nieuws
Tag Resultaten
[De Belofte 2023] Angelique Scheuders over Anna Witteveen
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Angelique Scheuders over Anna Witteveen, Strategy Consultant bij OMD Nederland
OmnicomMediaGroup versterkt management team
OmnicomMediaGroup (OMG) stelt Jeroen Beeke aan als Managing Director Digital en Angelique Schreuders als Managing Partner OMD
Angelique Schreuders Managing Partner OMD
Angelique Schreuders is aangesteld als Managing Partner van OMD Nederland. Het mediabureau is gevestigd in Amstelveen en maakt net als mediabureau PHD onderdeel uit van het wereldwijd opererende Omnicom Media Group
[Column] Arno Peperkoorn: Egoloos
Deze week was het coming out day, een dag waarop hen die niet hetero seksueel zijn uit de kast komen. Of liever gezegd een dag waarop duidelijk wordt gemaakt dat het belangrijk is dat mensen de ruimte voelen om te zijn wie ze zijn op dit vlak
ING Nederland en ING België kiezen TWBA\Neboko en TBWA\Brussel als creatieve partners
ING België en ING Nederland hebben TBWA\Neboko in Nederland en TBWA\Brussel verkozen als creatieve partners voor alle externe campagnes in beide landen. ING werkte de afgelopen 12 jaar samen met Wunderman Thompson
Arno Peperkoorn Directeur Opleiding OmnicomMediaGroup
Peperkoorn komt van Result Recruitment en heeft in de jaren daarvoor uitgebreid meters gemaakt in het digitale medialandschap. Hij is tevens mede-oprichter en bestuurder van IncludeNow
DeMediabureau50 2022 | De Genomineerden
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing 100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam
DeMediabureau50 2021 | Genomineerden
Iedereen heeft mensen mogen voordragen voor DeMediabureau50. De lijst wordt vastgesteld op basis een onderzoek, uitgevoerd door MediaTest. Voor dit onderzoek worden 40.000 professionals in media en marketingcommunicatie uitgenodigd
Topman Omnicom Group kondigt herstructurering aan
John Wren, de CEO van Omnicom Group heeft in een brief aan zijn personeel aangekondigd dat de bedrijven die Omnicom Group vormen, zich moeten herstructureren
DeMediabureau50 2020 | De genomineerden
DeMedia100 2020 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam
Managing Director Digital Jeroen Verkroost verlaat OmnicomMediaGroup per 1 januari 2019
Met de volledige integratie van OMG Digital in de labels OMD en PHD verdwijnt de positie van Managing Director voor de digitale groep
Pepsi launches DOOH campaign to retarget fans
Tesla and Edison, Sherlock and Moriarty, Star Wars and Star Trek, the world is packed with epic rivalries, but perhaps none as iconic as Pepsi and a certain red rival. Wanting to settle things once and for all
OmnicomMediaGroup wint groot deel wereldwijde media-account Mercedes
Daimler verdeelt wereldwijde media-account tussen GroupM (China) en OmnicomMediaGroup (rest van de wereld)
[Interview] Jeroen Verkroost over de deelname aan de Media Rally 2018
Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Jeroen Verkroost, Managing Director Digital Omnicom Media Group en rijdend voor OMD, neemt deel samen met Dave Frauenfelder
L’Oréal Nederland kiest OMD als mediapartner
Per 1 oktober 2018 gaat mediabureau OMD alle on- en offline campagnes voor haar rekening nemen.
L’Oréal had hiervoor een lange samenwerking met Zenith. OmnicomMediaGroup kwam als winnaar uit de bus na een uitgebreid pitchproces waaraan
Publicis One Innovation Day voor eerst in Nederland
Tegelijkertijd met Publicis One-collega’s in Londen en New York, gebruikten multidisciplinaire teams met onder andere professionals vanuit Starcom, Leo Burnett en MSL hun kennis, creativiteit en tijd om drie sociale ondernemingen te helpen bij communicatie en marketinguitdagingen
[Onderzoek] Organisaties maken verwachtingen consument niet waar
Organisaties in de health en tech sector schieten tekort in innovatie en de voedingssector zorgt niet genoeg voor medewerkers, aldus de Nederlandse consument
Jeroen Verkroost: Premium posities bestaan niet
Deze nieuwe generatie media vertegenwoordigers moet analytisch denken en op de hoogte zijn van technologische ontwikkelingen. Daarnaast moeten ze de werking van de verschillende platformen begrijpen. Ze moeten zich bewust zijn van yieldmechanismen en een kennis hebben van de waarde van de aangeboden impressies