Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

VENGEAN tekent voor campagne Little Cow & Cookies

16-09-2022 | 08:46:00
Creative branding agency VENGEAN ontwikkelde de communicatiestrategie en campagneconcept voor Little Cow & Cookies-ijs. Centraal in de crossmediale campagne staat Fenna; een moderne, jonge boerin met een passie voor ijs, natuur, mens en dier

[Case] Nederland kleurt oranje dankzij multimediale Jumbo-campagne

02-09-2022 | 08:00:00
In november start het WK 2022 in Qatar. Voor veel supermarkten is de oranjekoorts een goede aanleiding om campagne te voeren. Maar, hoe pak je dat aan? Met Snollebollekes als aanvoerder, een speciale versie van het ultieme juichlied Links Rechts als wapen én de juichcape als heldentenue!

[Case] ZIGT ontwikkelt mediastrategie Samen Beslissen ten behoeve van efficiëntere zorg

08-08-2022 | 11:26:00
In de medische zorg is het nog niet vanzelfsprekend dat medische beslissingen met betrekking tot (be)handelingen door arts en patiënt gezamenlijk worden gemaakt. Wat zonde is, want wanneer zorgverleners en patiënten dit wél samen beslissen, zijn er een hoop positieve effecten te zien

Alfred ontwikkelt zomercampagne Eindeloos veel voordeel met Praxis Plus

11-07-2022 | 13:41:17
In de zomercampagne toont Alfred dat klanten van Praxis allerlei voordeeltjes kunnen krijgen. Met de gratis Praxis Plus-app krijgen ze 10 procent welkomstkorting op een artikel naar keuze

[Case] Prominent bindt met mediastrategie van ZIGT nieuwe doelgroep aan zonder de oude in de kou te laten staan

20-06-2022 | 16:27:00
Prominent kwam met een vraag bij ZIGT: hoe kunnen wij een mediastrategie inrichten waarbij we écht goed zitten claimen, zonder de oudere sta-op en relaxstoelenmarkt te verliezen? ZIGT ontwikkelde een strategie en hielp het bedrijf de doelen te bereiken

Cross Media Congres 2022 | Verslag

17-06-2022 | 10:15:00
Het congres wordt geopend door Erik Roddenhof, CEO van DPG Media, met 6000 werknemers het grootste mediabedrijf van de Benelux. Hij vertelt over hoe goed het gaat met dagbladen ondanks dat die in de afgelopen decennia hardnekkig zijn doodverklaard

Ruud de Langen Cross Media Man 2022!

09-06-2022 | 23:08:00
Ruud de Langen is Chief Growth Officer bij dentsu Benelux. Hij is genomineerd als Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken hem

De Vegetarische Slager Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022

09-06-2022 | 22:17:00
De Vegetarische Slager is Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022, voorgedragen door Mindshare. De prijs werd uitgereikt tijdens Cross Media Diner & Awards 2022 op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam

DPG Media en Rabobank winnen Award voor Cross Media Case van het Jaar 2022 met Sterke Schakels

09-06-2022 | 18:52:00
DPG Media en Albert Heijn winnen een Zilveren Award voor Cross Media Case van het Jaar 2022 voor Sterke Schakels. De prijs werd uitgereikt tijdens Cross Media Diner & Awards 2022 op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam

Digital Enterprises en Albert Heijn winnen Award voor Cross Media Case van het Jaar 2022 met Voetbalpassie

09-06-2022 | 18:27:00
Digital Enterprises en Albert Heijn winnen een Zilveren Award voor Cross Media Case van het Jaar 2022 voor Voetbalpassie. De prijs werd uitgereikt tijdens Cross Media Diner & Awards 2022 op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam

Born05 en SIRE winnen Award voor Cross Media Case van het Jaar 2022

09-06-2022 | 18:02:00
Born05 en SIRE winnen een Award voor Cross Media Case van het Jaar 2022 voor 1 op de 13 kinderen in ons land leeft in armoede. Laten we het dáár eens over hebben. De prijs werd uitgereikt tijdens Cross Media Diner & Awards 2022 op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam

Wavemaker wint Cross Media Innovatie 2022 met Awareness Impact Tool

09-06-2022 | 15:42:00
Awareness Impact Tool | is Cross Media Innovatie 2022. Wavemaker kreeg de prijs tijdens Cross Media Diner & Awards op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam

KNVB wint Cross Media Event Award voor UEFA Futsal EURO 2022

09-06-2022 | 15:27:00
UEFA Futsal EURO 2022 | KNVB is Cross Media Event van het Jaar 2022. De KNVB kreeg de prijs tijdens Cross Media Diner & Awards op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam

