nieuws
Tag Resultaten
[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Contract Manager
Global Media & Entertainment is per direct op zoek naar een Contract Manager (36-40 uur)
[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Content Marketeer
Global Media & Entertainment is per direct op zoek naar een Content Marketeer (36-40 uur)
[De Belofte 2023] Guy Grimmelt over Jeffrey Zhou
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Guy Grimmelt is Jeffrey Zhou, Digital Campaign Manager bij Global
[Vacatures] Global zoekt een Campagne Manager
Global is per direct op zoek naar een Campagne Manager (36-40 uur)
[Marketing Report Cannes] Tom Marsch over Global en RA*W
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
Global Media & Entertainment lanceert propositie voor B Corp gecertificeerde bedrijven
Buitenreclame-exploitant Global Media & Entertainment biedt B Corp gecertificeerde bedrijven een aangepast tarief met kortingen die tot 75 procent kunnen oplopen
[Vacatures] Global zoekt een Data Marketeer
Global is per direct op zoek naar een Data Marketeer
[Marketing Report TV] Mariëlle Besselink: Global probeert adverteerders echt te verrassen
Mariëlle Besselink is Sales Director bij Global Media & Entertainment, bekend als grote speler in de markt van outdoor advertising. Te gast bij Marketing Report TV vertelt ze over het portfolio van het bedrijf, de NS-concessie en de mogelijkheden van DOOH.
[Vacatures] Global zoekt een Account Manager
Global is per direct op zoek naar een Account Manager
[SHOWREEL!] Global: Iedere doelgroep op elk moment van de dag bereiken
Als marktleider in Digital Out-of-Home met strategische locaties als NS-stations, winkelcentra, supermarkten en tankstations, kan iedere doelgroep, op elk moment van de dag, binnen ieder beschikbaar budget bereikt worden is de enige Nederlandse Out-of-Home exploitant die door de landelijk gespreide samenstelling van traditionele en digitale objecten in de meeste grote steden een evenwichtige bereiksopbouw en share of voice kan garanderen
[Vacatures] Global zoekt een Junior Designer
Global is per direct op zoek naar een Junior Designer
[Vacatures] Global zoekt een Commercieel Contract Manager
Global is per direct op zoek naar een Commercieel Contract Manager (32-40 uur)
[Vacatures] Global zoekt een Marketeer
Global is per direct op zoek naar een Marketeer (36-40 uur)
[Vacatures] Global zoekt een Business Controller
Global is per direct op zoek naar een Business Controller (40 uur)
[Vacatures] Global zoekt een Data Warehouse Specialist
Global is per direct op zoek naar een Data Warehouse Specialist
[Vacatures] Global zoekt een Campagne Manager
Global is per direct op zoek naar een Campagne Manager (36-40 uur)
Jean Mineur Mediavision wint twee keer bij Media Report 2022
De exploitant van bioscoopreclame Jean Mineur Mediavision heeft twee keer een prijs gewonnen bij het Media Report 2022-onderzoek van Adformatie dat onderzoeksbureau Ipsos heeft uitgevoerd naar de best gewaardeerde exploitanten en is daarmee het best gewaardeerde bureau
Global wint aanbesteding digitale reclameschermen NS-stations
Global heeft de aanbesteding gewonnen van de 75-inch- en grootformaat digitale reclameschermen op NS-stations. Dit bevestigt het bedrijf nadat goed ingevoerde bronnen van Marketing Report dit al in november meldden.
[Column] Eric Kip (Global): Toenemende zinloze betutteling van de overheid inzake outdoor advertising
Onlangs verscheen in op de website van het AD het artikel waarin de provincie Noord-Holland per direct geen reclames voor vlees, vis en fossiele brandstoffen toestaat op haar bushaltes. Het verbod is een initiatief van Groen Links en de PvdA
Globals digitale schermen brengen realtime infotainment
Global Media & Entertainment heeft de handen ineengeslagen met Netflix, Mediahuis en &C om het publiek realtime te voorzien van inhoudelijke content die bijdraagt aan de beleving op verschillende locaties. Zo krijg je op de landelijk verspreide digitale schermen van Global dagelijks mee wat er speelt in Nederland