nieuws
Tag Resultaten
[Onderzoek] Minder optimistische jongeren laten de metaverse links liggen
De rol van social media in het leven van jongeren blijft groeien. Maar dat komt niet door de metaverse. De grootste hype van het moment, is vooralsnog vooral dat. Dat blijkt uit het Grote Jongerenonderzoek 2022, uitgevoerd door Mediahuis, Wayne Parker Kent en MediaTest
Wayne Parker Kent ontwikkelt campagne Fonds Gehandicaptensport
Op Black Friday start Fonds Gehandicaptensport de campagne #85procentvoorjouwtalent. Met deze campagne vraagt Fonds Gehandicaptensport aandacht voor het Uniek Sporten platform
Peugeot On Track: Leona Philippo op muzikale roadtrip met opkomende artiesten
Wayne Parker Kent en MHX hebben voor Peugeot Nederland de campagne On Track ontwikkeld. Opkomende artiesten gaan met Peugeot op muzikale roadtrip om elk een unieke track te produceren met de Hybrid en elektrische modellen van Peugeot als rijdende muziekstudio
Mediahuis Connect: centraal loket voor adverteerders Mediahuis Groep
Mediahuis lanceert Mediahuis Connect; een mediacombinatie van De Telegraaf en alle onder de Mediahuis Groep vallende Nederlandse regionale merken. Hiermee biedt Mediahuis adverteerders het gemak om via een centraal loket de verbinding te maken met heel Nederland.
Storyboard zet Bridget Maasland in voor pr-strategie PowerSlim
Bridget Maasland is de komende maanden het gezicht van PowerSlim. Ze is te zien in de campagne van het afslankprogramma. Content- en influencerbureau Storyboard bedacht de pr-strategie.
Mediahuis Nederland introduceert AdSticker middels campagne voor Corendon
Mediahuis lanceert in een campagne voor Corendon een nieuwe advertentiepropositie op de voorpagina van De Telegraaf. De AdSticker brengt twee werelden samen: exposure op een plek in de krant en digitaal