Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[Cross Media Adverteerder 2022] Jurgen Surstedt over Interpolis

24-05-2022 | 11:23:00
Jurgen Surstedt is senior manager merkmanagement bij Interpolis. Het bedrijf is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022, voorgedragen door NRC

[Cross Media Adverteerder 2022] Peter Linskens over The Athlete’s Foot

22-05-2022 | 18:21:00
Peter Linskens is General Manager van The Athlete’s Foot Benelux. Het bedrijf is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022, voorgedragen door &.agency

[Cross Media Persoon 2022] Gwenda van Vliet: Goede creatie maakt media ongelofelijk veel effectiever

22-05-2022 | 08:01:00
Gwenda van Vliet is Chief Marketing Officer bij G-Star RAW. Hij is genomineerd als Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken haar

[Cross Media Persoon 2022] Ruud de Langen: Door Covid zijn we in één keer in 2024 beland

21-05-2022 | 06:52:00
Ruud de Langen is Chief Growth Officer bij dentsu Benelux. Hij is genomineerd als Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken hem

Cross Media Congres 2022 | Amsterdam 8 juni

19-05-2022 | 07:56:00
Op woensdag 8 juni vindt het Cross Media Congres 2022 plaats in de Kromhouthal in Amsterdam. Een niet te missen event waar de beste sprekers uit media en marketingcommunicatie een podium krijgen

[De Belofte 2022] Jocelyne Pieterse over Jessica Rijnders, Julie Staneke en Senna Bleeker

17-05-2022 | 14:25:00
Dit jaar wordt voor de zesde keer de De Belofte gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment. Aan het woord is Jocelyne Pieterse, Head of Talent Acquisition bij Publicis Groupe

Zes nominaties Cross Media Innovatie 2022

05-05-2022 | 13:04:00
De zes nominaties voor Cross Media Innovatie 2022 zijn bekend. Welk innovatie wordt de opvolger van In-flight deliveryservice van Transavia? De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens Cross Media Diner & Awards op woensdag 8 juni

[Cross Media Case] Marlisa Docter over SheaMoisture – Be Natural Be You

05-05-2022 | 10:06:00
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Mindshare.Greenhouse is met de campagne SheaMoisture – Be Natural Be You in de race voor de Awards voor Case van het jaar. We spreken Marlisa Docter, Change Strategist Marketing Services bij het bureau

[Case] Contextual display bezorgt Tulp Keukens verhoogde conversie en sessieduur

05-05-2022 | 09:38:46
Adverteren rondom relevante content is al jarenlang een veelgebruikte en succesvolle methode om de juiste doelgroep te bereiken. Met het op korte termijn verdwijnen van de third party cookie staat contextual targeting ook volop in de belangstelling als krachtig en kwalitatief cookie-alternatief

UEFA Futsal EURO 2022 en Cosmopolitan Sleepover genomineerd voor Cross Media Event 2022

05-05-2022 | 08:36:00
De twee nominaties voor Cross Media Event 2022 zijn bekend. Welk event wordt de opvolger van Wellant Live

Abovo Maxlead, dentsu, Megawatt, Wavemaker en ZIGT genomineerd voor Cross Media Bureau 2022

04-05-2022 | 16:25:00
De vijf nominaties voor Cross Media Bureau 2022 zijn bekend. Welk bureau wordt de opvolger van Vertigo 6

[Cross Media Case] Bram de Leeuw over &C x Persil: De Vuile Was Van…

02-05-2022 | 11:11:00
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. &C Media is met de campagne De vuile was van.. in de race voor de Awards voor Case van het jaar. We spreken Bram de Leeuw, Creative Strategy Director &C BrandStudio bij &C Media

Born05 ontwikkelt merkcampagne Radio 538

25-04-2022 | 11:25:36
Nieuwsgierig, optimistisch, ambitieus en energiek; dat is Radio 538. Rondom deze steekwoorden ontwikkelde Born05 de merkcampagne van de Talpa-zender

[Cross Media Case] Dennis van Vugt over de SIRE-campagne rondom kinderen in armoede

25-04-2022 | 10:05:28
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Born05 en SIRE dingen mee naar de awards voor beste Case met hun campagne rondom kinderen die in armoede leven. We spreken Dennis van Vugt, Managing Director van Born05

