Tag Resultaten
Omnicom brengt creatieve netwerken samen in Omnicom Advertising Group
Omnicom heeft de oprichting aangekondigd van de Omnicom Advertising Group (OAG), die creatieve netwerken zoals BBDO, DDB en TBWA samenbrengt
Gabriel Lepesteur, Owen Dowling and Oleta Hambleton naar 180 Amsterdam
Creatief bureau 180 Amsterdam heeft drie senior aanstellingen aangekondigd. Gabriel Lepesteur is benoemd tot creatief directeur, Owen Dowling is aangesteld als hoofd strategie en Oleta Hambleton als Global Brand Communications Director.
Angelique Schreuders voorzitter AMMA Commissie
Angelique Schreuders, Managing Partner bij OMD, wordt voorzitter van de AMMA Commissie van VIA Nederland per 1 juli, als opvolger van Tessa van der Starre, CEO van EssenceMediacom. De afgelopen jaren had zij al een actieve rol in de AMMA jury.
Onno Seelen per 1 september CCO Omnicom Media Group
De transfer van het jaar 2024 tot nu toe: Omnicom Media Group heeft Onno Seelen per 1 september 2024 benoemd tot Chief Commercial Officer
[Whitepaper] Omnicom: Kansen voor duurzaam ondernemen groot in Nederland
Omnicom PR Group (OPRG) publiceert een whitepaper die het Nederlandse bedrijfsleven richting geeft op het gebied van duurzaam ondernemen
Marieke Wiersma Managing Director Annalect Nederland
Omnicom Media Group heeft per 1 mei 2024, Marijke Wiersma aangesteld als Managing Director van het data-, tech- en analytics label Annalect Nederland
Nespresso introduceert videoserie: Mandy tot op de bodem
Met de serie wil Nespresso belangrijke, zij het soms minder openlijk besproken, thema’s die Nederlanders en bedrijven bezighouden aan het licht brengen. Met als doel om uiteindelijk samen een positieve impact voor onze wereld en samenleving te realiseren
ING en Mastercard introduceren Touch Card voor klanten met visuele beperking
Touch Card is ontworpen om tijdens het betalen de onafhankelijkheid te vergroten voor mensen met een visuele beperking
Irene de Vos Managing Director Hearts & Science Nederland
Hearts & Science werd door Omnicom Media Group in 2016 opgericht in de VS en markeerde het begin van een uitbreiding naar meerdere landen.
Omnicom Media Group Nederland start HuMe Academy
Het is een opleiding die als doel heeft de volgende generatie mediaprofessionals te vormen.
In Memoriam: Anthony Hadley, Strategy Director bij PHD
Met grote verslagenheid, nog groter verdriet en totaal ongeloof hebben wij onverwachts afscheid moeten nemen van onze lieve collega Anthony Hadley.
Frank Bitter stapt over van Candid naar PHD Nederland
Omnicom Media Group stelt per 1 maart 2024 Frank Bitter aan als Managing Director van PHD Nederland.
TBWA\NEBOKO ontwikkelt duurzaamheidscampagne Philips
Philips zet patiënten en duurzame gezondheidszorg centraal in de duurzaamheidscampagne Oog voor mens en planeet
Philips opent OneBlade pop-up tramstop Leidseplein
De scheer-, trim- en stylingtool Philips OneBlade kondigt een samenwerking aan met Bram Krikke en TikTok-barbier Reboir Kleijnhorst
[De Belofte 2023] Angelique Scheuders over Anna Witteveen
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Angelique Scheuders over Anna Witteveen, Strategy Consultant bij OMD Nederland
OmnicomMediaGroup versterkt management team
OmnicomMediaGroup (OMG) stelt Jeroen Beeke aan als Managing Director Digital en Angelique Schreuders als Managing Partner OMD
Angelique Schreuders Managing Partner OMD
Angelique Schreuders is aangesteld als Managing Partner van OMD Nederland. Het mediabureau is gevestigd in Amstelveen en maakt net als mediabureau PHD onderdeel uit van het wereldwijd opererende Omnicom Media Group
[Column] Arno Peperkoorn: Egoloos
Deze week was het coming out day, een dag waarop hen die niet hetero seksueel zijn uit de kast komen. Of liever gezegd een dag waarop duidelijk wordt gemaakt dat het belangrijk is dat mensen de ruimte voelen om te zijn wie ze zijn op dit vlak
ING Nederland en ING België kiezen TWBA\Neboko en TBWA\Brussel als creatieve partners
ING België en ING Nederland hebben TBWA\Neboko in Nederland en TBWA\Brussel verkozen als creatieve partners voor alle externe campagnes in beide landen. ING werkte de afgelopen 12 jaar samen met Wunderman Thompson
Arno Peperkoorn Directeur Opleiding OmnicomMediaGroup
Peperkoorn komt van Result Recruitment en heeft in de jaren daarvoor uitgebreid meters gemaakt in het digitale medialandschap. Hij is tevens mede-oprichter en bestuurder van IncludeNow
DeMediabureau50 2022 | De Genomineerden
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing 100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam
Gepubliceerd door: Nico