Tag Resultaten
[Marketing Report Radio] Marc van Hamelen (Ocean) over creativiteit binnen outdoor advertising
Marc van Hamelen is Director Business Development bij Ocean Outdoor Nederland. Te gast bij Marketing Report Radio spreken we hem over creativiteit.
TBWA\NEBOKO en Ben verrassen studenten met gratis meubels
Wat in eerste instantie leek op een kunstproject, bleek een marketingactie van telecomprovider Ben, ontwikkeld door TBWA\NEBOKO.
Primeur CS Digital Media: Fanta laat campagnecreaties op locatie genereren met AI
Op metrostation Amsterdam Centraal (Noord/Zuidlijn) is deze week een bijzondere campagne te zien van frisdrankmerk Fanta. Het gaat om een campagne voor de release van de nieuwe komische bioscoopfilm Beetlejuice Beetlejuice van Warner Bros. Discovery waarbij de uitingen ter plekke worden gecreëerd met behulp van kunstmatige intelligentie
WOO: Wereldwijde OOH-uitgaven groeien naar $45,3 miljard in 2024
De 2024 WOO Uitgavenenquête brengt de wereldwijde uitgaven voor Out-Of-Home (OOH) in kaart voor 2023 en geeft schattingen van OOH-uitgaven voor 2024
[HQ] Op bezoek bij SAN Adverteerder van het Jaar HEMA
Marketing Report is overal maar toegegeven: we lopen niet iedere dag hoofdkantoren van grote adverteerders binnen. Maar afgelopen week dus wel
[Interview] Eric Kip: Veel retailers vinden nu een goed moment om in gesprek te gaan met Global
Op 5 september 2024 organiseerde Global het Tijd voor Impact Event in het hoofdkantoor van HEMA in Amsterdam. Een inspirerende middag over ontwikkelingen in buitenreclame. Marketing Report was erbij en sprak met Eric Kip, Managing Director van Global
Transport for London kiest Global als mediapartner
Dit contract, een van de grootste ter wereld, werd toegekend na een intensief aanbestedingsproces.
Big group ontwikkelt FSC-abri als bedankje voor de gemeente Amsterdam
De gemeente Amsterdam kiest voor de bouw van de IJboulevard voor 93 kuub tropisch hout, afkomstig uit duurzaam beheerde FSC-bossen.
Network Rail kiest Global voor grootste reclamecontract in het VK
Na een competitieve aanbesteding heeft Global de exclusieve rechten verworven om de reclame op meer dan 1400 locaties te beheren.
Total View Trams van JCDecaux in buitenreclame onderzoek BRO Next
Voor het eerst worden de bestickerde trams van JCDecaux meegenomen in het buitenreclame onderzoek BRO Next voor Amsterdam en Rotterdam
[De Winkel] Bas Vlugt: Karwei, Kleverpark Haarlem
De foto waarmee dit opent, is niet genomen Oekraïne maar in Kleverpark in Haarlem, de stad waar ik woon en werk
Global neemt alle digitale reclamemasten van Hillenaar over
Met deze strategische uitbreiding beschikt Global over alle belangrijke buitenreclame objecten in Nederland.
Hé wat leuk! Een bericht van SuperRebel: Wij zijn een enorme aanhanger van autobelettering
Maak van je autobelettering een moving billboard. Vaak is het niet meer dan een logo, een webadres en een oproep om te solliciteren. Maar als je het goed doet verandert je auto, bus of vrachtwagen in een opvallend moving billboard en haal je er veel meer uit
Ocean Outdoor ook dit Olympisch jaar mediapartner van TeamNL
Met verschillende campagnes, innovatieve technologieën en activaties zet Ocean Outdoor deze zomer alles in het teken van de Olympische Spelen
Hippo Creative Studios en Ad Alliance creëren billboardscampagne Lays
In samenwerking met Lay's creëerden Hippo Creative Studios en Ad Alliance vijf billboards die dates tonen in de landen van de B&B-eigenaren van 2024
[MasterBabbels] Dennis Kuzee (Talpa Network): Wij kunnen brutaal zijn omdat we zelf media-exploitant zijn
Out of Home Masters maakt een serie interviews met bepalende spelers in ons vak. Vandaag spreken we Dennis Kuzee,
Erwin Blokker, Joost Bijzitter en Bart Laan starten OOH-bureau Outstanding Media
Per 1 augustus starten Erwin Blokker, Joost Bijzitter en Bart Laan het Out of Home mediabureau: Outstanding Media.
Global breidt retail medianetwerk uit met digitale schermen van HEMA
Het retail medianetwerk, bestaande uit 1700 schermen, omvat alle (digital) out-of-home schermen in en rondom winkelcentra, winkelstraten, supermarkten en nu ook HEMA-filialen, waardoor de klantreis buitenshuis in alle gemeentes van Nederland wordt gedekt
Clear Channel gaat in cassatie bij Hoge Raad tegen uitspraak gerechtshof concessie Utrecht
Clear Channel Nederland gaat in cassatie bij de Hoge Raad tegen een eerdere uitspraak van het Gerechtshof Arnhem-Leeuwarden omtrent de concessie van de gemeente Utrecht
Out of Home Masters: Pre-party Audio Obscura Festival in heel Rotterdam op straat te zien
Op 31 juli organiseerde Audio Obscura een pre-party in de Van Nelle Fabriek in Rotterdamom hun aankomende festival op 24 augustus te promoten
Buitenreclame groeit met 13 procent in Q2 2024, DOOH plus 30 procent
De Out of Home-markt is in het tweede kwartaal 2024 met 13 procent gestegen ten opzichte van Q2, 2023. De omzet kwam uit op 74,7 miljoen euro tegen 66,1 miljoen in Q2 2023
Gepubliceerd door: Nico