nieuws
Tag Resultaten
Mediabrands lanceert Nederlandse Employer Branding-campagne Challenge Yourself
De internationale bureaugroep Mediabrands is in de zoektocht naar nieuw talent voor het eerst in haar historie een Nederlandse employer branding-campagne gestart. De creatie, productie en distributie van Challenge Yourself is volledig geregisseerd door de lokale Mediabrands-labels Initiative, UM, Reprise en Yune
Alfred maakt nieuwe campagne voor Praxis: Hulp aan de Maker
Praxis lanceert een nieuwe merkcampagne, ontwikkeld door bureau Alfred. In de campagne is de bekende medewerker Theo vervangen door een Maker: een vader die duidelijk nog wat hulp kan gebruiken bij het klussen, maar dit eigenlijk niet wil laten blijken aan zijn twee kinderen
[Vacatures] UM zoekt een Connection Consultant
UM is per direct op zoek naar een Connection Consultant
Robbie Williams zingt speciaal nummer voor Felix-campagne van FCB Amsterdam
Kattenvoedingsmerk Felix en Robbie Williams werken samen voor de campagne It’s Great To Be A Cat. De popster zingt het gelijknamige nummer in een videoclip, waarin ook de geanimeerde kat een hoofdrol speelt.
Het Oranje Fonds kiest voor UM
Het Oranje Fonds, het grootste sociale fonds van Nederland, kiest UM als zijn strategisch mediapartner. Na een korte bureau-oriëntatie heeft Het Oranje Fonds gekozen voor UM. UM neemt per direct de volledige offline mediastrategie, planning en inkoop voor haar rekening
[Vacatures] UM zoekt een Commercieel Medewerker Binnendienst
UM is per direct op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst
[Vacatures] UM zoekt een Process & Support Manager
UM is per direct op zoek naar een Process & Support Manager
Ricola zoekt een verfrissend mediabureau en kiest voor UM
Zwitserse snoepgigant Ricola, bekend om de kruidenpastilles, kiest UM als strategisch mediapartner
[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Yvonne Prins over UM
Marketing Report is in Cannes en deed vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio. Wij spreken Yvonne Prins, managing partner bij UM
[Cross Media Case] Heidi Duits over Hearst Netherlands loves Nespresso
Op 8 juni worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst zendt de campagne Hearst Netherlands loves Nespresso in voor de categorie Case van het Jaar. We spreken Heidi Duits, Commercial Strategy Manager bij Hearst Netherlands over deze case
Eye Wish kiest UM als strategisch partner
Eye Wish Nederland kiest UM als strategisch partner voor alle online en offline media-activiteiten. In Nederland is Eye Wish met 142 winkels de nummer drie in de optiekmarkt
UM en 2Basics sluiten strategisch partnership in gaming
2Basics/The Invaders en UM gaan een strategische samenwerking aan vanuit de gezamenlijk visie dat gaming en Esports structureel onderdeel zijn van de marketingmix. De bureaus gaan nauw samenwerken op het gebied van in-game partnerships, conceptontwikkeling en strategie
Purina Gourmet zoekt met talentenjacht de Next Catfluencer
Nestlés Purina Gourmet start met de campagne Next Catfluencer de zoektocht naar nieuw Catfluencer-talent. UM ontwikkelde de strategie rondom de actie
Mediabrands wint account Dyson
Het van oorsprong Britse Dyson heeft Mediabrands gekozen als wereldwijd mediabureau voor zijn mediaplanning, inkoop en inkoop van betaalde zoekopdrachten. De gunning gaat op 1 april 2022 in zo bericht het Britse vakblad Campaign. In Nederland is het de verwachting dat het account naar UM zal gaan
UM wint wereldwijd account Just Eat Takeaway.com
UM, onderdeel van Mediabrands, heeft de wereldwijde pitch voor het account Just Eat Takeway.com gewonnen. De samenwerking heeft betrekking op alle offline media-activiteiten van strategie en planning tot en met de inkoop van media dat UM in 21 landen wereldwijd gaat verzorgen
Pathé benadrukt kracht van filmdoek in najaarscampagne
Pathé legt in zijn najaarscampagne nadruk op de kracht van het kijken van films op het grote, witte doek. Het film kijken in de bioscoop is een ervaring die op geen enkele manier is te evenaren
DeMediabureau50 2022 | De Genomineerden
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing 100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam
Thuisgekookt en UM lanceren #kookmeer-campagne
Stichting Thuisgekookt en strategisch partner UM lanceren concept #kookmeer, een geïntegreerde campagne waar met diverse middelen, content en brand-partnerships tijdens de Kook Voor Je Buur 10-daagse mensen worden aangemoedigd een maaltijd met een buur te delen
[Cross Media Congres 2021] Carolien van ’t Hek over UM
Carolien van ’t Hek is CEO van UM, het mediabureau dat als motto Better Science, Better Art, Better Outcomes voert. Tijdens het Cross Media Congres 2021 was ze te gast bij de speciale uitzending van Marketing Report op New Business Radio op locatie
Nestlé Nederland verlengt contract met UM/Thrive
Nestlé Nederland en UM/Thrive hebben hun samenwerking verlengd met 2,5 jaar tot eind 2023. De samenwerking betreft de volledige crossmediale strategie (offline en online) en de implementatie ervan
[Cross Media Case] Sander Pluijm over Vattenfall Go-Greeners
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. UM zendt de case rondom Vattenfall in. We spreken Sander Pluijm van UM over zijn inzending