Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[Interview] Hilde Tholen: Wij binden de (toekomstige) ouder aan Ouders van Nu

07-02-2023 | 15:19:00
Hilde Tholen, hoofdredacteur van Ouders van Nu, staat dit jaar op nummer 43 in de Tijdschriften50. We spreken haar.

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een (Freelance) Digital Content Manager bij Runner's World

07-02-2023 | 09:26:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een (Freelance) Digital Content Manager bij Runner's World

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Commercial Backoffice Manager

07-02-2023 | 09:12:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Commercial Backoffice Manager

[Interview] Zoë Servaas (Familyblend) over de overname van Baby op komst

06-02-2023 | 09:34:00
Baby op komst, het online platform en magazine door verloskundigen, is per 1 januari onderdeel van Familyblend en Kompas Publishing

Daniel Kok Head of Strategy & Creative LINDA.

31-01-2023 | 16:58:00
LINDA. benoemt Daniel Kok tot Head of Strategy & Creative

[Interview] Hilmar Mulder: Libelle heeft de kracht om te verrassen, verbazen en ontroeren

31-01-2023 | 15:39:00
Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle, staat dit jaar wederom op nummer 1 in de Tijdschriften50. We spreken haar

[Column] David de Jong: Een beschouwing over de ACM-afwijzing, hoe gaat medialand verder?

31-01-2023 | 00:38:00
En daar was ineens het bericht van RTL Group, Talpa Network én de ACM om 08:00 uur op 30 januari 2023 voor opening van de beurzen in Frankfurt en Luxemburg. Na de zaak PostNL en Sannd is deze kwestie voor de ACM misschien wel de meest rumoerige zaak geweest als het om overnames gaat

[Interview] Paul van Riessen (Quote): Diepgravende journalistiek kost tijd en doorzettingsvermogen

30-01-2023 | 11:02:00
Paul van Riessen, hoofdredacteur van Quote, steeg dit jaar in de Tijdschriften50 van plaats 33 naar 29. We spreken hem

[Interview] Helene van Santen: Margriet maakt grote maatschappelijke impact

30-01-2023 | 09:51:00
Marketing Report maakt een serie interviews met hoofdredacteuren naar aanleiding van de publicatie van de Tijdschriften50. Helene van Santen, hoofdredacteur van Margriet, steeg dit jaar in de Tijdschriften50 van plaats 8 naar 5. We spreken haar

ACM wijst overname Talpa Network door RTL Group af

30-01-2023 | 08:48:00
De Autoriteit Consument en Markt (ACM) heeft de conclusie getrokken dat de overname van Talpa Network door RTL Group leidt tot een te grote machtspositie waardoor de ACM geen vergunning afgeeft. Dat concludeert de ACM op basis eigen onderzoek onder adverteerders en distributeurs

Overname Baby op komst door Familyblend en Kompas Publishing

29-01-2023 | 09:00:00
Baby op komst, het online platform en magazine door verloskundigen, is overgenomen door Familyblend en Kompas Publishing

[Interview] Hatice van Leeuwen (Mediahuis Nederland): win-rate bij pitches 70 procent

25-01-2023 | 16:57:00
Hatice van Leeuwen is teamlead van MHX, de branded contentstudio van Mediahuis Nederland. Zij is tevens verantwoordelijk voor de marketing van Mediahuis Nederland. We spreken haar over trends en ontwikkelingen

[Interview] Marieke 't Hart (VROUW Magazine): Wij maken spraakmakende content die een beetje schuurt

24-01-2023 | 14:52:00
Marketing Report maakt een serie interviews met hoofdredacteuren naar aanleiding van de publicatie van de Tijdschriften50. Marieke 't Hart, hoofdredacteur van VROUW Magazine, steeg dit jaar van plaats 47 naar 45. We spreken haar

RTL Group en Talpa Network doen remedievoorstel aan ACM

11-01-2023 | 01:23:00
RTL Group en Talpa Network hebben een remedievoorstel gedaan bij de Autoriteit Consument & Markt die onderzoek doet naar het overnameplan van Talpa Network door RTL Group

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Editor ELLE

04-01-2023 | 12:19:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Digital Editor ELLE

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Online Redacteur JAN

04-01-2023 | 12:07:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Online Redacteur JAN

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital SEO - Editor Quest

04-01-2023 | 11:57:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Digital SEO - Editor Quest

Jildou van der Bijl verlaat LINDA.

21-12-2022 | 15:16:00
Jildou van der Bijl, creatief directeur van LINDA., vertrekt na 17 jaren bij het mediamerk. Onder haar leiding groeide LINDA. uit tot een toonaangevend magazine voor vrouwen

Online bereiksonderzoek NMO van start

20-12-2022 | 12:34:55
Begin 2023 wordt het nieuwe online bereiksonderzoek van het Nationaal Media Onderzoek (NMO) geïntroduceerd. Dit onderzoek gaat het NOBO onderzoek, dat in augustus is beëindigd, vervangen

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Wetenschapsredacteur Cross Media Quest

13-12-2022 | 14:41:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Wetenschapsredacteur Cross Media Quest

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een SEO Redacteur Quote

13-12-2022 | 14:33:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een SEO Redacteur Quote

Abonneer je op onze nieuwsbrief.