Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

VodafoneZiggo verlengt samenwerking met Wavemaker (GroupM/WPP)

26-09-2022 | 22:53:00
VodafoneZiggo heeft besloten het contract met mediabureau Wavemaker (via GroupM onderdeel van WPP) te verlengen. Ronald van der Aart, Media Relations Manager a.i. bij VodafoneZiggo bevestigt dit desgevraagd aan Marketing Report

[Vacatures] &.media group zoekt een Social Media Manager

26-09-2022 | 13:56:00
&.media is per direct op zoek naar een Social Media Manager

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Local Sales Support

26-09-2022 | 09:18:00
Clear Channel is per direct op zoek naar een Local Sales Support

[Vacatures] Maxlead zoekt een Junior Online Marketing Consultant

21-09-2022 | 09:12:00
Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Online Marketing Consultant

[Vacatures] Maxlead zoekt een Talent of People & Culture Manager

21-09-2022 | 09:04:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Talent of People & Culture Manager

[CMTA] Familyblend x KPN: Digitaal Opvoeden

19-09-2022 | 21:08:00
Het opvoeden van kinderen in een digitaal tijdperk is voor veel ouders een uitdaging. Er is behoefte aan informatie, tips en tricks. Daarom brachten Familyblend en KPN hun expertises samen

[Column] Daan Vrijsen (Abovo Maxlead): Marketinginzet in tijden van recessie

17-09-2022 | 22:56:00
Crises domineren het nieuws. De energiecrisis, klimaatcrisis, inflatiecrisis en asielcrisis. En als we de economische voorspellingen mogen geloven stevenen we nu ook af op een recessie. En wat gebeurt er binnen organisaties: Marketing afdeling, hold your horses

[CMTA] M2Media: Hoe Schiphol de zakelijke reiziger opnieuw voor zich won

15-09-2022 | 14:52:00
We leven in september 2021 en de samenleving gaat weer open na een lange periode van lockdown. Voor Schiphol betekent dit een hernieuwde focus op de proposities voor zakelijke reizigers

Wayne Parker Kent scherpt positionering aan

14-09-2022 | 16:13:00
Creatief bureau Wayne Parker Kent heeft zijn positionering aangescherpt. Het bureau belooft de grenzen van merken te verleggen en onder de pay-off we create stories worth telling gaat het bureau merken helpen van A tot Z, van branding, tot campagnes en content

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Accountmanager Cross Media

14-09-2022 | 10:31:00
Hearst Netherlands is voor ons salesteam per direct op zoek naar een Accountmanager Cross Media

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Senior Accountmanager Digital

14-09-2022 | 10:23:00
Hearst Netherlands is voor ons salesteam per direct op zoek naar een Senior Accountmanager Digital

bGenius verandert naam in Kinesso - portfolio ondergebracht in IPG’s Marketing Intelligence Engine

13-09-2022 | 09:00:00
Technologiebedrijf bGenius (onderdeel van het Amerikaanse beursgenoteerde IPG) zal verdergaan onder de naam Kinesso en heeft haar producten ondergebracht in IPG’s Marketing Intelligence Engine (MIE)

Willem-Albert Bol: Onrustige tijden vragen om flexibiliteit en snelheid, lef en vertrouwen

08-09-2022 | 22:53:00
Abovo Maxlead lanceert AM Local. Wij bellen Willem-Albert Bol, CEO van Abovo Maxlead

[Vacatures] Abovo Media zoekt een SEA Specialist

05-09-2022 | 09:20:53
Abovo Media is per direct op zoek naar een SEA Specialist

Publicis Groupe haalt Marco Serra en Marcos Alves binnen

01-09-2022 | 11:25:46
De Braziliaanse creatieven Marco Serra en Marcos Alves versterken vanaf 1 september de Publicis Groupe. Bekend als The Markos gaan zij de creatieve vloer versterken

Ricola zoekt een verfrissend mediabureau en kiest voor UM

25-08-2022 | 18:13:00
Zwitserse snoepgigant Ricola, bekend om de kruidenpastilles, kiest UM als strategisch mediapartner

[Column] Jeffrey Koen (dentsu): Wilfred Genee neemt ruim 40 procent van de Veronica Offside kijkers mee naar SBS6

23-08-2022 | 17:30:00
Het nieuwe TV seizoen staat op het punt van beginnen. Zoals ieder jaar wordt dit seizoen afgetrapt met de voetbaltalkshows tijdens de start van de Eredivisie

Kumpany ontwikkelt activatie HBO Original-serie House of the Dragon

12-08-2022 | 09:00:00
Merkactivatiebureau Kumpany ontwikkelde een driedaagse activatie rondom de Europese première van HBO Original-serie House of the Dragon, de prequel van de hitserie Game of Thrones

[Interview] VENGEAN: Merken zijn de maakbare waarheid en toekomst van ondernemingen

02-08-2022 | 09:00:00
Andy Mosmans, Bram Holzapfel en CJ de Melker zijn de founders en respectievelijk CEO en ECD’s van VENGEAN, creative branding engine, dat vanuit de missie energising enterprise with a vengeance, ondernemingen en organisaties all-in helpt meer toekomstaandeel te veroveren

Code d’azur lanceert kunstproject Noun Art Gallery voor Amsterdam Pride

01-08-2022 | 10:17:21
Digital Brand Agency code d’azur lanceert een kunstproject om de LHBTIQ+-gemeenschap te ondersteunen. Op de website van Noun Art Gallery is het mogelijk een gepersonaliseerd kunstwerk te maken, op basis van je eigen naam en voornaamwoorden

2Basics organiseerde brandsessie: merken als maatschappelijke impactmakers

12-07-2022 | 15:13:00
2Basics organiseerde samen met CPNB een brandsessie onder leiding van Frénk van der Linden. Tijdens de brandsessie ging Frénk van der Linden in gesprek met Ronald Giphart die vol passie vertelde over het belang van lezen, innovatie en zijn aandeel hierin

Vodafone maakt gebruik van GumGum's contextuele intelligentieplatform

11-07-2022 | 13:32:00
GumGum en Vodafone hebben een strategische samenwerking aangekondigd waarbij het multinationale telecommunicatiebedrijf gebruik heeft gemaakt van GumGum's contextuele intelligentieplatform, VerityTM, om de aankoopintentie rond de Samsung Galaxy Z Flip3 te verhogen

Marco Ruivenkamp Vice President Global Business Development ShowHeroes Group

05-07-2022 | 12:55:00
ShowHeroes Group, speler op het gebied van digitale videocontent, technologie en advertentieoplossingen, heeft Marco Ruivenkamp aangesteld als Vice President Global Business Development

STROOM & De Media Maatschap gaan samen verder

30-06-2022 | 15:29:34
STROOM en De Media Maatschap (DMM) gaan samen verder onder de naam STROOM – Energie voor groei. Vanaf oktober 2021 is DMM aangesloten bij het Candid-platform en zijn de eerste stappen gezet richting een verregaande samenwerking met STROOM

Gaby Bruggink (COO) en Menno van der Steen (Chief Data & MSc) naar GroupM

29-06-2022 | 11:33:00
Bij GroupM Nederland is Gaby Bruggink gestart als Chief Operating Officer en Menno van der Steen als Chief Data and Marketing Science Officer. Beiden gaan zowel Operations als Data van de GroupM-vestigingen in Amsterdam, Eindhoven en Sittard verder uitbouwen

[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Yvonne Prins over UM

27-06-2022 | 12:28:52
Marketing Report is in Cannes en deed vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio. Wij spreken Yvonne Prins, managing partner bij UM

ACNE Amsterdam lanceert campagne voor jongvolwassenen met kanker

15-06-2022 | 11:25:00
Om aandacht te vragen voor jongvolwassenen met kanker en fondsen te werven voor de AYA Jong & Kanker Foundation ontwikkelde ACNE Amsterdam, in samenwerking met productiepartij BRUUT Amsterdam en PR bureau Koolhoven & Partners, Unpause the AYA

SowiesoHelder en Mediago lanceren SowiesoDigital

15-06-2022 | 10:34:00
De vraag naar websites en online campagnes neemt bij communicatiebureau SowiesoHelder snel toe en het aandeel digitale business groeit mee. Vandaar de stap om het online-team van SowiesoHelder samen te voegen met full service internetbureau Mediago

Ferdi Gökhan is De Belofte 2022

12-06-2022 | 23:21:00
Ferdi Gökhan is Head of Science bij Yune. Hij is de De Belofte 2022. Dat werd bekend gemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022

Ruud de Langen Cross Media Man 2022!

09-06-2022 | 23:08:00
Ruud de Langen is Chief Growth Officer bij dentsu Benelux. Hij is genomineerd als Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken hem

Abonneer je op onze nieuwsbrief