nieuws
Tag Resultaten
[Cross Media Persoon 2022] Ruud de Langen: Door Covid zijn we in één keer in 2024 beland
Ruud de Langen is Chief Growth Officer bij dentsu Benelux. Hij is genomineerd als Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken hem
[De Belofte 2022] Mark Schoones over Meike Ondersteijn en Daryl Fransz
Dit jaar wordt voor de zesde keer de De Belofte gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment. Aan het woord is Mark Schoones, Co-Founder & Head of Strategy bij MIX.
[De Belofte 2022] Jocelyne Pieterse over Jessica Rijnders, Julie Staneke en Senna Bleeker
Dit jaar wordt voor de zesde keer de De Belofte gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment. Aan het woord is Jocelyne Pieterse, Head of Talent Acquisition bij Publicis Groupe
Zes nominaties Cross Media Innovatie 2022
De zes nominaties voor Cross Media Innovatie 2022 zijn bekend. Welk innovatie wordt de opvolger van In-flight deliveryservice van Transavia? De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens Cross Media Diner & Awards op woensdag 8 juni
Abovo Maxlead, dentsu, Megawatt, Wavemaker en ZIGT genomineerd voor Cross Media Bureau 2022
De vijf nominaties voor Cross Media Bureau 2022 zijn bekend. Welk bureau wordt de opvolger van Vertigo 6
Arno Peperkoorn Directeur Opleiding OmnicomMediaGroup
Peperkoorn komt van Result Recruitment en heeft in de jaren daarvoor uitgebreid meters gemaakt in het digitale medialandschap. Hij is tevens mede-oprichter en bestuurder van IncludeNow
Jildou van de Bijl, Gwenda van Vliet, Jannine Berkelaar, Marscha Krouwel en Ruud de Langen genomineerd voor Cross Media Persoon 2022
De eerste nominaties van de Cross Media Awards 2022 zijn bekend. Uit een recordaantal van 32 voordrachten heeft de Cross Media Awards Jury onder voorzitterschap van John Olivieira vijf genomineerden gekozen
3MO trekt Simone van der Graaf aan
Media- en marketingbureau 3MO heeft media- en marketingdeskundige Simone van der Graaf aangetrokken. Zij is op 1 april 2022 aan de slag gegaan
Klarna kiest voor MediaCom
Klarna, de wereldwijde dienstverlener op gebied van bankieren, betalingen en shoppingdiensten, heeft zijn mediabelangen per 1 februari 2022 ondergebracht bij MediaCom. Aan deze keuze ging een wereldwijde pitch vooraf.
Eye Wish kiest UM als strategisch partner
Eye Wish Nederland kiest UM als strategisch partner voor alle online en offline media-activiteiten. In Nederland is Eye Wish met 142 winkels de nummer drie in de optiekmarkt
NS kiest Yune als social media bureau
Na een aanbestedingsproces heeft NS zijn social media account gegund aan Yune. Yune wordt verantwoordelijk voor de social strategie, content en campagnedoorvertalingen richting reizigers, nationaal en internationaal, en de social media-inzet vanuit NS arbeidsmarktcommunicatie. Het bureau volgt hiermee Johnny Wonder op
UM en 2Basics sluiten strategisch partnership in gaming
2Basics/The Invaders en UM gaan een strategische samenwerking aan vanuit de gezamenlijk visie dat gaming en Esports structureel onderdeel zijn van de marketingmix. De bureaus gaan nauw samenwerken op het gebied van in-game partnerships, conceptontwikkeling en strategie
Dentsu blijft mediabureau Amplifon (Beter Horen)
Dentsu blijft het mediabureau van Amplifon in meer dan 29 landen. Amplifon is in Nederland bekend onder de naam Beter Horen en had hiertoe een pitch uitgezet
WhitePaper Sessions | MakerStreet - ZIGT - Alfred International - MediaTest - Cheil | Woensdag 9 maart 2022
Voorafgaand aan het Media100 | Marketing100 | Event 2022 organiseert Media Meetings & Magazines - op dezelfde locatie - de tweede editie van de WhitePaper Sessions
