Tag Resultaten
Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein
Bayer kiest Inter Public Group als wereldwijd bureaupartner
De samenwerking betreft enkele van Bayer’s bekendste zelfzorgmerken, waaronder Aspirin, Claritin, Bepanthen en Alka-Seltzer.
Denise Noordermeer commercieel directeur Dentsu Media
Zij start op 1 december 2025. Denise Noordermeer maakt de overstap vanuit haar functie als head of media bij Odido
WPP Media Nederland en België worden WPP Media Benelux
WPP Media gaat zijn activiteiten in Nederland en België anders organiseren. Tot nu toe werkt WPP Media met gescheiden organisaties in beide landen. WPP Media kondigde aan dat beide entiteiten opgaan in WPP Media Benelux met Maiko Valentijn als CEO
Richard Smoorenburg: De marktmacht van Publicis is momenteel wel heel groot
[Column] Richard Smoorenburg: De marktmacht van Publicis is momenteel wel heel groot. De kloof wordt groter en retentie stort in
Channel Factory lanceert CPL-model voor oriëntatiefase
Adverteerders kunnen eerder in het aankoopproces concrete leads vastleggen, in plaats van wanneer consumenten een merk actief zoeken.
Out of Home Masters gaat verder als Talon
Met deze stap wordt de aansluiting bij het grootste onafhankelijke Out of Home-netwerk ter wereld zichtbaar
Your Channels en Samsung TV Plus lanceren VI TV en muziekzenders Your 60s/70s/80s
Your Channels en Samsung TV Plus hebben samen met uitgever PXR de voetbalzender VI TV gelanceerd als FAST-kanaal voor gebruikers van Samsung tv-toestellen
Marco van de Lisdonk: YouTube groeit op tv met Channel Factory
Tijdens DMEXCO 2025 sprak Bas Vlugt met Marco van de Lisdonk, Head of Sales bij Channel Factory.
Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
[Forum] Wat is de toekomst van Retail Media?
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer is de vraag: Wat is de toekomst van Retail Media?
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.
SERVICEPLAN x ADNIGHT | The Deadline
Tijdens deze editie van Adnight duikt Serviceplan Amsterdam dieper in het omgaan met deadlines en stress op de werkvloer.
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een HR-adviseur
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een HR-adviseur
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Performance Strateeg
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Performance Strateeg
Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.
[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account
Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne
Het doel is zowel bewustwording vergroten als concreet gedrag beïnvloeden bij potentiële daders en hun omgeving.
[Vacancy] Kinesso has a position for Paid Social Associate Nike
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Nike
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.
Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein
MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch
[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen • 32-40 uur
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis