nieuws
Tag Resultaten
[Column] Tjitske Maathuis (Mediaplus): Geïntegreerde multichannel mediaplanning: meer dan ooit essentieel voor impact en resultaat
Het aantal mogelijkheden van adverteren neemt toe. Ten eerste voor wat betreft het aantal platforms waar je je boodschap kunt tonen en ten tweede qua mogelijkheden van het type creatie: iets wat blijft innoveren.
Wahooh lanceert platform voor planning en buying van buitenreclame
Startup Wahooh Media lanceert het eerste planning- en boekingplatform van Nederland dat zich richt op zowel traditionele- als digitale out-of-home formaten
Mediaplus aan de slag met verhogen naamsbekendheid Sunny Cars
Sunny Cars brengt haar mediabelangen onder bij Mediaplus, onderdeel van de Serviceplan Group.
ShowHeroes komt met podcastserie The ShowCast
Van blockchain tot metaverse en sustainability, alle belangrijke thema’s in de wereld van digitale media komen aan bod
[Column] Sander Bots (Mediaplus): De opkomst van de creatieve shopper: trots op bezuiniging en bewuste consumptie
Corona, stikstof, huizen, inflatie: we zitten momenteel niet in één crisis, maar meerdere die allemaal tegelijk plaatsvinden. Deze clustercrisis heeft een diepgaand effect op de samenleving en het dagelijks leven van iedereen
Mediaplus wint Europees account C&A
Mediaplus heeft het Europees account verkregen van C&A na een pitch waar in totaal 5 bureaus aan meedeen. De bedoeling is dat Mediaplus van C&A het meest mensgerichte modemerk van Europa zal maken
[Vacatures] Serviceplan zoekt een PR Manager
Serviceplan is per direct op zoek naar een PR Manager
[Vacatures] Serviceplan zoekt een SEM Consultant
Serviceplan is per direct op zoek naar een SEM Consultant
[Vacatures] Serviceplan zoekt een Display & Video advertising Consultant
Serviceplan is per direct op zoek naar een Display & Video advertising Consultant
[Vacatures] Serviceplan zoekt een Media Communication Manager
Serviceplan is per direct op zoek naar een Media Communication Manager
[Onderzoek] Europese CMO’s zetten mens en emotie centraal in 2023
Dit jaar zullen CMO's hun dagelijkse werk in marketing vermenselijken. Dat blijkt uit de CMO Barometer: een jaarlijks onderzoek door de Serviceplan Group
[Vacatures] Serviceplan zoekt een Media Communication Manager B2B
Serviceplan is per direct op zoek naar een Media Communication Manager B2B
[Column] Menno Westinga: Speedmanagement hoger op de agenda
De economie, de markt en het consumentengedrag veranderen allemaal in razend tempo, de pandemie en geopolitieke conflicten hebben dit tempo verder versneld
[Onderzoek] Mediaplus: Twittergebruik in Nederland nog niet dalende
Met de overname van Twitter door ondernemer Elon Musk nam de negatieve berichtgeving over Twitter in binnen- en buitenland snel toe
[Vacatures] Mediaplus zoekt een Digital Communication Manager
Mediaplus is per direct op zoek naar een Digital Communication Manager
[Vacatures] Serviceplan zoekt een Social Media Manager
Serviceplan is per direct op zoek naar een Social Media Manager
[Vacatures] Serviceplan zoekt een Display & Video advertising Manager BMW/MINI
Serviceplan is per direct op zoek naar een Display & Video advertising Manager BMW/MINI
[Vacatures] Serviceplan zoekt een Motion Graphic Designer
Serviceplan is per direct op zoek naar een Motion Graphic Designer
Mediaxplain verder onder de naam Mediaplus
Marketing- & mediabureau Mediaxplain gaat, anderhalf jaar na de samensmelting met de Serviceplan Group, voor één merk voor de media-activiteiten en lanceert een verenigde propositie onder de naam Mediaplus
[Interview] Christiaan van Betuw over menselijke marketing bij Mediaplus
Christiaan van Betuw is Strategic Managing Partner bij Mediaplus, het bedrijf dat ontstond na de fusie tussen Mediaxplain en Serviceplan Group Netherlands. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over zijn bedrijf en het belang van menselijkheid in de contactmomenten met klanten en duurzaamheid
[Column] Christiaan van Betuw (Mediaplus/Mediaxplain): Een stap vooruit naar menselijkheid in marketing
Met de start van dit jaar kijken we binnen Mediaplus/Mediaxplain met trots terug op het afgelopen uitdagende jaar. Voor zowel opdrachtgevers als teamleden stond het jaar bol van aanpassen, flexibiliteit en initiatieven