nieuws
Tag Resultaten
Ocean Digital Creative Competition: uitslag is bekend
De derde editie van de Ocean Digital Creative Competition Amsterdam zit erop. Dit jaar beoordeelde de jury 50 inzendingen in de categorie commercieel en 20 in de categorie non-profit, allemaal rondom Digital Out Of Home.
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Designer Junior/Medior
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar een Designer Junior/Medior
[Marketing Report Radio] Kees Wilbrink (Ocean Outdoor): Creativiteit maximaliseert de kracht van onze schermen
Kees Wilbrink is Commercial Director bij Ocean Outdoor Nederland. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over de mogelijkheden van DeepScreen (3D-animaties) en The Digital Creative Competition
[Interview] Xavier Tilman (Ocean Outdoor): Zowel digitaal als analoog gaat OOH verder dan alleen de schermen
Xavier Tilman is CEO van Ocean Outdoor. We spreken hem over de toekomst van DOOH, de rol van technologie en de plannen voor 2023
Havas Media lanceert Hyundai IONIQ 6 met 3D-displaying en augmented reality
De launch-campagne van de Hyundai IONIQ 6 maakt gebruik van bewegend 3D-beeld op schermen in Amsterdam (Leidseplein) en Rotterdam (Binnenwegplein) met daarnaast augmented reality (AR) banners voor mobile, in een interactieve 360 graden campagne
Ocean Digital Creative Competition Amsterdam 2023 | Let’s shake things up in the world of DOOH
Begint jouw creatieve brein al op hol te slaan met inventieve ideeën? Schrijf ze op en doe mee aan de derde editie van de Ocean Digital Creative Competition Amsterdam!
Ocean X Mud Masters 2023: modderige vrijmibo voor de marcom-industrie
Ocean Outdoor komt met een modderige vrijdagmiddagborrel voor de marketing/communicatie-industrie. Deze borrel is de afsluiter van een evenement waarbij verschillende teams een stormbaan moeten afleggen
Dawn verzorgt outdoor-gedeelte Zilveren Kruis-campagne
Zilveren Kruis lanceert een campagne rondom goede voornemens. Dawn nam het outdoor-gedeelte van Gouden Voornemens voor haar rekening
[Interview] Kees Wilbrink (Ocean Outdoor): vraag stijgt explosief als tv vol en duurder is
Kees Wilbrink is sinds september 2022 CCO (Chief Commercial Officer) bij Ocean Outdoor Nederland. Sinds 2006 is hij actief in de commerciële tak van de mediawereld. We spreken hem over een aantal trends en ontwikkelingen vanuit het buitenreclameperspectief
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Marketing Communicatie Manager
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar een Marketing Communicatie Manager
Jean Mineur Mediavision wint twee keer bij Media Report 2022
De exploitant van bioscoopreclame Jean Mineur Mediavision heeft twee keer een prijs gewonnen bij het Media Report 2022-onderzoek van Adformatie dat onderzoeksbureau Ipsos heeft uitgevoerd naar de best gewaardeerde exploitanten en is daarmee het best gewaardeerde bureau
Ocean breidt uit met digitale masten in Limburg en Friesland
Ocean Outdoor heeft twee nieuwe digitale masten, één refurbished mast en vier nieuwe digitale totems in gebruik genomen.
Ocean wil met Columbus outdoor verder brengen
Ocean Outdoor heeft een data & insights-tool, Columbus genaamd, waarmee adverteerders via digitale schermen near realtime kunnen communiceren met voorbijgangers en doelgroepen
Code d’azur en Ocean Outdoor ontwikkelen campagne Maand van kinderkanker
Vanaf 1 september, start de internationale maand van kinderkanker met een digitale campagne van code d’azur en Ocean Outdoor voor het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie in Utrecht
Ocean Nederland lanceert Ocean Studio voor (D)OOH
Ocean Studio is actief geworden in Nederland, met maatwerk technische en creatieve oplossingen voor de productie van (D)OOH-campagnes. Hiermee biedt Ocean merken en agencies de mogelijkheid om op optimale en eenvoudige wijze campagnes te publiceren op haar netwerk
Ocean Outdoor start met Click&Collect-campagne
Ocean Outdoor heeft onder de naam Click&Collect een campagne gelanceerd om de retailers een hart onder de riem te steken vanwege de coronacrisis. In 2020 was Ocean Outdoor actief met het MKB Steunfonds
Ocean Outdoor Nederland en Big Green Egg komen met schrijfwedstrijd Six Word Story
Ocean Outdoor en Big Green Egg zijn een schrijfwedstrijd gestart onder de noemer Six Word Story. In zes woorden is het de bedoeling dat deelnemers een verhaal vertellen
ZIGT lanceert campagne Nieuwe tijden vragen om nieuwe inZIGTen
Door middel van een infographic deelt ZIGT continu de nieuwste resultaten uit haar onderzoek naar het veranderende effect op het mediagedrag sinds de coronacrisis
Ocean biedt gratis buitenreclame aan via MKB Steunfonds
Per direct zet Ocean Outdoor, marktleider in digitale buitenreclame, een steunfonds op voor de zwaarst getroffen branches en MKB-bedrijven. Het fonds krijgt een mediawaarde van ruim 10 miljoen euro bruto dat ingezet kan worden