Dille & Kamille kiest voor mediabureau Stroom
Dille & Kamille en Stroom gaan in 2022 het merk communiceren en verder uitbouwen. Mediabureau Stroom wordt daarbij verantwoordelijk voor alle mediastrategie, -planning en -inkoop
Stoov start samenwerking met ZIGT
Stoov, maker en bedenker van duurzame oplaadbare warmtekussens, heeft ZIGT na een oriëntatieproces gekozen als strategisch mediabureau. ZIGT zal een belangrijke bijdrage leveren aan de bekendheid van Stoov en de producten
Abovo Maxlead groeit door met ervaren vakgenoten
Deze maand zijn bij Abovo Maxlead vijf senior-medewerkers gestart: Erwin Blokker, Florien Mutsaars, Daan Jongen, Caterina Spallicci en Linda Ernst. Bij Abovo Maxlead werken 230 mensen
STROOM verwelkomt Bisolvon en Allegra (Centrafarm)
Centrafar, bekend van merken als Bisolvon en Allegra, heeft mediabureau STROOM verkozen voor alle mediastrategie, -planning en -inkoop. STROOM is onderdeel van Candid
TBWA\NEBOKO en Dentsu Benelux ontwikkelen campagne voor Fonds Gehandicaptensport
Creative agency TBWA\NEBOKO en mediabureau Dentsu Benelux hebben de handen ineengeslagen om voor Fonds Gehandicaptensport de collectecampagne 2022 te ontwikkelen
Mediaxplain verder onder de naam Mediaplus
Marketing- & mediabureau Mediaxplain gaat, anderhalf jaar na de samensmelting met de Serviceplan Group, voor één merk voor de media-activiteiten en lanceert een verenigde propositie onder de naam Mediaplus
Frank Bitter Managing Director Media bij Candid
Candid heeft Frank Bitter aangesteld als de nieuwe leider van de mediatak binnen de platformorganisatie. Met die stap laat Candid de groeiambitie zien dat het platform heeft in het mediaspecialisme
Jurgen Verstegen (Abovo Media): The Voice Gate zorgt voor hoge kijkdichtheden op lineaire televisie
De aanstaande onthullingen over de misstanden in The Voice in het online programma BOOS van Tim Hofman zorgden ervoor dat Nederland het massaal over iets anders dan corona had
More Media Group (MMG) aan de slag voor Make a Wish, Syntess Software en Frisse Blikken
Onafhankelijk mediabureau More Media Group (MMG) gaat aan de slag ) Make a Wish, Syntess Software en Frisse Blikken met de inzet van onder meer offline media en special advertising
MassMovement en Greymen&Co gaan samen verder
De digital agencies MassMovement en Greymen&Co hebben besloten per 1 januari 2022 samen verder te gaan. Ze hebben een gezamenlijke huisvesting betrokken in de voormalige Schinkelkerk in Amsterdam
[Column] Rogier Bruggeman (ZIGT): Welke stappen zet ZIGT in 2022?
Het allerbelangrijkste blijft groei realiseren bij de merken waar we voor werken én bij de mensen die bij ons werken. In onze naamgeving zijn we van mediabureau naar media & performance gegaan. In 2022 zullen we hier een volgende stap in zetten
[Column] Christiaan van Betuw (Mediaplus/Mediaxplain): Een stap vooruit naar menselijkheid in marketing
Met de start van dit jaar kijken we binnen Mediaplus/Mediaxplain met trots terug op het afgelopen uitdagende jaar. Voor zowel opdrachtgevers als teamleden stond het jaar bol van aanpassen, flexibiliteit en initiatieven
[Forum] Welke stappen zet jouw mediabureau in 2022?
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van een actuele vraag. Rond de jaarwisseling vragen wij mediabureaus naar hun plannen
[Column] Eva Hollander (Initiative): Dwars door alle mediumtypen heen denken
Aansluiten bij cultuur dicteert dat je dwars door alle mediumtypen heen kan denken en durft ouderwetse paden los te laten. We zijn inmiddels op volle sterkte op alle disciplines. Dat garandeert vernieuwing en jezelf opnieuw uitvinden