Tag Resultaten
AD introduceert 12-delige podcast over Batavia
De 12-delige podcast Batavia vertelt het waargebeurde verhaal van de gruwelijkste scheepsreis uit de geschiedenis. Raymond Thiry, bekend van zijn rollen in Penoza en Undercover, heeft de hoofdrol in de podcast
Dear Amsterdam verzorgt campagne Lees je in. de Volkskrant
De campagne bestaat uit een reeks uitingen, gebaseerd op actuele redactionele content die het hoe en het waarom achter nieuwsfeiten benadrukken. Door nauw samen te werken met de redactie van de Volkskrant wordt de campagne voortdurend geactualiseerd en verdiept
De Persgroep kiest voor 1-op-1-marketing van Snakeware
De Persgroep is aan de slag gegaan met software die voor elke individuele bezoeker automatisch passende content en aanbiedingen creëert. De cloudbased oplossing komt uit de koker van Snakeware uit Sneek
Campagne Bolletje bij RTL en Qmusic: met wie zou jij een beschuitje eten?
RTL en Qmusic zetten hun eerder aangekondigde strategische alliantie in voor deze brandedcontentcampagne die in juni 2019 loopt
Campagne voor vernieuwd Het Parool
Het Parool start een campagne in de hoofdstad en omgeving. De out-of-home-campagne brengt acht verschillende leuzen binnen het thema Amsterdam en de wereld eromheen, en een aantal speciale doorvertalingen van de campagne
Trouw met elfde editie Duurzame 100
Dagblad Trouw is op zoek naar bijzondere mensen en initiatieven rond het thema duurzaamheid voor de Duurzame 100. Dit jaar verschijnt de elfde editie
Onderzoek Mindshare: radiocampagnes zijn effectief
Radiocampagnes zonder bijbehorende tv-reclames scoren goed op herkenning, propositiebekendheid, overweging en voorkeur. Dat blijkt uit onderzoek door Mindshare in opdracht van Qmusic
Shoq bedenkt Krantenmens voor De Persgroep
Reclamebureau Shoq ontwikkelde een campagne voor alle 11 de krantentitels van De Persgroep. Een krantenmens heeft het gemakkelijk is het thema van de nieuwe campagne
MullenLowe Alfred wint pitch van De Persgroep
De Persgroep en ADCN hebben voor de tweede keer de creatieve wereld uitgedaagd om een gouden idee voor een eigen klant te pitchen en kans te maken om hun campagnevoorstel werkelijkheid te laten worden bij de Persgroep
Independer overgenomen door de Persgroep
Independer is het grootste digitale vergelijkings- en adviesplatform van Nederland voor verzekeringen, bancaire producten, hypotheken en energie. Het maakt kleine en grote financiële beslissingen inzichtelijk en begrijpelijk
[Column] Jerome Kuijken: Alternatieve verdienmodellen
Vorige week in het nieuws: de Persgroep en RTL gaan op grote schaal een alliantie aan voor het delen en ontwikkelen van content, het opzetten van creatieve brandedcontentpartnerships met merken en koppelingen op de digitale advertentiemarkt
KLM en de Persgroep bouwen samenwerking verder uit
De Persgroep en KLM Nederland verlengen hun samenwerking rond Europa Onontdekt voor de komende twee jaar. In dit format worden via diverse media reisbestemmingen op een originele wijze besprok
RTL Nederland en de Persgroep sluiten strategische alliantie
De Persgroep en RTL Nederland maken bekend dat zij een overeenkomst sluiten voor drie jaar. De twee bedrijven willen hiermee hun sterke posities met elkaar verbinden. De strategische alliantie behelst de volgende gebieden
Storyboard stelt Floyd van Lith aan als Head of Sales en Account
Per september is Floyd van Lith begonnen als Head of Sales en Account bij het Amsterdamse mediabedrijf Storyboard. Floyd maakt de overstap van Talpa Media Solutions
Annetje Ottow lid raad van commissarissen Persgroep Nederland
Annetje Ottow is per 1 september op voordracht van de Stichting Democratie en Media benoemd tot lid van de raad van commissarissen van de Persgroep Nederland
Christian van Thillo: De Persgroep versnelt investering in digitaal
Na recente edities in Kopenhagen, Manchester en Boedapest, vindt de Advertiser's Summit dit jaar plaats in Bilbao