met Maarten Weck, Executive Vice President Global Partnerships en Licensing van Wildbrain
[Case] DPG Media ontwikkelt branded content-campagne van WELEDA
In een wereld waar elk merk beweert duurzaam te zijn, staat WELEDA voor de uitdaging om op te vallen en haar publiek te overtuigen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Contentcoördinator voor Ariadne at Home (6 maanden)
DPG Media is per direct op zoek naar een Contentcoördinator voor Ariadne at Home (6 maanden) - Amsterdam
DPG Media vraagt vergunning aan bij ACM voor overname RTL Nederland
DPG Media heeft een vergunningsaanvraag ingediend bij de ACM voor de overname van RTL Nederland. De ACM besloot dat een vergunningsaanvraag noodzakelijk is omdat op basis van de melding de overname een mogelijk negatieve invloed heeft op de concurrentie.
[Grow by DPG Media] Wat je moet weten over het meten van aandacht
Of je nu aan klant- of bureauzijde zit, waarschijnlijk heb je de laatste tijd op branche-evenementen of in de vakpers veel gehoord over de Attention Economy en het meten van aandacht.
[Case] DPG Media heeft ouders voor het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat zo bereikt
Het resultaat? Maar liefst 901 kinderen hebben met hun ouders meegedaan aan de winactie en hebben de bandencheck uitgevoerd.
[Case] DPG Media: DS Automobiles versterkt positie met The Art of Travel
In een markt waar onderscheidend vermogen en merkbekendheid essentieel zijn, staat DS Automobiles voor de uitdaging om haar positie als premium Frans automerk verder te versterken.
Christian van Thillo over verandering en disruptie: Take time to think en get things done
Christian van Thillo heeft op donderdag 27 juni tijdens twee optredens bij respectievelijk Abovo Maxlead en DPG Media (DPG Grow) een uitgebreide presentatie gegeven over hoe hij aankijkt tegen verandering en disruptie
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redactie- en data-analist AD.nl
DPG Media is per direct op zoek naar Redactie- en data-analist AD.nl -Rotterdam
[Vacancy] DPG has a position for a Campaign Manager
DPG Media is looking for a Campaign Manager
[Vacatures] DPG Media zoekt een Brand Marketeer DPG Recruitment (Nationale Vacaturebank/ Intermediair)
DPG Media is per direct op zoek naar Brand Marketeer DPG Recruitment (Nationale Vacaturebank/ Intermediair) -Amsterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Commercieel Directeur Automotive MediaVentions
DPG Media is per direct op zoek naar Commercieel Directeur Automotive MediaVentions -Amsterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Reviewredacteur Smartphones en Tablets
DPG Media is per direct op zoek naar Reviewredacteur Smartphones en Tablets -Amsterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Vormgever | Het Parool
DPG Media is per direct op zoek naar Vormgever | Het Parool -Amsterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Tilburg
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Tilburg
[Vacatures] DPG Media zoekt een Sportverslaggever De PZC
DPG Media is per direct op zoek naar Sportverslaggever De PZC -Vlissingen
[Case] DPG Media vergroot naamsbekendheid Mentos Grote Prijs van Nederland
In een steeds concurrerender landschap is het essentieel om relevant te blijven en je als merk te blijven onderscheiden.
[Grow by DPG Media] Hoe steunt Nederland goede doelen?
38 procent van de Nederlanders is in 2024 of 2025 van plan om misschien een nieuwe auto te kopen en/of leasen.
Miljuschka Witzenhausen vervangt Marieke Elsinga
Miljuschka Witzenhausen vervangt Marieke Elsinga vanaf maandag 2 september in de ochtendshow op Qmusic die ze samen met Mattie Valk presenteert.
[Grow by DPG Media] De kracht van een crossmediale aanpak
38 procent van de Nederlanders is in 2024 of 2025 van plan om misschien een nieuwe auto te kopen en/of leasen.
[Grow by DPG Media] Zo kiezen Nederlanders een nieuwe auto
38 procent van de Nederlanders is in 2024 of 2025 van plan om misschien een nieuwe auto te kopen en/of leasen.