Tag Resultaten
ABN Amro start campagne voor Tikkie: Lekker in de Flow
ABN Amro heeft een door Havana Harbor (onderdeel van Candid) ontwikkelde reclamecampagne gelanceerd voor het merk Tikkie. Mediamonk produceerde daarbij de campagne met de slogan Lekker in de Flow
DeMediabureau50 2021 | Genomineerden
Iedereen heeft mensen mogen voordragen voor DeMediabureau50. De lijst wordt vastgesteld op basis een onderzoek, uitgevoerd door MediaTest. Voor dit onderzoek worden 40.000 professionals in media en marketingcommunicatie uitgenodigd
Microsoft kiest voor Merkle
Microsoft heeft voor Merkle Nederland gekozen als digitaal creatief bureau voor alle B2B-activiteiten in de Nederlandse markt. Merkle werkt hierin nauw samen met Carat, het global mediabureau van Microsoft
M2Media werkt voor Carpetright
Carpetright heeft na een oriëntatie gekozen voor M2Media als partner voor mediastrategie, -inkoop en -planning van alle traditionele- en digitale media. Carpetright heeft meer dan 470 winkels in het Verenigd Koninkrijk, Nederland en België
VELUX Groep kiest voor Carat
Na een pitchtraject heeft de VELUX Groep gekozen voor mediabureau Carat. Carat is verantwoordelijk voor mediastrategie, -planning & buying van zowel digitale als non-digitale media in 26 landen
Dentsu Aegis Network: verlof en salarisreducties
Dentsu Aegis Network heeft aangekondigd maatregelen door te voeren als gevolg van de coronacrisis. Daarbij worden salarissen verlaagd en wordt een aantal mensen met verlof gestuurd
Grote veranderingen in DeMediabureau50
Met twee mensen uit de top drie van afgelopen jaar die hun bureau hebben verlaten, stonden grote veranderingen in DeMediabureau50 van dit jaar bij voorbaat al vast. De ranglijst van 2020 werd op woensdag 4 december bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner in Amsterdam
The Story Lab en Carat maken zomercampagne voor Starbucks
XITE start in samenwerking met The Story Lab en Carat, een nieuwe zomercampagne voor Starbucks, waarin de Starbucks Chilled Classics centraal staan
Dentsu Aegis Network stelt Ronnie van Briemen aan als head of trading
Hij is per 1 augustus 2018 benoemd tot head of trading binnen Amplifi, onderdeel van Dentsu Aegis Network, en lid van het new businessteam
Els Wijnstekers aangesteld als managing director Carat Nederland
Els Wijnstekers is per direct managing director van mediabureau Carat, onderdeel van Dentsu Aegis Network. Ze is sinds 2010 werkzaam bij Carat en vervulde verschillende functies, als laatste die van Client Service Director