nieuws
Tag Resultaten
[Interview] Saskia van Gulick (RTL AdAlliance): vechten om de eyeball in het Europese video speelveld
Saskia van Gulick is Director Benelux, Baltics & Nordics bij RTL AdAlliance, de internationale salesorganisatie van RTL Group die ontstaan is dankzij het samengaan van RTL Ad Connect, Gruner+Jahr International Media Sales en het salesonderdeel van Smartclip
[Screenforce] De impact van crossmedia op merkherinnering
Veel merken kiezen voor een crossmediastrategie over verschillende mediakanalen om zo de boodschap van de campagne over te brengen aan het publiek.
Frans Kok aangesteld als hoofd communicatie NMO
Frans Kok treedt per 1 mei 2022 aan als hoofd communicatie bij het Nationaal Media Onderzoek (NMO). Sinds januari 2016 is Frank Kok de directeur van het Nationaal Luisteronderzoek
[SHOWREEL!] De Combinatie van Factoren: We know what makes people act
Wij beïnvloeden gedrag met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken
VanHaren investeert in fysieke winkels
Eind maart en begin april zijn filiaal Deventer en Spijkenisse opnieuw geopend. Op vrijdag 7 april opent het vernieuwde en verruimde filiaal Hoofddorp en volgen dit jaar nog een twintigtal facelifts van vanHaren filialen
The Others laat VVV Cadeaukaart tot leven komen: Giftcard van het jaar 2023
Creatief bureau The Others heeft de implementatie van een compleet nieuwe productlijn rondom de VVV Cadeaukaart verzorgd. De kaart is uitgeroepen tot Giftcard van het jaar 2023.
[Interview] Inge Ligthart (Dawn): Wij bieden merken Mission Driven Growth
Inge Ligthart is CEO bij Dawn en CSO bij Springbok Groep. We spreken haar over duurzaamheid, Mission Driven Growth en de toekomst van de bureauwereld
[Interview] Arnoud van der Valk: Media Info Groep ondersteunt in het gehele publiciteitstraject
Arnoud van der Valk is Commercial Director bij Media Info Groep. We spreken hem over de groei van Media Info Groep, social listening en de nieuwe vestiging in Jakarta.
[Interview] Allard Ruyl (Talpa Media Solutions): Onze merken werken samen om het netwerkeffect te realiseren
Allard Ruyl is CEO bij Talpa Media Solutions. We spreken hem over het netwerkeffect, Dynamic Audio Ads en de verwachtingen voor 2023
[Interview] Saskia Wagenmakers (Reprise Digital): Met onze flow filosofie zetten we (potentiële) klanten van onze klanten centraal
Saskia Wagenmakers is Managing Director bij Reprise Digital. We spreken haar over het flow-model van Reprise Digital en de toekomst van performance marketing
[Interview] Ton Schoonderbeek (NMO): We willen het gehele mediagedrag in Nederland in kaart brengen
In maart 2021 werd het Nationaal Media Onderzoek gelanceerd vanuit het idee alle continue marktonderzoeken van media te bundelen, maar dan vernieuwd en verbeterd. We spreken Ton Schoonderbeek, die in augustus 2022 is aangesteld als algemeen directeur
[Column] Tjitske Maathuis (Mediaplus): Geïntegreerde multichannel mediaplanning: meer dan ooit essentieel voor impact en resultaat
Het aantal mogelijkheden van adverteren neemt toe. Ten eerste voor wat betreft het aantal platforms waar je je boodschap kunt tonen en ten tweede qua mogelijkheden van het type creatie: iets wat blijft innoveren.
De Combinatie van Factoren introduceert DCVF Behaviour Consult
De Combinatie van Factoren introduceert DCVF Behaviour Consult. Gedragsverandering speelt een grote rol in een tijd waarin transitie centraal staat. Bij DCVF merkten ze dat organisaties steeds meer behoefte hebben aan gedegen advies over gedrag. Met concrete handvaten, waarmee ze snel kunnen schakelen
Fitzroy ontwikkelt seafood merk Mamasea
Fitzroy kreeg de vraag om een wereldwijd seafood love-brand te ontwikkelen
ACE introduceert marketing-data-platform Eyk
Na ruim een jaar van productontwikkeling en onderzoek onder de vleugels van ACE, gaat marketing-data-platform Eyk op eigen benen verder
GroupM introduceert GroupM Nexus en StudioM
GroupM brengt haar digitale experts van Greenhouse, Xaxis, Plista en Finecast onder in één nieuw organisatieonderdeel met de naam GroupM Nexus
[DPG Grow] Waarom omnichannel ook voor jouw merk belangrijk is
Deze zogenaamde omnichannel-strategie biedt ook voor jouw merk kansen om betere verkoopcijfers te realiseren
Marlies Rövekamp Managing Director True Ideas
Marlies Rövekamp is per 1 januari 2023 de Managing Director van True Ideas
[Column] David de Jong: Reclameverkoop SBS6 en Net5 naar Mediahuis, gaat dat werken voor ACM?
En ineens was het remedievoorstel op vrijdag 13 januari 2022 grotendeels openbaar. RTL Group en Talpa Network deden een statement en Mediahuis Nederland publiceerde erover in De Telegraaf met de eigen CEO aan het woord
Interpolis start MisNiks-campagne met muziek van Danique
Interpolis waarschuwt voor de toename van gevaarlijke situaties in het verkeer door FOMO en start daarom de MiksNiks-campagne met singer-songwriter Danique. Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company was verantwoordelijk voor de muzikale supervisie van het project
Merkcampagne T-Mobile daagt Nederland uit om Unlimited te denken
Deze week lanceert T-Mobile de merkcampagne Denk Unlimited. Onder leiding van rapper en spoken-word-artiest Fresku laten De Unlimiteds van T‑Mobile zien dat je meer kunt doen met je data dan alleen passief scrollen, kijken en luisteren.