Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[Cross Media Persoon 2022] Ruud de Langen: Door Covid zijn we in één keer in 2024 beland

21-05-2022 | 06:52:00
Ruud de Langen is Chief Growth Officer bij dentsu Benelux. Hij is genomineerd als Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken hem

DEPT en JOURNEE organiseren 24-uur Metaverse Festival

11-05-2022 | 08:00:00
Na een succesvolle editie in Berlijn in 2021, nodigt Meta Festival dit jaar mensen van over de hele wereld uit om een kijkje te nemen in de metaverse. Het festival is opgericht door DEPT en JOURNEE

Dept lanceert zijn Metaverse Practice

03-03-2022 | 12:00:00
Dept heeft de gespecialiseerde Metaverse Practice gelanceerd om merken te helpen met het herdefiniëren van de manier waarop ze met consumenten verbinden

WhitePaper Sessions | MakerStreet - ZIGT - Alfred International - MediaTest - Cheil | Woensdag 9 maart 2022

28-02-2022 | 12:43:00
Voorafgaand aan het Media100 | Marketing100 | Event 2022 organiseert Media Meetings & Magazines - op dezelfde locatie - de tweede editie van de WhitePaper Sessions

Vice Media Group opent kantoor in de metaverse

23-02-2022 | 14:51:00
Virtue Worldwide, het creatieve bureau van Vice, heeft een kantoor geopend voor Vice Media Group in de metaverse. Het virtuele gebouw wordt beschikbaar gesteld aan meerdere branches van Vice Media Group waaronder Virtue Worldwide en Vice

[Column] Bart Kampschreur (Vertigo6): Draagt de keizer geen kleren?

05-01-2022 | 11:24:00
In de hype rondom de Facebook Metaverse binnen onze branche, voel ik mij alsof ik in het sprookje van de de nieuwe kleren van de keizer ben beland. Verschillende experts overtroeven elkaar met superlatieven over Mark Zuckerbergs visie op de toekomst van het internet

[Column] Thijs Muller (Havas Media): Hoe Meaningful is de Metaverse?

30-12-2021 | 13:31:00
Hoe meaningful is de metaverse? Het leek ons leuk om met Marketing Report de verschillende meningen binnen ons bureau te delen. Ik laat onze geweldige denkers daarom eerst aan het woord, en geef aan het einde mijn eigen visie! Veel plezier

[Column] Jeroen Verkroost: Merken en The Metaverse: op zoek naar langdurige interacties

16-12-2021 | 09:35:00
Wat merken zouden moeten doen in 2022 met de metaverse is het aanbieden van virtuele omgevingen en functionaliteiten die consumenten controle geven, de kans om zelf te bouwen en zelf te customizen

Abonneer je op onze nieuwsbrief