Tag Resultaten
[Marketing Report Radio] Marc van Hamelen (Ocean) over creativiteit binnen outdoor advertising
Marc van Hamelen is Director Business Development bij Ocean Outdoor Nederland. Te gast bij Marketing Report Radio spreken we hem over creativiteit.
[Marketing Report Radio] Christiaan van Dijk over Global en Hillenaar, Talpa en de WK-rechten
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken Peter Wybenga en Bas Vlugt hem over de overname van Hillenaar door Global
[Vacatures] FunX zoekt een Freelance Radioproducers
FunX is per direct op zoek naar Freelance Radioproducers
[Vacatures] FunX zoekt een Radiopresentatoren
FunX is per direct op zoek naar Radiopresentatoren
[Marketing Report Radio] Dennis Hamakers (Cheil), Lotte Poort (Basic-Fit) en Carlijn Prins (Samsung) over de verassende samenwerking
Dennis Hamakers is Strategy Director bij Cheil Benelux, Lotte Poort is Senior Accountmanager Retail Media & Partnerships bij Basic-Fit en Carlijn Prins is (Digital) Marketing Communication Specialist bij Samsung. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over de verassende samenwerking tussen Cheil, Samsung en Basic-Fit.
[Marketing Report Radio] Teus Baars over de internationale groei en unieke propositie van NOSUCH
Teus Baars is eigenaar van NOSUCH. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de internationale groei en de unieke propositie van NOSUCH.
TBWA\NEBOKO en Ben verrassen studenten met gratis meubels
Wat in eerste instantie leek op een kunstproject, bleek een marketingactie van telecomprovider Ben, ontwikkeld door TBWA\NEBOKO.
[Vacatures] TAMBR zoekt een Creatieve Projectmanager
TAMBR is per direct op zoek naar Creatieve Projectmanager
Primeur CS Digital Media: Fanta laat campagnecreaties op locatie genereren met AI
Op metrostation Amsterdam Centraal (Noord/Zuidlijn) is deze week een bijzondere campagne te zien van frisdrankmerk Fanta. Het gaat om een campagne voor de release van de nieuwe komische bioscoopfilm Beetlejuice Beetlejuice van Warner Bros. Discovery waarbij de uitingen ter plekke worden gecreëerd met behulp van kunstmatige intelligentie
WOO: Wereldwijde OOH-uitgaven groeien naar $45,3 miljard in 2024
De 2024 WOO Uitgavenenquête brengt de wereldwijde uitgaven voor Out-Of-Home (OOH) in kaart voor 2023 en geeft schattingen van OOH-uitgaven voor 2024
[HQ] Op bezoek bij SAN Adverteerder van het Jaar HEMA
Marketing Report is overal maar toegegeven: we lopen niet iedere dag hoofdkantoren van grote adverteerders binnen. Maar afgelopen week dus wel
[Interview] Eric Kip: Veel retailers vinden nu een goed moment om in gesprek te gaan met Global
Op 5 september 2024 organiseerde Global het Tijd voor Impact Event in het hoofdkantoor van HEMA in Amsterdam. Een inspirerende middag over ontwikkelingen in buitenreclame. Marketing Report was erbij en sprak met Eric Kip, Managing Director van Global
Transport for London kiest Global als mediapartner
Dit contract, een van de grootste ter wereld, werd toegekend na een intensief aanbestedingsproces.
[Content Marketing Awards 2024] Airborne: Takedown
Takedown is een baanbrekende true crime podcastserie, ontwikkeld om nieuw IT-talent aan te trekken voor Team High Tech Crime (THTC) van de Nederlandse Politie.
Big group ontwikkelt FSC-abri als bedankje voor de gemeente Amsterdam
De gemeente Amsterdam kiest voor de bouw van de IJboulevard voor 93 kuub tropisch hout, afkomstig uit duurzaam beheerde FSC-bossen.
Network Rail kiest Global voor grootste reclamecontract in het VK
Na een competitieve aanbesteding heeft Global de exclusieve rechten verworven om de reclame op meer dan 1400 locaties te beheren.
Total View Trams van JCDecaux in buitenreclame onderzoek BRO Next
Voor het eerst worden de bestickerde trams van JCDecaux meegenomen in het buitenreclame onderzoek BRO Next voor Amsterdam en Rotterdam
[De Winkel] Bas Vlugt: Karwei, Kleverpark Haarlem
De foto waarmee dit opent, is niet genomen Oekraïne maar in Kleverpark in Haarlem, de stad waar ik woon en werk
Global neemt alle digitale reclamemasten van Hillenaar over
Met deze strategische uitbreiding beschikt Global over alle belangrijke buitenreclame objecten in Nederland.
Podimo neemt Tonny Media over
Het in 2020 door Jaap Reesema, Sander Schimmelpenninck en Titus van Dijk opgerichte Tonny Media is per direct volledig overgenomen door Podimo
[Marketing Report Radio] Danique Rozestraten (Samsung) en Daniel Samama (Cheil) over de Olympische Spelen
Danique Rozestraten, Marketing Communications Specialist bij Samsung Electronics en Daniel Samama, creatief directeur bij Cheil.
Gepubliceerd door: Nico