Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

T-Mobile met campagne Unlimited Lieve Woordjes

11-02-2021 | 13:26:00
T-Mobile roept Nederlanders op om Unlimited Lieve Woordjes met elkaar te delen in verband met Valentijnsdag. Via de website van T-Mobile kan iedereen een gepersonaliseerd gedicht versturen, ingesproken door Jan van Veen, bekend van Candlelight

Onderzoek MedApp: Grote bereidheid om overheid te helpen in strijd tegen coronavirus door gebruik apps

13-04-2020 | 11:48:00
Ruim 95 procent van de respondenten geeft aan de overheid wel (66,1%) of misschien (29,5%) te willen helpen in de strijd tegen het coronavirus met behulp van een app

[Onderzoek] Ruigrok NetPanel: Nederlanders worstelen met smartphonegebruik

20-09-2019 | 16:50:00
Onderzoek van Ruigrok NetPanel laat zien dat veel Nederlanders zoeken naar balans in hun smartphonegebruik. Enerzijds is de smartphone heel nuttig en voor velen zelfs onmisbaar, anderzijds zorgt de smartphone ook voor irritaties en frustratie

MobPro verzorgt conversational advertising voor Suzuki

18-09-2019 | 11:22:39
Suzuki motoren (Nimag) zocht naar een manier om het mobiele kanaal in te zetten voor het werven van leads. Vanuit dit gegeven koos MobPro voor een chat-interface om de gebruiksvriendelijkheid op het mobiele kanaal te verhogen

Ford wil pick-up-emoji op telefoons

17-07-2019 | 13:57:00
Ford heeft in 2018 bij het Unicode Consortium een voorstel ingediend om een pick-up toe te voegen. De pick-up-emoji staat nu op de lijst om te worden opgenomen in een toekomstige versie van Unicode

Samenwerking tussen KPN en Notificare

18-06-2019 | 11:41:00
Door de samenwerking kunnen KPN-klanten profiteren van de meest relevante contextuele berichten die Notificare biedt. Integratie met het Notificare-platform zorgt ervoor dat zowel mobiele app-data als websitegegevens inzichtelijk en bruikbaar worden

[Onderzoek] Grote verschillen Googleresultaten desktop of mobiel

29-05-2019 | 12:03:00
Onlinemarketingplatform SEMrush heeft in mei 2019 in totaal 50.000 willekeurige keywords in de Amerikaanse database onderzocht om te achterhalen hoe verschillend de SERP's (Search Engine Result Pages) zijn voor dezelfde zoekopdracht op verschillende platforms

Mariette Huber commercieel directeur GoSpooky

16-01-2019 | 12:59:00
Mariette Huber aangesteld als commercieel directeur bij full service social agency GoSpooky

ING Betaalverzoek mogelijk voor onder andere klanten Albert Heijn en donateurs Cordaid

14-12-2018 | 10:45:50
Wie bestellingen van IKEA thuis laat bezorgen, kan binnenkort ook eenvoudig en snel aan de deur afrekenen met een ING Betaalverzoek. De introductie hiervan volgt op een succesvolle pilot waarmee IKEA en ING de afgelopen maanden hebben proefgedraaid. Ook Albert Heijn draaide een proef met het aan de deur afrekenen

KLM lanceert voicediensten op Google Home

25-10-2018 | 12:32:00
KLM biedt vier Nederlandstalige spraakgestuurde diensten aan. Via de Google Home, de slimme speaker en spraakassistent van Google, die sinds 24 oktober in Nederland te koop is, helpt KLM haar klanten bij het thuis plannen en voorbereiden van hun reis

Dutch Independents Network verbreedt portfolio met Mobile Interaction Company

25-10-2018 | 10:03:00
Dutch Independents Network heeft de Mobile Interaction Company (M.I.C) toegevoegd aan het team. Dutch Independents Network is het netwerk in marketing, media en creatie van specialisten dat samenwerkt voor adverteerders

Google vraagt fabrikanten 40 dollar per telefoon voor apps

22-10-2018 | 10:24:00
Telefoonfabrikanten moeten tot 40 dollar per Android-smartphone betalen voor het gebruik van Google-apps in Europa. Dat blijkt uit een prijslijst waarop The Verge de hand heeft weten te leggen

Huawei en Quest kiezen voor Het PR Bureau

22-10-2018 | 09:14:00
Huawei slaat de handen ineen met Het PR Bureau. Dat is de uitkomst van de pr-pitch die het technologiebedrijf onlangs organiseerde. Het PR Bureau verzorgt in Nederland de marketing- en corporate pr-activiteiten van de consumentendivisie van de multinational

MTG schrijft verder af op Zoomin.TV

02-10-2018 | 09:51:00
Modern Times Group (MTG) schrijft ruim 16 miljoen euro af op de waarde van het Nederlandse videoplatform.

Wunderman neemt meerderheidsbelang in Emark

25-09-2018 | 09:47:00
Wunderman, onderdeel van WPP, heeft een meerderheidsbelang genomen in marketingtechnologie performancenbureau Emark. Het hoofdkantoor van Emark zit in Haarlem. Emark levert diverse Salesforce cloudservices, DMP en advertisingtechnologie

[Column] Boris Veldhuijzen van Zanten: Why are you picking up your phone?

31-08-2018 | 10:59:37
Try this for a week: whenever you pick up your phone when you’re with other people, explain to them in advance what you’re going to do on it. Checking your email or Twitter? Sending a text? Swiping right on Tinder? Be honest and announce it

AdTiming: Innovation, Localization & Refined operation key in balance

23-07-2018 | 10:12:00
As the global Internet is becoming increasingly mobilized, mobile advertisement grew rapidly. According to eMarketer, driven by display ads, mobile will account for 69.9 percent of the entire digital advertising

Christian van Thillo: De Persgroep versnelt investering in digitaal

08-06-2018 | 10:16:00
Na recente edities in Kopenhagen, Manchester en Boedapest, vindt de Advertiser's Summit dit jaar plaats in Bilbao

[Interview] Maarten Roomer over Mobiel.nl

22-05-2018 | 15:54:00
Mobiel.nl creëerde in samenwerking met The Odd Shop een campagne waarin ze hun hernieuwde merkpositionering kenbaar maken via tv, radio, online en buitenreclame. Wij spreken met Maarten Roomer, marketingmanager bij Mobiel.nl

Abonneer je op onze nieuwsbrief