Marketing Report

Tag Resultaten

[CMTA] MPG: Checkpoint magazine De jonge veteraan

08-10-2022 | 16:37:10
Jonge veteranen vinden dat het bestaande beeld van veteranen niet bij hun past: oud, borst vol medailles en een held. Zij hebben gewoon hun werk gedaan. Met deze editie van Checkpoint maken we een begin om de kloof tussen generaties te dichten

[CMTA] MPG: Medewerkersmagazine Watsgoingon

08-10-2022 | 14:21:00
A.S. Watson (ASW) ziet haar medewerkers als een cruciale factor in het succes van het bedrijf. Het interne medewerkersmagazine Watsgoingon is hierin een zeer belangrijke spil

[Rumoer] Talpa Network | MPG.today | SuperRebel | DDB Unlimited | Corendon [M]media | GoSpooky

10-08-2022 | 10:01:00
Om een sfeerimpressie te geven van het onvergetelijke Talpa Network event vorige maand in Cannes deel ik graag deze aftermovie met jullie

[De Belofte 2022] Eline Cox (MPG.): Authentieke content krijgt steeds meer stopping power

03-06-2022 | 12:51:00
Eline Cox is Team Lead & Manager Digital Content bij MPG.today. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken haar. De winnaar van De Belofte 2022 wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022

MPG.Group gaat verder als MMMatter

14-09-2021 | 10:00:00
Het netwerk van creatieve en strategische contentbureaus MPG.Group gaat verder onder de naam MMMatter. Het netwerk bestaat nu uit MPG Nederland, MPG.Concepts in New York, SOCIAL.INC, The Social Club en het Belgische Gicom

MPG.Group neemt Belgisch contentmarketingbureau Gicom over

27-08-2021 | 10:38:00
MPG.Group heeft het Belgisch marketingbureau Gicom overgenomen, het grootste en oudste contentmarketingbureau van België. De naam Gicom blijft behouden en het management blijft aan boord

[Cross Media Event] Sonja Loth over WELLANT LIVE

15-07-2021 | 10:15:02
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. SOCIAL.INC zendt het event WELLANT LIVE in als Cross Media Event. We spreken met Sonja Loth, oprichter en Managing Director van SOCIAL.INC

[Cross Media Case] Leanne Hermans over NS-loyaliteitsmagazine SPOOR

01-07-2021 | 10:14:00
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. MPG. zendt NS-loyaliteitsmagazine SPOOR in als case. Leanne Hermans van MPG. vertelt over dit crossmediale project

[Cross Media Case] David Barens over Canon van Nederland

28-06-2021 | 11:25:03
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. The Social Club zendt Canon van Nederland als case. We spreken David Barens van The Social Club

[Cross Media Bureau] Dolly van den Akker over MPG

28-06-2021 | 10:04:20
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. MPG dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Dolly van den Akker, Managing Director van MPG

[Onderzoek] MPG: Content is juist nu dé verbinder tussen werkgever en werknemer

15-04-2021 | 11:06:00
Uit eigen onderzoek van contentmarketingbureau MPG blijkt dat meer dan 80 procent van de werknemers interne communicatie in deze coronaperiode extra belangrijk vindt. Medewerkers hechten veel waarde aan contact met collega’s en de werkgever en willen betrokken worden bij de koers van het bedrijf

Ellen Waalderbos cliënt content director MPG

29-03-2021 | 09:09:42
Ellen Waalderbos is aan de slag gegaan als cliënt content director bij MPG. Hiermee bouwt MPG verder aan haar propositie als fullservice contentmarketingbureau

[Column] David Barens (The Social Club): Wat kunnen marketeers met Clubhouse?

08-03-2021 | 19:38:00
Marketeers kunnen overal iets mee, maar de vraag is natuurlijk of het nut heeft om iets met Clubhouse te doen. In de basis is voor een marketeer ieder platform waar je doelgroep veel aandacht en tijd besteedt, interessant

[Forum] Wat kunnen marketeers met Clubhouse?

05-03-2021 | 16:36:00
Voor wie dacht dat het landschap van social media wel zo'n beetje af was, komt bedrogen uit. Ja TokTok, ach... Maar nu Clubhouse. Dat kwam toch uit het niets en nu - binnen een paar weken - heeft iedereen het over Clubhouse - wow!

[Forum] Wat gaat jouw bedrijf in 2021 doen met data?

23-02-2021 | 00:00:00
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van actuele vragen. Ditmaal de vraag: Wat gaat jouw bedrijf in 2021 doen met data?

[Column] Sonja Loth (MPG.): Data + Content is een gouden formule voor creativiteit die echt wérkt

11-02-2021 | 13:25:12
We zijn ambitieus. Data was voor ons altijd al belangrijk, maar in 2021 plaatsen we een nieuwe Data & Intelligence afdeling in het hart van de MPG.Group

[Interview] Klaar Bavinck over haar overstap van TMG naar MPG.

18-10-2018 | 09:20:00
Onlangs verruilde Klaar Bavinck haar plek bij TMG voor content- en communicatiebureau MPG., waar ze als client content director aan de slag is gegaan. Ze is verantwoordelijk voor Allerhande. Wij spreken haar

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolly van den Akker over MPG.

24-08-2018 | 08:31:00
Een gesprek over contentmarketing, dat de kijker meevoert van de keuken van Allerhande tot aan conversational commerce met chatbots

[Interview] Leanne Hermans over haar overstap van LINDA. naar MPG.

15-06-2018 | 13:27:00
Dat Leanne Hermans Mood for Magazines na meer dan zeven jaar verliet om aan de slag te gaan bij MPG. is een van het meest opvallende transfernieuws van de afgelopen tijd. We spreken de nieuwe strategie- en innovatiedirecteur van MPG. over haar keuze

Leanne Hermans van LINDA. naar MPG.

23-05-2018 | 10:08:00
Leanne Hermans wordt binnen communicatie- contentmarketingbureau MPG. verantwoordelijk voor strategie en innovatie

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief