Tag Resultaten
[Vacatures] Mediabrands zoekt een Senior Video Producer - Yune
Mediabrands is per direct op zoek naar een Senior Video Producer - Yune
Dawn verzorgt outdoor-gedeelte Zilveren Kruis-campagne
Zilveren Kruis lanceert een campagne rondom goede voornemens. Dawn nam het outdoor-gedeelte van Gouden Voornemens voor haar rekening
Yune ontwikkelt campagne Slim in Crypto voor Ministerie van Financiën
Met de campagne Slim in Crypto (SIC) wil het ministerie van financiën jongeren informeren over de risico’s van crypto’s. Met korte video’s op YouTube, Snapchat en Amazon Twitch worden jongeren gewezen op valkuilen en te mooie verwachtingen
NS kiest Yune als social media bureau
Na een aanbestedingsproces heeft NS zijn social media account gegund aan Yune. Yune wordt verantwoordelijk voor de social strategie, content en campagnedoorvertalingen richting reizigers, nationaal en internationaal, en de social media-inzet vanuit NS arbeidsmarktcommunicatie. Het bureau volgt hiermee Johnny Wonder op
Serge van Marion verruilt Merkle voor YUNE
YUNE heeft Serge van Marion aangesteld als Creative Director. Van Marion komt over van Merkle, waar hij de afgelopen vijf jaar als Creative Director werkzaam was. Eerder werkte hij onder meer voor Emakina
[Interview] Thijs Jaski: Yune maakt content die in de eerste seconde meteen impact heeft
Thijs Jaski is Managing Partner bij Yune, het contentmarketingbureau waar wetenschap en creativiteit samensmelten tot eersteklas verhalen
Contentmarketingbureau YUNE lanceert herpositionering
“Where science and creativity meet”. Dat is de pay-off van YUNE uit Amsterdam. Het contentmarketingbureau lanceert zijn herpositionering met onder meer een visuele identiteit, website, pay-off en brand movie
ANWB trapt vakantieseizoen af met campagne
De ANWB start het het vakantieseizoen af met een tv-commercial in co-creatie ontwikkeld en geproduceerd door Yune
Mora warmt op voor EK met AR-filter Bitterbal koppen
Om Nederland te laten borrelen van de oranjekoorts lanceert snackfabrikant Mora de EK- campagne: De Warmmming-up
YUNE maakt derde seizoen Goedmaker van Bol.com: eerbetoon aan Pimp My Ride
Webwinkel bol.com lanceert het derde seizoen van de Goedmaker. Willie Wartaal kruipt in de huid van de Amerikaanse rapper en tv-presentator Xzibit (Alvin Nathaniel Joiner). In de geest van het populaire MTV-programma Pimp My Ride wordt er dit keer geen auto, maar een fiets gepimpt
[Campagnes] Yune maakt ANWB-campagne: elk kind veilig op de fiets
Yune heeft een campagne voor de ANWB ontwikkeld om kinderen veilig op de fiets te krijgen. De ANWB vraagt daarbij aandacht voor de fietsvaardigheid van kinderen en het ANWB Kinderfietsenplan
Yune en ANWB lanceren commercial over 75 jaar Wegenwacht
De Wegenwacht van de ANWB bestaat 75 jaar en dat word gevierd met een commercial, mede ontwikkeld door Yune
Yune helpt COC met ontmoetings-app voor minderjarigen
Contentmarketingbureau Yune, onderdeel van IPG Mediabrands, heeft voor COC Nederland belangeloos een online campagne ontwikkeld ter promotie van de app Jong&Out
IPG Mediabrands: wanneer herstelt de vraag in Nederland?
Chief Data & Tech Officer van IPG Mediabrands, Menno van der Steen, schetst aan de hand van eigen onderzoek, wetenschappelijke artikelen en de Demand Forecaster, hoe adverteerders kunnen voorsorteren op herstel
YUNE met video Voor Elkaar En Iedereen
Om miljoenen Nederlanders een hart onder de riem te steken presenteert het Amsterdamse contentmarketingbureau YUNE in samenwerking met spoken word-artist Justin Samgar de video Voor Elkaar En Iedereen
Gepubliceerd door: Nico