nieuws
Tag Resultaten
[Vacatures] Mediabrands zoekt een Head of Planning & Executie - MAGNA
Mediabrands is per direct op zoek naar een Head of Planning & Executie - MAGNA
[Vacatures] Magna zoekt een Contracting & Accountability Director AV
Magna is per direct op zoek naar een Contracting & Accountability Director AV
[Onderzoek] Adverteren rondom viral video’s pakt niet voor ieder merk goed uit
Adverteren rondom viral video’s pakt niet voor ieder merk goed uit. Dit blijkt uit een door MAGNA Media en Channel Factory gedaan onderzoek onder respondenten in de Verenigde Staten (1370), Verenigd Koninkrijk (3104) en Australië (1371) die goed scorende videoadvertenties te zien gekregen
[Magna Ad Spend Forecast] Televisie grote aanjager van groei reclamemarkt 2023
Dit zijn de belangrijkste conclusies uit de Nederlandse Ad Forecast van Mediabrands
DeMediabureau50 2022 | De Genomineerden
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing 100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam
[Marketing Week] Bob Koigi: Global ad spending defies pandemic to record historic growth
As the global economy recovers from the devastating impacts of COVID-19, key sectors are bouncing back with numerous reports highlighting that while this will be a recovery year, there are signs that some sectors could record post pandemic growth rates.
[Onderzoek] Magna AD Forecast: herstel zet door
Nederland is de zesde grootste reclamemarkt van westelijk Europa met 4,9 miljard euro verwachte reclame-omzet in 2021.
Op langere termijn is de verwachting dat de televisiereclameomzetten zullen eroderen met een gemiddelde van 1 procent per jaar
Global economic recovery brings record ad market growth, Magna forecast
Magna has released its advertising forecasts for June 2021 indicating that global advertising spending will grow by $78bn in 2021 (+14%) to $657 billion, a new all-time high, following a decline of -2.5% in 2020.
[Marketing Week] Bob Koigi: Brands, agencies invest in diversity, inclusion and equity
Global brands, media, marketing and advertising agencies, alive to the growing call to champion inclusion, equity and diversity are investing in new strategies, partnerships and businesses in in unprecedented ways.
Sander Kraan Head of Emerging Media bij Mediabrands
Mediabrands heeft 2021 benoemd tot het jaar van emerging media. Om dit jaar goed af te trappen heeft het bedrijf een taskforce aangesteld die zich over alle abels heen focust op de groei en ontwikkeling van emerging media. Sander Kraan (Matterkind) aangesteld als Head of Emerging Media
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van actuele vragen. Ditmaal de vraag: hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?
Mediabrands: Nederlandse advertentiemarkt daalt met 2,3% in 2020; stijgt met 7,3% in 2021
Nederland is de zesde advertentiemarkt in West-Europa, met 4,2 miljard euro aan advertentiebestedingen in 2020. De afgelopen twee jaar groeide de Nederlandse mediamarkt met gemiddeld 5 procent per jaar
DeMediabureau50 2021 | Genomineerden
Iedereen heeft mensen mogen voordragen voor DeMediabureau50. De lijst wordt vastgesteld op basis een onderzoek, uitgevoerd door MediaTest. Voor dit onderzoek worden 40.000 professionals in media en marketingcommunicatie uitgenodigd
Ad format diversification delivers higher returns on investment, survey
A new study posits that diversifying ad formats in digital advertising can help marketers better convey their story and create bigger impact on awareness, brand favorability, as well as research and purchase intent.
IPG MediaBrands unveils principles to guide brand safety and responsibility in advertising
In a bid to balance between brand safety and responsibility in advertising, IPG MediaBrands has unveiled its ten Media Responsibility Principles, MRP.
[Magna Ad Spend Forecast] Leven na Covid-19: digitale mediabestedingen gaan markt licht laten herstellen
Magna Nederland, onderdeel van IPG Mediabrands, verwacht dat de Nederlandse economie met 7,5 procent zal krimpen dit jaar om in 2021 te herstellen met 3 procent. Er zal een versnelde consoldiatieslag komen
IPG Media Lab, Magna study quantifies human presence value in digital ads
The subject of quantifying digital ad viewability has received new insights from a new study conducted by MAGNA and IPG Media Lab.
Using tech to reach HVAs yields 50 per cent higher returns, MAGNA, IPG Media Lab study
New advanced technologies of using people-based IDS to reach high value audiences are delivering 50 per cent more returns for advertisers a new study by Magna and IPG Media Lab shows.
Global ad market to record single digit growth amid COVID-19, Magna
Slower sales and profits coupled with a lull in business activities occasioned by the coronavirus crisis are set to take a toll on global advertising.
MAGNA Nederland: effect van de coronacrisis op mediagedrag en advertentiemarkt
De opgelegde maatregelen door de overheid houden de overgrote meerderheid van de Nederlandse bevolking thuis. Hierdoor zien we een significante afname van het woon-werkverkeer en dit leidt tot een ander mediagebruik
DeMediabureau50 2020 | De genomineerden
DeMedia100 2020 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam