Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Alfred International ontwikkelt campagne 75e verjaardag Calvé Pindakaas

28-04-2023 | 12:06:33
Ter ere van zijn 75e verjaardag trakteert Calvé de hele maand mei op een campagne die de rijke (reclame)historie viert. Wie is er niet groot mee geworden

Mindshare wint performance media-account Rabobank

06-03-2023 | 10:59:00
Mindshare heeft het performance marketing-/media-account gewonnen. Mindshare wint hiermee na een kort, intensief, maar vooral energiek pitchtraject van de Rabobank Groep.

[CMTA] Familyblend x KPN: Digitaal Opvoeden

19-09-2022 | 21:08:00
Het opvoeden van kinderen in een digitaal tijdperk is voor veel ouders een uitdaging. Er is behoefte aan informatie, tips en tricks. Daarom brachten Familyblend en KPN hun expertises samen

DentsuACHTUNG! ontwikkelt vervolg campagne 'kom maar op met het leven’ Nationale-Nederlanden

04-08-2022 | 11:02:00
DentsuACHTUNG! ontwikkelt het vervolg op de campagne 'kom maar op met het leven’ van de Nationale-Nederlanden, waarin de financiële dienstverlener laat zien dat je - met de support van Nationale-Nederlanden - jouw ideale later zelf in de hand hebt

De Vegetarische Slager Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022

09-06-2022 | 22:17:00
De Vegetarische Slager is Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022, voorgedragen door Mindshare. De prijs werd uitgereikt tijdens Cross Media Diner & Awards 2022 op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam

Zes nominaties voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022

12-05-2022 | 16:27:00
De zes nominaties voor Cross Media Adverteerder 2022 zijn bekend. Welk innovatie wordt de opvolger van ASN Bank, voorgedragen door Born05

[Cross Media Case] Marlisa Docter over SheaMoisture – Be Natural Be You

05-05-2022 | 10:06:00
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Mindshare.Greenhouse is met de campagne SheaMoisture – Be Natural Be You in de race voor de Awards voor Case van het jaar. We spreken Marlisa Docter, Change Strategist Marketing Services bij het bureau

Dick Advocaat in campagne Koning TOTO

08-02-2022 | 10:04:03
Dick Advocaat speelt de hoofdrol in de campagne rondom Koning TOTO. De campagne is ontwikkeld door creative agency TBWA\NEBOKO

SEO en Content Marketing activiteiten NS International naar Mindshare.Greenhouse

23-06-2021 | 13:04:00
Per 1 mei 2021 voert Mindshare.Greenhouse alle SEO en Content Marketing activiteiten van NS International uit. Eerder won Mindshare.Greenhouse al het NS-account

[Cross Media Case] Melvin Wongsodikromo over Tempo Team – The Toast

07-06-2021 | 10:57:31
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Mindshare.Greenhouse dingt met Tempo Team – The Toast mee in de categorie Case. We spreken met Melvin Wongsodikromo, Connection Planner bij Mindshare.Greenhouse

[Cross Media Case 2021] Fleur Osté over Zwitsal x Concertgebouworkest – Slaapliedjes

31-05-2021 | 11:58:38
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Mindshare.Greenhouse dingt met Zwitsal x Concertgebouworkest – Slaapliedjes mee in de categorie Case. We spreken Fleur Osté, Key Accountmanager bij Unilever

[Cross Media Case 2021] Carolien de Bruyn over Ode aan Nederland

18-05-2021 | 10:10:00
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. MindShare.Greenhouse draagt de campagne Ode aan Nederland voor als Cross Media Case 2021. We spreken Carolien de Bruyn over deze campagne

[Cross Media Case 2021] Carolien de Bruyn over Internet Op Zijn Best

11-05-2021 | 15:47:00
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. MindShare.Greenhouse draagt de campagne Internet Op Zijn Best voor KPN voor als Cross Media Case 2021. We spreken Carolien de Bruyn over deze campagne

[Cross Media Bureau 2021] Atva van Zanten over Mindshare.Greenhouse

11-05-2021 | 14:59:00
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. Mindshare.Greenhouse dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Atva van Zanten, CEO van Mindshare.Greenhouse

Dept en Mindshare.Greenhouse komen met Feeling Lucky-campagne voor Lucky Day

30-03-2021 | 15:26:00
Kansspelloterij Lucky Day inspireert de doelgroep in de Feeling Lucky-campagne met alledaagse mazzelmomentjes. De Feeling Lucky-campagne, gecreëerd door Dept en Mindshare.Greenhouse, is nu te zien op digitale kanalen en te horen op de radio

Mindshare.Greenhouse benoemt Joost Geurtsen tot Content+ Lead

17-02-2021 | 17:34:00
Joost Geurtsen is per 1 februari 2021 aangesteld als Content+ Lead van Mindshare.Greenhouse. Hiermee kan dit team op volle sterkte branded content en brand publishing-adviezen en - projecten voor haar klanten te realiseren

Maiko Valentijn CEO GroupM; Tessa van der Starre CEO MediaCom

15-01-2021 | 17:55:00
GroupM Nederland heeft Maiko Valentijn gepromoveerd tot de Chief Executive Officer van GroupM. In deze rol zal hij de Nederlandse activiteiten leiden, bestaande uit GroupM, Mindshare, Wavemaker, MediaCom en Greenhouse

NS kiest voor Mindshare.Greenhouse

14-01-2021 | 10:47:35
Mindshare.Greenhouse heeft het media-account van NS gewonnen. Hiermee rondt het communicatieadviesbureau het intensieve gunningstraject, dat volledig vanuit huis is doorlopen, af

DeMediabureau50 2021 | Genomineerden

16-10-2020 | 10:58:00
Iedereen heeft mensen mogen voordragen voor DeMediabureau50. De lijst wordt vastgesteld op basis een onderzoek, uitgevoerd door MediaTest. Voor dit onderzoek worden 40.000 professionals in media en marketingcommunicatie uitgenodigd

IAB Nederland en VEA willen samengaan

01-10-2020 | 10:24:55
IAB Nederland en de VEA willen per 1 januari 2021 samen verdergaan als gezamenlijke organisatie. Hiervoor zullen beide verenigingen in oktober 2020 akkoord vragen aan hun leden

Karwei komt met propositie: de bouwmarkt met smaak

22-09-2020 | 11:26:48
Karwei introduceert een aangepaste propositie: De bouwmarkt met smaak. Het bedrijf claimt daarmee drie domeinen: aanpassen (klussen), aankleden en afstylen (inrichten)

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.