nieuws
Tag Resultaten
Bas de Kok aangesteld als Digital & Innovation Lead bij M2Media
Per 1 juli 2022 heeft Bas de Kok het managementteam van M2Media versterkt als Digital & Innovation Lead. Met zijn brede kennis zal hij de digitale positionering en propositie van M2Media verder versterken en uitbouwen
DEPT ontwikkelt Voel je veilig. Zeker thuis campagne Univé
DEPT ontwikkelt in samenwerking met verzekeraar Univé een campagne om meer huishoudens veiliger te maken. Met online video, radiocommercials en afgebrande posters laat Univé zien dichtbij haar leden en hun buren te staan
[De Belofte 2022] Bob Koenderman (M2Media): Podcasts bieden enorme kansen voor adverteerders
Bob Koenderman is Digital Consultant bij M2Media. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken hem. De winnaar van De Belofte 2022 wordt bekend gemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022
[De Belofte 2022] Jasmijn Bouwmeester (M2Media) over talent
Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Aan het woord is Martijn Vlasblom, strateeg bij M2Media
DeMediabureau50 2022 | De Genomineerden
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing 100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam
[Forum] Welke stappen zet jouw mediabureau in 2021?
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van een actuele vraag. Ieder voorjaar vragen wij mediabureaus naar hun plannen.
DeMediabureau50 2021 | Genomineerden
Iedereen heeft mensen mogen voordragen voor DeMediabureau50. De lijst wordt vastgesteld op basis een onderzoek, uitgevoerd door MediaTest. Voor dit onderzoek worden 40.000 professionals in media en marketingcommunicatie uitgenodigd
M2Media werkt voor Carpetright
Carpetright heeft na een oriëntatie gekozen voor M2Media als partner voor mediastrategie, -inkoop en -planning van alle traditionele- en digitale media. Carpetright heeft meer dan 470 winkels in het Verenigd Koninkrijk, Nederland en België
7 nominaties Cross Media Bureau van het Jaar 2020
Genomineerd zijn M2Media, Memo2, Mindshare, MPG., UM, Vertigo 6 en ZIGT. De winnaars van de Cross Media Awards worden bekendgemaakt tijdens het Cross Media Diner 2020 op 1 juli in Amsterdam
DPG Media kiest voor Candid
DPG Media kiest Candid als partner voor alle media-activiteiten. Binnen Candid wordt M2Media zowel strategisch- als operationeel lead agency. De samenwerking omvat de mediastrategie, -inkoop, en -planning voor alle merken van DPG Media
M2Media wint mediapitch Walibi
Walibi heeft na een uitgebreid pitchtraject gekozen voor M2Media (onderdeel van Candid) als mediapartner. M2Media wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -inkoop en -planning van alle traditionele en digitale media
Moco Museum kiest voor M2Media
Moco heeft na een pitchtraject gekozen voor M2Media, onderdeel van Candid, als nieuwe mediapartner. M2Media wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -inkoop en -planning van alle traditionele media
Bert van Grieken stopt bij M2 Media en wordt zelfstandige
Bert van Grieken verlaat mediabureau M2 Media om verder te gaan met zijn eigen bedrijf Mediainkoper. Hij was sinds juni 2019 Head of Procurement bij de Candid Group, waar M2 Media onder valt. Daarvoor was hij directeur inkoop en partner bij het mediabureau
Makro kiest voor M2Media als mediapartner
Makro laat M2Media, onderdeel Candid Group, voortaan de mediastrategie verzorgen
XXS Amsterdam sluit zich aan bij Candid Group
XXS Amsterdam sluit zich aan bij de Candid Group. De eigenaren van het bureau treden toe als partners van het platform voor media-, technologie- en creatieve bureaus
M2Media aan de slag voor Duvel
Mediabureau M2Media (onderdeel Candid Group) gaat voor biermerk Duvel de mediastrategie, -inkoop en -planning van traditionele en digitale media in Nederland verzorgen
M2Media wint pitch CEWE
CEWE, de grootste aanbieder van fotoproducten in Europa, brengt haar Benelux media-activiteiten bij M2Media onder. M2Media, onderdeel Candid Group, gaat aan de slag met de mediastrategie, -inkoop en -executie voor zowel CEWE Nederland als België en Luxemburg
M2Media aan de slag voor DELTA Fiber Nederland
DELTA Fiber Nederland kiest voor zijn merken Caiway en DELTA voor M2Media als strategisch en uitvoerend mediapartner voor alle glasvezelcampagnes. Het media- en marketingbureau verzorgt voor deze merken de complete mediastrategie
Nintendo kiest voor M2Media
Nintendo Benelux brengt voor de Nederlandse markt alle media-activiteiten onder bij M2Media. M2M won een pitch om alle Nederlandse media-activiteiten te verzorgen
Stéphanie Smit Managing Partner M2Media
Stéphanie Smit is Nico Hilhorst opgevolgd als managing partner bij M2Media. Stéphanie Smit is sinds 2005 werkzaam bij M2Media, waarvan de laatste zeven jaar als Cliënt Service Director en lid van het managementteam
M2Media werkt voor Office Centre
Office Centre kiest M2Media als mediapartner. De kantoorgroothandel voor ondernemers brengt er alle media-activiteiten onder, van mediastrategie tot media-inkoop
Candid Group moet over drie jaar grootste marcomnetwerk zijn in Nederland
De bureaugroep moet door verdere samenwerking, consolidatie en overnames de concurrentie met de grote internationale spelers aangaan