Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Van der Valk werkt samen met Hillenaar Outdoor in Hoorn

07-02-2023 | 14:28:44
Hillenaar Outdoor exploiteert per direct een digitale reclamemast in Noord-Holland langs de A7 bij Hoorn

[Interview] Elise Demuynck over lancering EersteStap.nu

07-02-2023 | 13:39:00
MIX - Advertising, Branding & Content ontwikkelde samen met klant van het eerste uur TechMeUp en Techgrounds de OOH- en videocampagne EersteStap.nu. We spreken Elise Demuynck, Senior Creative bij MIX

Dawn verzorgt outdoor-gedeelte Zilveren Kruis-campagne

06-02-2023 | 14:11:06
Zilveren Kruis lanceert een campagne rondom goede voornemens. Dawn nam het outdoor-gedeelte van Gouden Voornemens voor haar rekening

[Interview] Kees Wilbrink (Ocean Outdoor): vraag stijgt explosief als tv vol en duurder is

30-01-2023 | 22:16:00
Kees Wilbrink is sinds september 2022 CCO (Chief Commercial Officer) bij Ocean Outdoor Nederland. Sinds 2006 is hij actief in de commerciële tak van de mediawereld. We spreken hem over een aantal trends en ontwikkelingen vanuit het buitenreclameperspectief

Buitenreclame-omzet 2022 met 251 miljoen euro hoger dan radio

26-01-2023 | 16:00:00
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH)-reclame zijn in 2022 uitgekomen op 251 miljoen euro. Dat is een groei van 34 procent ten opzichte van (coronacrisisjaar) 2021. Het OOH-budget van een kwart miljard euro betekent dat OOH radio achter zich laat als het gaat om reclamebestedingen. Dit heeft brancheorganisatie Outreach bekend gemaakt

WPP Go One ontwikkelt Ziggo-campagne: Maak vandaag fantastisch

26-01-2023 | 10:14:00
Ziggo lanceert maandag 30 januari een campagne, ontwikkeld door reclamebureau WPP Go One in samenwerking met Holyfools

Snelle in Wavemaker- en Crocodile-campagne voor Milka

25-01-2023 | 09:54:59
Ter introductie van de vernieuwde chocoladerepen, lanceert Milka de campagne Het meest tedere stukje chocolade dat nu nóg tederder is. Met in de hoofdrol singer-songrapper Snelle (Lars Bos). De campagne is ontwikkeld door Crocodile Agency, in samenwerking met en in opdracht van Wavemaker.

JCDecaux breidt uit in drie steden

24-01-2023 | 12:41:00
Vanaf begin 2023 biedt buitenreclame-exploitant JCDecaux een nog groter bereik voor digitale out-of-home-campagnes

TBWA/NEBOKO ontwikkelt prijscampagne McDonald’s

23-01-2023 | 09:08:00
Prijsjes waar je blij van wordt: dat is de boodschap van de campagne van McDonald's Nederland

Jean Mineur Mediavision wint twee keer bij Media Report 2022

20-01-2023 | 09:59:00
De exploitant van bioscoopreclame Jean Mineur Mediavision heeft twee keer een prijs gewonnen bij het Media Report 2022-onderzoek van Adformatie dat onderzoeksbureau Ipsos heeft uitgevoerd naar de best gewaardeerde exploitanten en is daarmee het best gewaardeerde bureau

Global wint aanbesteding digitale reclameschermen NS-stations

18-01-2023 | 09:30:00
Global heeft de aanbesteding gewonnen van de 75-inch- en grootformaat digitale reclameschermen op NS-stations. Dit bevestigt het bedrijf nadat goed ingevoerde bronnen van Marketing Report dit al in november meldden.

Springbok groeit naar 400 medewerkers met Duke & Grace

17-01-2023 | 09:34:00
Digital agency Duke & Grace wordt onderdeel van Springbok, het brandtech agency voor duurzame groei. Net als het recent overgenomen B Corp Make Sense is Duke & Grace gevestigd in Gent, een stad die hard op weg is om een belangrijke tech hub in Europa te worden

Hillenaar Outdoor opent mast De Triple langs A16 bij Breda

10-01-2023 | 11:37:20
Out-of-Home organisatie Hillenaar Outdoor begint het jaar met de toevoeging van de mast De Triple, langs de A16/A58 bij Breda

Campagne N=5 en Holland & Barrett: Leef met de kracht van de natuur

09-01-2023 | 11:09:00
Holland & Barrett gaat 2023 in met de merkcampagne Leef met de kracht van de natuur. Het is de eerste campagne die zij met creatief bureau N=5 maken

N=5 en Blink lanceren billboard-turner om kinderen te laten lezen in de kerstvakantie

05-01-2023 | 12:04:00
Goed lezen is een kwestie van veel leeskilometers maken. In de klas lukt dat prima, maar thuis hebben kinderen vaak wel wat leukers te doen. Helemaal in de kerstvakantie. Daarom lanceren Blink en N=5 deze week in Rotterdam het allereerste Wandelverhaal. Geschreven door Zilveren Griffel-winnaar Maranke Rinck

Provincie Noord-Holland wil geen reclame meer voor fossiele brandstoffen en vis/vlees

04-01-2023 | 16:53:00
Provinciale Staten van Noord -Holland willen dat reclame voor producten met fossiele brandstoffen als energiebron en vlees-/visproducten wordt verboden op reclame-uitingen van de provincie Noord-Holland

[Column] Eric Kip (Global): Toenemende zinloze betutteling van de overheid inzake outdoor advertising

04-01-2023 | 12:29:00
Onlangs verscheen in op de website van het AD het artikel waarin de provincie Noord-Holland per direct geen reclames voor vlees, vis en fossiele brandstoffen toestaat op haar bushaltes. Het verbod is een initiatief van Groen Links en de PvdA

Global, JCDecaux en Robot Kittens organiseren DOOH Kerstdiner voor Coca-Cola

23-12-2022 | 08:36:00
The Coca-Cola Company heeft samen met Global, JCDecaux en Robot Kittens het eerste Digital Out Of Home Kerstdiner georganiseerd

Coca-Cola lanceert kerstcampagne Christmas Always Finds Its Way

08-12-2022 | 10:48:00
De Coca-Cola kersttruck is voor velen het startsein van de feestdagen. De afgelopen twee jaar was de kersttruck vanzelfsprekend niet zichtbaar in het Nederlandse straatbeeld, maar dit jaar gaan de Kerstman en zijn kerstelfjes weer op pad om de kerstgedachte naar de mensen te brengen

Alfred ontwikkelt campagne winterklaargesprek ondernemers SNS

30-11-2022 | 09:40:00
Voor veel ondernemers lijkt het een zware winter te worden: hoge inflatie, hoge energiekosten en weinig personeel. Voor dit soort situaties liggen geen standaardoplossingen klaar. Daarom bedachten SNS en Alfred International het winterklaargesprek

Springbok ontwikkelt wintercampagne Ethias

25-11-2022 | 13:07:20
Brandtech agency Springbok ontwikkelt eerste grote wintercampagne voor verzekeringsmaatschappij Ethias. Dit is de eerste stap voor Ethias om zich te positioneren aan de zijde van iedereen met de slogan: We zijn er voor je

Abonneer je op onze nieuwsbrief.