Tag Resultaten
[Content Marketing Awards 2024] DPG Media: Dé Winterfair van Margriet en Libelle
De twee grootste vrouwenmediamerken, Margriet en Libelle, hebben de handen ineen geslagen: voor het eerst in de twintigjarige geschiedenis kreeg dé Winterfair, het grootste indoor-winterevenement van Nederland, een dubbele afzender.
[Interview] Albert Jan Vos over de Bioscoop10daagse: We maken er een feestje van
Albert Jan Vos is oprichter en eigenaar van Luxor Cinemas. Hij is mede-initiator van de (eerste) Bioscoop10daagse die tot en met 19 september wordt georganiseerd. We spreken hem hierover
TBWA\NEBOKO en Ben verrassen studenten met gratis meubels
Wat in eerste instantie leek op een kunstproject, bleek een marketingactie van telecomprovider Ben, ontwikkeld door TBWA\NEBOKO.
[Column] Michel van Velde: Waarom een standaard e-commerce-template je merk schade toebrengt
Als je op zoek bent naar kleding of een fiets kom je op een e-commerce-pagina waar het assortiment met een witte achtergrond wordt gepresenteerd.
JAN (Hearst) & Another-Label lanceren modecollectie
JAN introduceert een mogelijkheid voor licentiesamenwerkingen, waarmee partners een koopkrachtige doelgroep op een vernieuwende manier kunnen bereiken. De modecollectie met Another-Label is de eerste samenwerking binnen dit nieuwe initiatief.
31 cases maken kans op Bronzen, Zilveren of Gouden Effie Award 2024
Op donderdag 14 november zal bekend worden wie er een plek op het podium verdient en een Bronzen, Zilveren of Gouden Effie in de wacht sleept. Kaarten voor de uitreiking zijn vanaf nu te koop.
[Grow by DPG Media] Dit is het succesverhaal van Joe Public: Bureau van het jaar
In dit artikel gaat de redactie van Grow van DPG Media in gesprek met Antoine Houtsma, co-founder en Managing Director bij Joe Public.
Felix de Rooy geëerd met Gouden Kalf voor de Filmcultuur
Het Gouden Kalf voor de Filmcultuur wordt uitgereikt aan personen of instanties die zich op uitzonderlijke wijze verdienstelijk hebben gemaakt voor de Nederlandse Filmcultuur.
M100 2025 komt eraan - draag nu mensen voor!
Wie staat waar in de Media100, de Marketing100, de Reclamebureau100 of in een van de andere lijsten?
Nominatie Televizier-Ring 2024 voor Dumpert met online videoserie Ambu146
De kijker volgt zowel levensbedreigende situaties als emotionele momenten, waarbij niet alleen de professionele kant van het werk centraal staat
TBWA/NEBOKO en McDonald's lanceren campagne voor de McCrispy
In de campagne, ontwikkeld door TBWA\NEBOKO in samenwerking met McDonald’s Nederland, krijgen de McDonald’s-producten een menselijke dimensie.
Springbok Agency organiseert Time to Make Sense Summit
Springbok Agency brengt dit jaar denkers en innovators samen tijdens de Time to Make Sense Summit, die plaatsvindt op 19 september in De Biesbosch.
Serviceplan Make ontwerpt YSL beauty pop-up stand op Rock Werchter
Serviceplan Make heeft een pop-up stand ontworpen en gecreërd voor YSL Beauty op het bekende Rock Werchter festival
Lid worden van de Cannes Lions 2025 Jury? Ja dan kan. Pak nu jouw kans!
Wearing my LIONS Festivals rep hat ... this is your call for JUROR NOMINATIONS for CANNES LIONS 2025
[Column] Merken hebben moeite met dé gamer op Gamescom
Hoe je als merk écht connectie maakt op Gamescom
DEPT en bol. maken back-to-school-campagne om studenten, scholieren en hun ouders te helpen soepel te starten
Omdat het school- en studiejaar weer gaat beginnen, lanceert bol in samenwerking met DEPT een back-to-school campagne die Nederland en Vlaanderen helpt om soepel op te starten.
Mercur-jury kijkt uit naar Innovaties en Partnerships
Een Mercur jury buigt zich over twee bijzondere categorieën: Innovatie van het Jaar en Partnership van het Jaar.
IKEA en Home ontwikkelen activatie op Lowlands
IKEA ontwikkelde samen met social first agency Home voor Lowlands een activatie: IKEA Drömland.
Heineken en MOJO verlengen partnership tot 2032
MOJO en bierbrouwer Heineken hebben hun samenwerking met 7 jaar verlengd. Meestal worden dit soort commerciële samenwerkingen met 3 jaar verlengd
NSMBL organiseert filmavond It Ends With Us met Amsterdamse Pathé de Munt
Op woensdag 14 augustus 2024 organiseerde lifestylewebsite NSMBL, in samenwerking met de Amsterdamse bioscoop Pathé de Munt, een filmavond in verband met de verfilming van Colleen Hoover’s It Ends With Us
Megawatt en Sportlife brengen verfrissing naar zomerse festivals
De activatie, getiteld Relax, Refresh and Recharge, biedt festivalbezoekers de gelegenheid om even bij te komen, zich op te frissen
Gepubliceerd door: Nico