nieuws
Tag Resultaten
[Interview] Xavier Tilman (Ocean Outdoor): Zowel digitaal als analoog gaat OOH verder dan alleen de schermen
Xavier Tilman is CEO van Ocean Outdoor. We spreken hem over de toekomst van DOOH, de rol van technologie en de plannen voor 2023
[Vacatures] Global zoekt een Concession Manager
Global is per direct op zoek naar een Concession Manager
[Vacatures] M2|OC zoekt een Digital Advertising Specialist
M2|OC is per direct op zoek naar Digital Advertising Specialist
[SHOWREEL!] Global: Iedere doelgroep op elk moment van de dag bereiken
Als marktleider in Digital Out-of-Home met strategische locaties als NS-stations, winkelcentra, supermarkten en tankstations, kan iedere doelgroep, op elk moment van de dag, binnen ieder beschikbaar budget bereikt worden is de enige Nederlandse Out-of-Home exploitant die door de landelijk gespreide samenstelling van traditionele en digitale objecten in de meeste grote steden een evenwichtige bereiksopbouw en share of voice kan garanderen
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Service Coördinator
Clear Channel is per direct op zoek naar een Service Coördinator
M2Media en Online Company lanceren bureau M2|OC
Mediabureau M2Media en e-commercespecialist Online Company gaan samen verder onder de naam M2|OC
[Vacatures] Global zoekt een Junior Designer
Global is per direct op zoek naar een Junior Designer
[Vacancy] Matterkind has a position for a Programmatic Strategy Director
Matterkind is directly looking for a Programmatic Strategy Director
PRET ontwikkelt campagne Eerlijke WOZ
Naar schatting betalen ruim twee miljoen huiseigenaren te veel belasting door een te hoge WOZ-waarde. PRET ontwikkelde een campagne om mensen zich hiervan bewust te maken
[Vacatures] Out of Home Masters zoekt een Client Service Manager
Out of Home Masters is per direct op zoek naar een Client Service Manager
N=5 ontwikkelt campagne invlatiecorrectie Melkunie
Als je keuzes moet maken bij het boodschappen doen, vallen de extraatjes als eerste af. Zoals een toetje. Daarom komt Melkunie met Invlatiecorrectie. Een extraatje voor heel Nederland, in de vorm van vla. N=5 ontwikkelde zowel de actie als de bijbehorende campagne
Van der Valk werkt samen met Hillenaar Outdoor in Hoorn
Hillenaar Outdoor exploiteert per direct een digitale reclamemast in Noord-Holland langs de A7 bij Hoorn
[Interview] Elise Demuynck over lancering EersteStap.nu
MIX - Advertising, Branding & Content ontwikkelde samen met klant van het eerste uur TechMeUp en Techgrounds de OOH- en videocampagne EersteStap.nu. We spreken Elise Demuynck, Senior Creative bij MIX
[Vacatures] Global zoekt een Commercieel Contract Manager
Global is per direct op zoek naar een Commercieel Contract Manager (32-40 uur)
[Vacatures] Global zoekt een Marketeer
Global is per direct op zoek naar een Marketeer (36-40 uur)
[Vacatures] Global zoekt een Business Controller
Global is per direct op zoek naar een Business Controller (40 uur)
[Vacatures] Global zoekt een Data Warehouse Specialist
Global is per direct op zoek naar een Data Warehouse Specialist
[Vacatures] Global zoekt een Campagne Manager
Global is per direct op zoek naar een Campagne Manager (36-40 uur)
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Concession Manager
Clear Channel is per direct op zoek naar een Concession Manager