[De Belofte 2022] Naomi Touré (Samsung): Samenwerken met andere merken met een vergelijkbare visie is de sleutel voor een succesvol partnership

03-06-2022 | 10:48:47
Naomi Touré is Marketing communication specialist bij Samsung. Zij is genomineerd voor De Belofte 2022. Wij spreken haar. De winnaar van De Belofte 2022 wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022

[De Belofte 2022] Jelle de Wit (Vertigo 6): We weten precies wat Gen Y en Gen Z belangrijk vinden

03-06-2022 | 10:15:00
Jelle de Wit is Marketing & PR Consultant bij Vertigo 6. Hij is genomineerd voor De Belofte 2022. De winnaar wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022

UEFA Futsal EURO 2022 Cross Media Event 2022

01-06-2022 | 15:28:12
De twee nominaties voor Cross Media Event 2022 zijn bekend. Welk event wordt de opvolger van Wellant Live

Publicis Groupe ondersteunt Eneco met strategie, campagne en communicatie bij de ambitie om in 2035 klimaatneutraal te zijn

31-05-2022 | 11:20:00
Eneco kiest voor Publicis Groupe om samen te werken aan de merkpositionering en de bijbehorende cross-mediale campagnes binnen Nederland en België

[Case] DCVF ontwikkelt spoken word-campagne voor Waalhoven

27-05-2022 | 09:10:00
Wonen in de Waalhoven, dat moet je voelen. Aan De Combinatie van Factoren de uitdaging om hiervoor een campagne te bedenken. Het bureau bracht het toekomstige leven daar tot leven met een uniek spoken word piece als anker. Niet bepaald een standaard gebiedsmarketingcampagne

[De Belofte 2022] Terence de Waard (DEPT) over talent

25-05-2022 | 11:39:00
Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Aan het woord is Terence de Waard, Head of Marketing Netherlands bij DEPT

[Cross Media Adverteerder 2022] Tanja Bom over ABN AMRO

25-05-2022 | 10:20:00
Tanja Bom is Manager Communicatie & Media bij ABN AMRO. Het bedrijf is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022, voorgedragen door N=5

[De Belofte 2022] 12 voordrachten uit het marketingvak

24-05-2022 | 22:41:00
Dit jaar wordt voor de zesde keer de De Belofte gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment. Hier 12 voordrachten van talenten in het marketingvak

[De Belofte 2022] Jasmijn Bouwmeester (M2Media) over talent

24-05-2022 | 17:22:00
Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Aan het woord is Martijn Vlasblom, strateeg bij M2Media

[Cross Media Adverteerder 2022] Jurgen Surstedt over Interpolis

24-05-2022 | 11:23:00
Jurgen Surstedt is senior manager merkmanagement bij Interpolis. Het bedrijf is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022, voorgedragen door NRC

[Cross Media Adverteerder 2022] Peter Linskens over The Athlete’s Foot

22-05-2022 | 18:21:00
Peter Linskens is General Manager van The Athlete’s Foot Benelux. Het bedrijf is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022, voorgedragen door &.agency

[Cross Media Persoon 2022] Gwenda van Vliet: Goede creatie maakt media ongelofelijk veel effectiever

22-05-2022 | 08:01:00
Gwenda van Vliet is Chief Marketing Officer bij G-Star RAW. Hij is genomineerd als Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken haar

Cross Media Congres 2022 | Amsterdam 8 juni

19-05-2022 | 07:56:00
Op woensdag 8 juni vindt het Cross Media Congres 2022 plaats in de Kromhouthal in Amsterdam. Een niet te missen event waar de beste sprekers uit media en marketingcommunicatie een podium krijgen

[De Belofte 2022] Jocelyne Pieterse over Jessica Rijnders, Julie Staneke en Senna Bleeker

17-05-2022 | 14:25:00
Dit jaar wordt voor de zesde keer de De Belofte gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment. Aan het woord is Jocelyne Pieterse, Head of Talent Acquisition bij Publicis Groupe

Zes nominaties voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022

12-05-2022 | 16:27:00
De zes nominaties voor Cross Media Adverteerder 2022 zijn bekend. Welk innovatie wordt de opvolger van ASN Bank, voorgedragen door Born05

[Cross Media Case] Marlisa Docter over SheaMoisture – Be Natural Be You

05-05-2022 | 10:06:00
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Mindshare.Greenhouse is met de campagne SheaMoisture – Be Natural Be You in de race voor de Awards voor Case van het jaar. We spreken Marlisa Docter, Change Strategist Marketing Services bij het bureau

Abonneer je op onze nieuwsbrief