Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Media.Monks en vier andere bureaus verantwoordelijk voor creatieve campagnes Rijksoverheid

04-08-2022 | 10:12:28
Na een aanbesteding heeft de Dienst Publiek en Communicatie (DPC) van de Rijksoverheid Media.Monks, DOT (Open Now met TBWA\Neboko en D&B), Havas Lemz, Noise en reclamebureau Roorda gekozen als partners en sluit met hen een raamovereenkomst voor campagne dienstverlening

Havas Media ontwikkelt campagne met chef Joris Bijdendijk voor L´OR Espresso

26-05-2022 | 10:42:00
Het koffiemerk L´OR Espresso lanceert deze week een campagne in samenwerking met sterren-chef Joris Bijdendijk. De 360 graden branded contentcampagne is opgezet door Havas Media en is een samenwerking tussen L´OR Espresso en Joris Bijdendijk

Azerion and Havas Media partnership gathers momentum to ensure best ROI and quality control for clients

10-01-2022 | 11:36:00
Azerion, the digital entertainment and media platform, and Havas Media The Netherlands, part of the global media agency Havas, are reaping the rewards of their partnership focused on bringing the best possible ROI for clients’ overall digital media investments

[Forum] Welke stappen zet jouw mediabureau in 2022?

30-12-2021 | 17:00:00
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van een actuele vraag. Rond de jaarwisseling vragen wij mediabureaus naar hun plannen

[Column] Thijs Muller (Havas Media): Hoe Meaningful is de Metaverse?

30-12-2021 | 13:31:00
Hoe meaningful is de metaverse? Het leek ons leuk om met Marketing Report de verschillende meningen binnen ons bureau te delen. Ik laat onze geweldige denkers daarom eerst aan het woord, en geef aan het einde mijn eigen visie! Veel plezier

Towel ontwikkelt merkcampagne Kia met De Jeugd van Tegenwoordig

07-12-2021 | 10:28:00
Towel heeft een merkcampagne ontwikkeld voor Kia met de rapformatie De Jeugd van Tegenwoordig. Pepijn Lanen (Faberyayo), Oliviér Locadia (Willie Wartaal) en Fred Tratlehner (Vjeze Fur) spelen de hoofdrol in nieuwe online videoserie De Jeugd heeft de toekomst

Mira de Mönnink en Terri Bos naar Havas Media

25-11-2021 | 09:04:00
Mira de Mönnink en Terri Bos gaan aan de slag als Director Branded Content & Partnerships bij Havas Media. De komst van de Effie-winnaressen is een creatieve versterking voor het mediabureau dat zich positioneert op Meaningful Content

[Column] Thijs Muller (Havas Media): We maken échte, grote, betekenisvolle vooruitgang

05-11-2021 | 13:03:00
Alles bij Havas staat in het teken van maar één vraag: wat geeft betekenis in het leven van de consument? We’re a single issue company: Meaningfulness. Tussen de 70 en 80 procent van alle mensen uit ons Meaningful Brands-onderzoek eist van merken dat ze vooruitgang boeken op de grote issues

DeMediabureau50 2022 | De Genomineerden

30-09-2021 | 15:50:00
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing 100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam

[Onderzoek] Havas Meaningful Brands 2021: Merken dramatisch slecht vertrouwd

05-08-2021 | 15:11:00
Het vertrouwen in merken is op een dramatisch dieptepunt beland volgens het Meaningful Brands onderzoek onder 400.000 mensen in 30 markten wereldwijd

[Marketing Week] Bob Koigi: Brands, agencies invest in diversity, inclusion and equity

19-05-2021 | 15:39:02
Global brands, media, marketing and advertising agencies, alive to the growing call to champion inclusion, equity and diversity are investing in new strategies, partnerships and businesses in in unprecedented ways.

Havas Media Nederland benoemt Klaartje Kuypers tot Chief Client Officer

08-04-2021 | 16:47:00
Klaartje Kuypers is per april 2021 benoemd tot Chief Client Officer bij Havas Media Nederland. Klaartje Kuypers die ook vice-voorzitter en penningmeester is van MWG, heeft ervaring opgebouwd bij RTL Nederland, BrandDeli, Publicis, Discovery Benelux, Sanoma Media, STER, UM en Mediacom

Groupe Lactalis blijft bij Havas Media

04-02-2021 | 11:58:00
Mediabureau Havas Media heeft een pitch van Groupe Lactalis gewonnen en heeft daarmee haar contracten met Groupe Lactalis met 3 jaar verlengd. Het werk beslaat mediastrategie, media-inkoop en ook branded content voor merken als President-brie, Galbani-mozzarella en Salakis-feta

DeMediabureau50 2021 | Genomineerden

16-10-2020 | 10:58:00
Iedereen heeft mensen mogen voordragen voor DeMediabureau50. De lijst wordt vastgesteld op basis een onderzoek, uitgevoerd door MediaTest. Voor dit onderzoek worden 40.000 professionals in media en marketingcommunicatie uitgenodigd

Havas Media Group supports minority owned businesses with new social marketplace

08-07-2020 | 13:29:30
Havas Media Group has unveiled a social equity private marketplace, comprising of BIPOC Black, Indigenous, People of Color and LGTBQ+-owned media businesses.

