nieuws
Tag Resultaten
[Value Zipper] Datastrategie als onderdeel van je sponsorstrategie?
Data geven organisaties onder meer inzicht in de doelgroep en zijn een perfect wapen om bedrijfsdoelen te behalen. Daarvoor moet je wel over de juiste data beschikken. Value Zipper onderzocht welke waarde data hebben binnen je sponsorstrategie.
Value Zipper: De beste strategische aanpak om doelgroepen te bereiken met events
Wil je als bedrijf erin slagen om met events de voor jou belangrijke doelgroepen te bereiken en te raken?
Jean Mineur Mediavision wint twee keer bij Media Report 2022
De exploitant van bioscoopreclame Jean Mineur Mediavision heeft twee keer een prijs gewonnen bij het Media Report 2022-onderzoek van Adformatie dat onderzoeksbureau Ipsos heeft uitgevoerd naar de best gewaardeerde exploitanten en is daarmee het best gewaardeerde bureau
Samenwerking tussen Value Zipper en Roularta Media Nederland stopt
De samenwerking tussen Value Zipper en Roularta Media Nederland (voorheen New Skool Media) stopt per 31 december 2022. Dit betreft de titels Delicious, Zin Magazine, FietsActief en Vorsten
Value Zipper: 9 criteria voor het kiezen van de juiste contentpartner
Als je echt succesvol wilt zijn met branded content, moet je samenwerken met écht goed passende partners. Maar hoe kies je de contentpartner die bij je past? Onze vijf media-experts dachten erover mee. In deze blog een checklist
[Interview] Tom Kellerhuis over HP/De Tijd
MarketingReport houdt een reeks interviews met titels van Value Zipper. Tom Kellerhuis is hoofdredacteur van HP/De Tijd. We spreken over de zijn blad
[Interview] Anke Braams over Denksport
MarketingReport houdt een reeks interviews met partners van Value Zipper, de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. We spreken Anke Braams, Managing Director Benelux bij Keesing Media Group B.V., bekend van onder meer Denksport
[Interview] Koen Aartman: Partners zijn essentieel bij het voorzetten van de legacy van Johan Cruijff
MarketingReport houdt een reeks interviews met partners van Value Zipper, de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. We voelen Koen Aartman, manager Partnerships van de Cruyff Foundation aan de tand
[Interview] Marije Benink: Food and Friends daagt thuiskoks uit om net een stapje verder te gaan
MarketingReport houdt een reeks interviews met partners van Value Zipper, de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. Vandaag spreken we Marije Benink, eigenaar en oprichter van Food & Friends, het online platform met recepten voor gezellige avonden met vrienden of familie
[Interview] Ivo voor den Dag: Emolife-events bereiken veel mensen en onze kracht is een persoonlijke benadering
MarketingReport houdt een reeks interviews met partners van Value Zipper, de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. We spreken Ivo voor den Dag, directeur marketing bij Emolife.
[Interview] Norbert Chevalier over TIG Sports: Sport is de katalysator van een belevenis
MarketingReport houdt een reeks interviews met partners van Value Zipper, de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. Vandaag spreken we Norbert Chevalier, Managing Partners bij TIG Sports
[Interview] Hoofdredacteur Ben Rutte over Zeilen
MarketingReport houdt een reeks interviews met partners van Value Zipper, de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. Vandaag spreken we Ben Rutte, hoofdredacteur van het mediaplatform Zeilen
[Interview] Robbert Meulenveld: De plastic-tsunami moet stoppen, en wel bij de bron!
MarketingReport houdt een reeks interviews met partners van Value Zipper, de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. Vandaag spreken we Robbert Meulenveld, Head of Marketing & Communications bij Plastic Soup Foundation
[Interview] Mascha van den Boogaard (Vier het Leven): Je beleeft alles echt samen
MarketingReport houdt een reeks interviews met partners van Value Zipper, de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. Vandaag spreken we Mascha van den Boogaard, coördinator marketing en communicatie bij Vier het Leven
[Interview] Michiel van der Borght: Humanitas draagt bij aan een samenleving waarin iedereen mee kan doen
MarketingReport houdt een reeks interviews met partners van Value Zipper, de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. Vandaag spreken we Michiel van der Borght, fondsenwerver bij Humanitas
[Interview] Karen Kuhbauch over Durf en Verleiding
Karen Kuhbauch is hoofd Commerciële Zaken bij Singer Laren. We spreken haar over de partnership-mogelijkheden van de komende blockbuster-tentoonstelling van Kees van Dongen Durf en Verleiding
[Interview] Merel den Otter: MVO-beleid invullen? Zelf bomen planten is verslavend!
MarketingReport houdt een reeks interviews met partners van Value Zipper, de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. Vandaag spreken we Merel den Otter, adviseur marketing, communicatie & partnerships bij IVN Natuureducatie
[Value Zipper] In 9 stappen de juiste contentpartner kiezen
Als je als marketeer écht succesvol wilt zijn met branded content, moet je samenwerken met écht goed passende partners. Maar hoe kies je de contentpartner die bij je past? Value Zipper geeft je 9 cruciale tips
Value Zipper helpt organisaties sponsors te vinden
Sinds deze zomer is Value Zipper ook actief in het sponsordomein. Namens de organisaties Plastic Soup Foundation, IVN Natuureducatie, Humanitas, Vier het Leven en Singer Laren (Kees van Dongen expositie) gaat Value Zipper op zoek naar sponsors en zakelijke partners
Hé wat leuk! Een bericht van... Patrick van Hooy (Value Zipper)
We zijn de overall winnaar van het Adformatie Media Report, al voor de derde keer in de afgelopen vijf jaar. Daarnaast mogen we ons voor de vijfde keer op rij de nummer 1 in Print noemen, en als kers op de taart winnen we ook de categorie Online
[Value Zipper] Bijzondere campagnes uitgelicht
Value Zipper laat mediabureaus aan het woord over interessante eigen ontwikkelde campagnes of bijzondere campagnes vanuit de markt