Tag Resultaten
Screenforce komt met Screenforce Day 2024 en The Future of tv Advertising Amsterdam
Brancheorganisatie Screenforce zal op dinsdag 24 september 2024 voor de vierde keer Screenforce Day organiseren waarbij voor het eerst The Future of tv Advertising Amsterdam zal worden gecombineerd
[Merken100 2024] Nienke Debets: Mentos YES TO FRESH staat voor fysieke en mentale verfrissing
Mentos is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Nienke Debets, Brand Group Manager Mentos bij Perfetti Van Melle.
Joe Public drie keer genomineerd bij Ster Gouden Loeki voor goede doelen
De eerste genomineerden voor de Ster Gouden Loeki voor goede doelen zijn bekend. Opvallend is dat Joe Public drie van de zes nominaties binnen heeft in deze categorie
[Merken100 2024] Janneke Kloosterman (ZEKUR): Wij geloven in de kracht van eenvoud
ZEKUR staat op nummer 54 in de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Janneke Kloosterman, Brand, Marketing & Communications Manager bij ZEKUR
MediaMarkt maakt debuut als hoofdpartner van Feyenoord
MediaMarkt heeft gisteren haar debuut gemaakt als hoofdpartner van Feyenoord tijdens het Feyenoord Festival.
Social House lanceert platform op Nederlands muziekfestival Defqon
Social House biedt een uploadplatform dat naar wens kan worden gepersonaliseerd met logo’s en sponsoruitingen
[Merken100] Marjolein Vendrig (Bever): De kracht van ons merk zijn onze buitenexperts
Bever is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.
[Merken100 2024] Johan van der Zanden (Albert Heijn): Onze missie is Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.
Albert Heijn is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland
[Merken100] Petra Bremer: Bij Etos zijn we er voor iedereen
Etos is één van de 250 merken die zijn genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Petra Bremer, directeur marketing & formats bij Etos.
[Marketing Report Radio] Christiaan van Dijk (ZIGT) over de 20-seconde-spot op televisie en de groei van radio
Christiaan van Dijk is Business Development Director bij ZIGT Mediabureau. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreekt Peter Wybenga hem over de 20-seconde-spot op televisie, de groei van radio en de out-of-home concessie rondom Rotterdam.
[Marketing Report Radio] Roos van Veen (Teamleader) over Agency Life en Work Smarter
Roos van Veen is Senior Growth Marketing Manager bij Teamleader. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreekt Peter Wybenga haar over Agency Life en Work Smarter
[Merken100] Michiel van der Zanden (Coolblue): Onze obsessieve focus op klanttevredenheid manifesteert zich in positieve klantervaringen
Coolblue is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland
[Merken100] Peggy Spaapen: Centraal Beheer is de helper, toegankelijk en benaderbaar
Centraal Beheer is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland
[Merken100 2024] Renée Ras (ASN Bank): Mensen kiezen bewust voor ons vanwege onze duurzame missie
ASN Bank staat op nummer 41 in de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Renée Ras, Lead Missie, Merk en Klantrelatie bij ASN Bank.
[Merken100 2024] Jelle Holdinga: Investeren in merkbouwen is cruciaal voor Hyundai
McDonald’s is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Stijn Mentrop, CMO van McDonald’s Nederland.
Nationale Nederlanden blijft hoofdsponsor NN North Sea Jazz Festival
Nationale Nederlanden heeft de sponsorovereenkomst als naamgever en hoofdsponsor van het NN North Sea Jazz Festival met drie jaar verlengd. De samenwering begon in 2018
Selectie voor Gouden Kalf Digitale Cultuur 2024 zijn bekend
Voor de Gouden Kalf Competitie voor Beste Digitale Cultuurproductie 2024 zijn tien projecten geselecteerd
Soufiane Touzani headliner ADsterdam Festival
De tweede editie van het festival vindt vrijdag 5 juli plaats bij LIEF Amsterdam. Het volledige programma, vol met talks, panels, workshops en muziek, is nu bekend
Terugblik op de tiende editie van Dutch Digital Day
Op vrijdag 28 juni vond de tiende editie van Dutch Digital Day plaats, het jaarlijkse evenement voor de digitale gemeenschap.
Happy Horizon genomineerd voor twee European Paid Media Awards
De campagnes voor LOAVIES en Warner Music Benelux maken kans op een award.
[Case] DPG Media vergroot naamsbekendheid Mentos Grote Prijs van Nederland
In een steeds concurrerender landschap is het essentieel om relevant te blijven en je als merk te blijven onderscheiden.