Havas Media haalt datingplatform Meetic binnen

27-05-2020 | 12:40:00
Havas Media heeft eind februari 2020 de pitch van het datingplatform Meetic Group gewonnen. De samenwerking is in maart van start gegaan. Het gaat om datingmerken als Lexa, Meetic, Match en OurTime

Havas Media neemt CosmosHealth over

08-04-2020 | 07:58:00
Havas Media heeft de activiteiten van CosmosHealth geacquireerd. CosmosHealth is sinds 2008 actief op de markt van mediaplanning en inkoop, met name in de niche van healthcare professionals

Traditional media brands most trusted in UK amid corona virus crisis

01-04-2020 | 10:33:00
BBC, Sky News and Guardian remain the most trusted sources of information in UK during the Corona virus crisis according to the latest study from the Havas Media Group.

Havas Group lanceert planningstool Mx Methodology

14-01-2020 | 09:33:33
Om te meten welke betekenis consumenten ervaren bij merkboodschappen, ontwikkelde de Havas Group de Media Experience (Mx) planningstool

Hyundai en Kia Europe kiezen weer voor Havas Media

20-12-2019 | 09:23:39
Havas Media Group is na een review opnieuw aangesteld als mediabureau voor Hyundai en Kia in Europa. De selectie is het resultaat van een reviewperiode van tien maanden, geleid door Innocean Worldwide, het marketingbureau dat beide automerken bedient

DeMediabureau50 2020 | De genomineerden

07-10-2019 | 00:34:00
DeMedia100 2020 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam

Maria Garrido (Havas Media) spreekt bij Wisdom in Business

19-09-2019 | 09:34:00
Maria Garrido, Chief Insights Officer Havas Group en Senior Vice President Vivendi Brand Marketing, spreekt bij het Wisdom in Business Event aan de vooravond van The Inner Peace Conference op vrijdag 4 oktober 2019 over hoe een merk betekenis kan toegeven naar consumenten en stakeholders

Havas Lemz verzorgt herpositionering Noorse cosmeticaketen

16-07-2019 | 14:31:12
Voor de herpositionering werkte Havas Lemz samen met een internationaal team van onder meer het Deense retaildesignbureau Henrik Glahn, de Amerikaanse kunstenares Fahren Feingold, de Deense regisseuse Emilie Thalund en het Scandinavische productiebedrijf Bacon

Havas Media zet werkprocessen in de cloud

02-05-2019 | 09:51:00
Havas Media heeft al zijn werkprocessen rond mediacampagnes ondergebracht in de Campaign Cloud van Cloud Integrate. Dat zorgt voor meer efficiëntie en transparantie

[MediaBelofte 2019] Genomineerd: Ignita van den Braak - communicatieplanner Havas Media

02-10-2018 | 09:17:00
Ignita van den Braak is communicatieplanner bij Havas Media. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2019. Wij spreken haar

UNIQLO werkt voor OOH-campagne samen met Havas en JCDecaux

01-10-2018 | 10:51:00
De Japanse modeketen UNIQLO komt naar Nederland en opende op 28 september haar deuren. Om te vieren dat de eerste Nederlandse store opent in Amsterdam pakt UNIQLO uit met een OOH introductiecampagne

[Forum] Overspeelt Nike zijn hand met de Colin Kaepernick campagne?

06-09-2018 | 15:10:00
Rik Heijmen, strategy director bij Kokoro: "Nike had de afgelopen jaren in de thuismarkt te maken met de opkomst van Under Armour, nu nummer twee vóór Adidas. Buiten de VS leveren Adidas en Under Armour concurrentie

Publicis One Innovation Day voor eerst in Nederland

25-06-2018 | 12:13:00
Tegelijkertijd met Publicis One-collega’s in Londen en New York, gebruikten multidisciplinaire teams met onder andere professionals vanuit Starcom, Leo Burnett en MSL hun kennis, creativiteit en tijd om drie sociale ondernemingen te helpen bij communicatie en marketinguitdagingen

[Commercial Review] A. de Ruwe: Björn Borg, Lipton, Centraal Beheer

25-06-2018 | 09:37:00
Wauw! Wat een initiatief van Björn Borg. Blockchaintechniek gebruiken zodat mensen, ongeacht hun voorkeur of waar ze wonen, met elkaar kunnen trouwen. Dit initiatief voelt helemaal goed. Het klopt

Abonneer je op onze nieuwsbrief