Tag Resultaten
Pathé opent rooftop bioscoop en bar bij Utrecht Leidsche Rijn
Tijdens het eerste weekend staan de films Barbie, Imaginary Friends en Garfield (OV) op het programma
[Box Office] Fantasievriendjes weet 30.000 bezoekers binnen te halen | Week 20
Een jong meisje dat een moeilijke ervaring doormaakt, begint de ingebeelde vrienden te zien die zijn achtergelaten toen hun echte vrienden opgroeiden.
Plannen aankomende regering: 100 miljoen weg bij NPO, focus op innovatie; btw dagbladen/tijdschriften hoger
De plannen van de aankomende regering van PVV, VVD, NSC en BB zijn bekend. Een bezuiniging op de NPO, hoger btw-tarief dagbladen en meer geld voor innovatie
180 Amsterdam ontwikkelt The One Under The Sun-campagne voor CeraVe
De campagne speelt in op de huidige tijdsgeest en de diverse relatiestadia (scharrel, kwarrel, prela, enz.) binnen de doelgroep van Gen Z en Millennials
NFF gaat partnerschap aan met Netflix, Prime, Videoland en NPO
Het Nederlands Film Festival (NFF) breidt uit. Series krijgen een nadrukkelijker plek op het festival en bij de Gouden Kalf Competitie.
De openingsfilm van het IFFR: Head South
Angus is een goedgelovige tiener die er alles aan doet om erbij te horen. Hij wordt enorm aangetrokken door de underground postpunkmuziekscene
Pathé brengt alle acht Spider-Man films terug op het grote doek
Pathé brengt vanaf donderdag 13 juni alle acht delen van de Spider-Man films tijdelijk terug in de bioscoop
[Box Office] De hit van de week: Kingdom Of The Planet Of The Apes | Week 19
Kingdom Of The Planet Of The Apes stormt binnen op nummer 1 met 68.806 weekendbezoekers
Gevelrestauratie Koninklijk Theater Tuschinski van start
De gevel van het Koninklijk Theater Tuschinski, cultureel erfgoed in Amsterdam, ondergaat vanaf begin mei een renovatie.
Pathé vertoont exclusief eerste twee afleveringen Star Wars: THE ACOLYTE
Na de Star Wars Marathon ter ere van het 25-jarige jubileum van The Phantom Menace, komt de Star Wars-serie The Acolyte exclusief naar het doek van Pathé
[Box Office] Garfield komt binnen op nummer 1 | Week 18
Nadat Garfield onverwacht herenigd wordt met zijn langverloren vader worden hij en zijn hondenmaatje Odie gedwongen om hun verwende levens achter te laten
[Onderzoek] DVJ Insights: Wat is de impact van bioscoop-reclame vergeleken met andere kanalen?
De filmindustrie is compleet opgebloeid. Vele bioscoopbezoekers keerden na de pandemie terug naar de theaters en wereldwijd worden records gebroken
VodafoneZiggo en Ziggo Sport starten gratis versie Ziggo Go ten behoeve van UEFA-voetbal
Ziggo Sport zal 500 wedstrijden per jaar uit UEFA Champions League, UEFA Europa League uitzenden vanaf 14 augustus 2024. Het volledige aanbod is alleen te zien voor diegenen die een Ziggo Sport Totaal abonnement hebben. De competities zijn gewijzigd waarbij in de Champions League er met 36 clubs in dezelfde groep wordt gespeeld
[Box Office] The Fall Guy komt binnen op nummer 1 | Week 17
Een stuntman (Ryan Gosling) die aan lager wal is geraakt, moet de vermiste ster van de blockbusterfilm van zijn ex-vriendin (Emily Blunt) vinden
Pathé breidt Pathé Home uit naar Frankrijk
Dit platform, geïnspireerd door Pathé Thuis in Nederland, biedt Franse filmliefhebbers een selectie van bijna 3000 titels bij de lancering
Kinepolis werkt mee aan HyperGram activatie in Nederland
In samenwerking met Distributed Media Group werd een HyperGram 3D-video uiting gemaakt. HyperGram is een media activatie tool met holografische technologie
Blauw Gras (ACE) ontwikkelt campagne-app RTL Nieuws & Entertainment
Blauw Gras (ACE) heeft voor en met RTL Nederland de campagne ontwikkeld voor de vernieuwde app van RTL Nieuws & Entertainment. De campagne wordt gevoerd via tv, abri's en online
[Box Office] Back to Black komt binnen op nummer 1 | Week 16
Met twee premières deze week haalt Back to Black het meeste weekend bezoekers binnen
Vue opent in april 2025 een bioscoop in de Amsterdamse Houthavens
Vue opent naar verwachting in april 2025 een bioscoop aan de Amsterdamse Houthavens aan de Koivistokade 2. Aan de Amsterdamse houthavens worden de nodige appartementencomplexen gebouwd en zijn veel creatieve bedrijven waaronder reclamebureaus gevestigd
Nationale-Nederlanden en hardlopen.nl lanceren de NN Running Coach
De AI-chatbot, app en bijbehorende marketingcampagne worden ontwikkeld door sportmarketingbureau On Your Marks (voorheen TDE)
Kinepolis vertoont podcast in de bioscoop
Kinepolis Jaarbeurs Utrecht vertoont op 14 mei de live podcast Help I Sexted My Boss, uitgezonden vanuit London Palladium