nieuws
Tag Resultaten
[Interview] Eva Hollander (Initiative): de markt is nooit een statisch gegeven
Op 18 oktober worden de Cross Media Awards uitgereikt in PHIL in Haarlem. Eva Hollander is lid van de bureaujury en Managing Director van Initiative, onderdeel van Mediabrands. Wij spreken haar
M100 2024 komt eraan - draag nu mensen voor!
Wie staat waar in de Media100, de Marketing100, de Reclamebureau100 of in een van de andere lijsten?
[Cross Media Adverteerder 2023] Luke van Veen over Samsung
Samsung is door The Invaders voorgedragen als Adverteerder van het jaar. We spreken Luke van Veen
[Cross Media Adverteerder 2023] Eelco Kuijpers & Stéphanie Langendoen over Moeke
Moeke is door SuperRebel voorgedragen als Adverteerder van het jaar. We spreken Eelco Kuijpers & Stéphanie Langendoen van de Meyer Horeca Groep over Moeke.
Michiel Frackers: Apple en Bitcoin vs Tesla en Ethereum
De beste tech-investeringen van de laatste vijf jaar waren niet Apple of Bitcoin, maar Tesla en Ethereum
Vjèze Fur kookt bij Chez Springbok tijdens Adnight
Ter gelegenheid van Adnight komt Vjèze Fur (Freddy Tratlehner, bekend van de Jeugd van Tegenwoordig) koken bij het digitale en creatieve bureau Springbok
Beeld & Geluid koopt BM; FC Klap blijft tot minstens 2025 betrokken
De stichting Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid (Beeld & Geluid) blijkt op 1 juli 2022 het merk en de uitgave BM te hebben gekocht van FC Klap. BM is vooral bekend als Broadcast Magazine, de naam die de uitgave voorheen voerde
[CMTA] N=5 - ABN AMRO: Truely Boring Crime
Online bankfraude/oplichting is een van de snelst stijgende vormen van criminaliteit. Met simpele tools van ABN AMRO kunnen mensen zich beter beschermen
[CMTA] Go Spooky: HEMA’s Sappige Tijden
Duik in het dynamische leven van HEMA-medewerkers, vermengd met sappig drama, onverwachte paniek en natuurlijk onze iconische rookworsten en tompoucen.
[CMTA] Dentsu: Randstad - Andersom Sollicitatie
Samen met de grootste werkgevers van Nederland (tegelijk ook de belangrijkste klanten van Randstad) draaien we het hele sollicitatieproces om.
[Interview] Nannie Gieles (brandwebbing) over trends en ontwikkelingen in contentmarketing
Nannie Gieles is Managing Director bij brandwebbing. We spreken haar in het kader van de CMTA over ontwikkelingen en trends van contentmarketing
[Interview] Herman Dummer over de Dutch Media Week 2023
Herman Dummer is initiator en programmamanager van Dutch Media Week. We spreken hem over de editie 2023
VENGEAN opent deuren in verzamelkantoor Titaan
De housewarming was een mooie gelegenheid om VENGEAN’s klanten te bedanken voor het gezamenlijke succes en ze ook letterlijk in het zonnetje te zetten
&.agency, Abovo Maxlead, Fightclub en Wavemaker genomineerd voor Cross Media Bureau 2023
Op 18 oktober worden Cross Media Awards 2023 uitgereikt in PHIL Haarlem. &.agency, Abovo Maxlead, Fightclub en Wavemaker zijn genomineerd voor Cross Media Bureau van het Jaar 2023
[CMTA] Axioma: AAN in Utrecht
207 fietsers kwamen in 2021 om bij ongelukken in het verkeer. En hoewel dit een daling is tov het jaar ervoor, zijn het nog steeds 207 levens te veel.
[CMTA] Axioma: Laat ondernemen niet eindigen in 'Er was eens...'
Het doel? Avéro Achmea bij het intermediair positioneren als kennisexpert op gebied van risicomanagement.
[CMTA] Axioma: Ik zoek jou!
Hoe werf je zorgmedewerkers in een krappe arbeidsmarkt? Triade Vitree laat zien dat goed gekozen influencers hét verschil kunnen maken.
[CMTA] DPG Media: De vernieuwde Margriet
Daily Dose of Nature is succesvol in content, pr én distributie. Het resultaat: de beste retailactie ooit in z’n soort. Voor het eerst werd een door pr-gebooste contentcampagne als brug gebruikt om klanten naar conversie te leiden
[Interview De Belofte 2023] Jordi Hillenga: Scapino onderscheidt zich door durf, lef en ondernemerschap
Maud van Hecke is Applied Behavioral Scientist bij Open Now. Zij is genomineerd voor De Belofte 2023. We spreken haar.
Michiel Frackers: Singapore F1-weekend is hèt netwerkevent van Azië
De week begon vrolijk toen bekend werd dat Messi's komst naar de MLS heeft geresulteerd in honderdtienduizend nieuwe abonnees voor Apple TV+
[CMTA] Daily Dose Of Nature (A.S.Adventure)
Daily Dose of Nature is succesvol in content, pr én distributie. Het resultaat: de beste retailactie ooit in z’n soort. Voor het eerst werd een door pr-gebooste contentcampagne als brug gebruikt om klanten naar conversie te leiden