[Cross Media Event] Manon Albers over UEFA Futsal EURO 2022

19-04-2022 | 10:47:00
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. De KNVB dingt met UEFA Futsal EURO 2022 mee naar de award voor Cross Media Event. We spreken met Manon Albers, Marketing & Communications Manager UEFA Futsal EURO 2022

[Cross Media Bureau] Rogier Bruggeman over ZIGT

19-04-2022 | 10:05:38
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. ZIGT is in de race voor de award in de categorie Bureau van het jaar. We spreken met Rogier Bruggeman, CEO van ZIGT

[Cross Media Exploitant] Marscha Krouwel over Hearst Netherlands

14-04-2022 | 11:09:00
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Hearst dingt mee naar de award voor Exploitant van het jaar. We spreken Marscha Krouwel, CEO van de uitgever

[Cross Media Case] Johannes van Manen over hoe bol.com zichzelf met vtwonen positioneert als woonaanbieder

11-04-2022 | 10:47:00
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. DPG zendt de case rondom Bol.com en vtwonen in. We spreken Johannes van Manen van DPG Media over zijn inzending

[Cross Media Bureau] Willem-Albert Bol over Abovo Maxlead

11-04-2022 | 10:02:00
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Abovo Maxlead dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. We spreken Willem-Albert Bol, CEO Van Abovo Maxlead, over zijn bedrijf

[Cross Media Case] Marcel Blijlevens over Voetbalpassie

04-04-2022 | 11:38:35
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Digital Enterprises/Next Day dingen mee met hun campagne Voetbalpassie met Albert Heijn en VI. We spreken Marcel Blijlevens, Manager Brand Partnerships bij Next Day Media. Op deze pagina vind je al het nieuws en inzendingen rondom de Awards

[Cross Media Bureau] Stephan Kwast over Megawatt

31-03-2022 | 11:13:00
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Megawatt dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. We spreken Stephan Kwast, CEO en eigenaar van Megawatt

[Cross Media Case] Thijs van der Zande over De Kracht van Sterke Schakels

31-03-2022 | 08:00:00
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. DPG zendt de case rondom De Kracht van Sterke Schakels in. We spreken Thijs van der Zande van DPG Media over zijn inzending

Panenka en Ogilvy Social.Lab inspireren voetballiefhebbers om goals te planten

21-03-2022 | 09:06:00
Ogilvy Social.Lab Amsterdam en onafhankelijk voetbalmagazine Panenka lanceren het bomenplantinitiatief Planting Goals

[DPG Grow] Regionale kenmerken in reclame: interessant, maar ook risicovol

18-03-2022 | 06:00:00
Ruim de helft van de Nederlanders vindt het positief als regionale kenmerken terug te zien zijn in reclame. Hoewel regionale kenmerken zeker van toegevoegde waarde zijn voor een geadverteerd product, is het succes afhankelijk van de executie van de reclame.

[Interview] Alain Dujardin: Greenberry bijt zich vast in een complex probleem en realiseert dan de oplossing

07-03-2022 | 13:24:00
In aanloop naar de bekendmaking van de Reclamebureau50 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerden. Vandaag spreken we met Alain Dujardin, creatief directeur en partner bij Greenberry. Het bureau ontwerpt en ontwikkelt digitale ervaringen

[Case] Renault als voorloper van elektrisch rijden door inzet branded content

04-03-2022 | 06:00:00
Renault loopt van de grote automerken al sinds jaar en dag voorop met de ontwikkeling van elektrisch rijden. De branded content campagne, ontwikkeld door DPG Media, laat zien dat Renault over dit grote assortiment elektrisch modellen beschikt én dat overstappen naar elektrisch heel gemakkelijk is. 

[Marketing Report Radio] Marscha Krouwel over de transformatie van Hearst

24-01-2022 | 09:45:00
Marscha Krouwel is Country Manager van Hearst Netherlands. De afgelopen tijd loodste ze het crossmediale tijdschriftenbedrijf door een flinke reorganisatie, waardoor er nu een onderneming staat die klaar is voor de toekomst. Bij Marketing Report Radio vertelt ze over de veranderingen

[Case] GROHE werft 350 aanmeldingen in samenwerking met vtwonen

18-01-2022 | 10:44:00
Sinds 2017 biedt GROHE een breed scala aan gekleurde kranen en accessoires aan. De positie van GROHE is sterk, maar de concurrentie in dit segment is groot. In samenwerking met DPG Media zorgde GROHE ervoor dat ze vaker worden meegenomen in de overweging- en oriëntatiefase

Abonneer je op onze nieuwsbrief