Tag Resultaten
[Content Marketing Awards 2024] EssenceMediacom e.v.a: het Telefoonboekje
Ouders worstelen met schermtijd bij hun kinderen. Odido's antwoord: 'Het Telefoonboekje'!
ABN AMRO breidt samenwerking met EssenceMediacom uit
ABN AMRO heeft EssenceMediacom gekozen als haar partner voor de strategie, beheer, inkoop en data & analytics voor al haar communicatiekanalen
Dentsu wint wereldwijde mediapitch eBay
eBay, een van 's werelds grootste e-commerce platforms, heeft na een intensieve pitchprocedure het wereldwijde mediacontract getekend bij dentsu.
Finally an Agency ontwikkelt ATL-campagne voor Fanta
Finally an agency ontwikkelde in opdracht van Coca-Cola een ATL-campagne voor Nederland en België.
EssenceMediacom en Vredestein lanceren zomerband in pan-EU campagne
Vredestein introduceert de Ultrac Pro zomerband, gedreven door de slogan "The New Ultrac Pro: The face of beauty, the heart of a beast".
TUI kiest EssenceMediacom als mediabureau
EssenceMediacom breidt daarmee haar verantwoordelijkheid voor de mediaplanning en -inkoop uit naar de Benelux, de VK, Duitsland, Frankrijk en Scandinavië
[De Belofte 2023] Tessa van der Starre over Anouk van Delft
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Tessa van der Starre is Anouk van Delft, client manager bij EssenceMediacom
DDB Amsterdam ontwikkelt merkstrategie Trekpleister: Waar kunnen we je blij mee maken?
Karin Bloemen geeft stem aan Aaf, de geanimeerde verpersoonlijking van Trekpleister
Shell organiseert review global media account; actievoerders willen boycot
Shell zou een review op zijn global media account uitvoeren. Dit bericht de doorgaans goed geinformeerde internationale website Campaign. Thans is het wereldwijde Shell-acocunt ondergebracht bij mediabureau EssenceMediacom, dat via GroupM onderdeel is van WPP
StudioM, EssenceMediacom, Snickers en Talpa Network lanceren YouTube-serie Mega Extreem
In Mega Extreem daagt Snickers Stefan de Vries uit om uit zijn comfortzone te stappen en zijn meest extreme video’s nogmaals uit te voeren
GroupM fuseert Essence en MediaCom
GroupM’s lanceert EssenceMediacom, het grootste bureau van de groep. De ambitie? Het leveren van breakthrough marketing voor hun klanten
MediaCom wint pitch voor Dr. Oetker Nederland
Het Duitse bedrijf dr. Oetker, dat bekend is om zijn pizza’s en bakproducten, heeft zijn mediabelangen ondergebracht bij MediaCom. Aan deze keuze ging een pitch vooraf waar verschillende bureaunetwerken aan deelnamen
A.S. Watson Benelux kiest GroupM
A.S. Watson Benelux heeft GroupM (MediaCom) gekozen als mediabureau per 1 februari 2023. Dat is de uitkomst van een internationaal pitchtraject. A.S. Watson neemt daardoor afscheid van Mediabrands met wie het sinds 2012 samenwerkt
Klarna kiest voor MediaCom
Klarna, de wereldwijde dienstverlener op gebied van bankieren, betalingen en shoppingdiensten, heeft zijn mediabelangen per 1 februari 2022 ondergebracht bij MediaCom. Aan deze keuze ging een wereldwijde pitch vooraf.
[Column] Tessa van der Starre (MediaCom): Ook in 2022 People First
We hebben net een prachtig jaar afgesloten waarin we veel nieuwe klanten hebben mogen verwelkomen. VGZ, Shell Energy, tombola, The Coca-Cola Company, NIBC, Bayer en Xiaomi hebben allemaal voor MediaCom gekozen
MediaCom met branded content-campagne NEFF keukenaparaten en Delicious.magazine
NEFF keukenapparaten en Delicious.magazine werken samen in het kader van en activatie-campagne onder de noemer De wereld rond in eigen keuken. In vier afleveringen gaan NEFF Chef Andy McDonald en verschillende delicious.thuiskoks dit najaar op ontdekkingstocht langs verschillende wereldkeukens
Online bingo kiest Mediacom als mediabureau
MediaCom Nederland is aangesteld als Tombola's mediabureau. Tombola is de nummer een online bingosite in de UK, Spanje en Italië en zal in 2021 in Nederland worden gelanceerd, op het moment dat de online gokmarkt in Nederland zal openen
Havas Media Nederland benoemt Klaartje Kuypers tot Chief Client Officer
Klaartje Kuypers is per april 2021 benoemd tot Chief Client Officer bij Havas Media Nederland. Klaartje Kuypers die ook vice-voorzitter en penningmeester is van MWG, heeft ervaring opgebouwd bij RTL Nederland, BrandDeli, Publicis, Discovery Benelux, Sanoma Media, STER, UM en Mediacom
Maiko Valentijn CEO GroupM; Tessa van der Starre CEO MediaCom
GroupM Nederland heeft Maiko Valentijn gepromoveerd tot de Chief Executive Officer van GroupM. In deze rol zal hij de Nederlandse activiteiten leiden, bestaande uit GroupM, Mindshare, Wavemaker, MediaCom en Greenhouse
MediaCom wordt wereldwijd mediabureau voor Uber
MediaCom is per 1 januari 2021 aangesteld als het wereldwijde bureau voor taxidienst Uber. MediaCom is al in de Verenigde Staten en Australië het mediabureau voor Uber en breidt hiermee ook voor de rest van de werel uit waaronder Europa
Valerio Zeno en Shelly Sterk regisseren campagne voor Audi A3 Sportback
MediaCom en Towel hebben, in opdracht van Audi Nederland, een campagne voor de nieuwe Audi A3 Sportback ontwikkeld. Valerio Zeno en Shelly Sterk zijn gevraagd om ieder op eigen wijze een social commercial te maken
Gepubliceerd door: Nico