nieuws
Tag Resultaten
[MarketingReport Radio] Tim de Waard en Daniel Samama over Cheil Benelux
Tim de Waard en Daniel Samama zijn beiden Creative Director bij Cheil Benelux. We spreken hen over de missie van Cheil voor de komende jaren
[MarketingReport Radio] Sanne Demir over de oplossing voor gedragsvraagstuken van De Combinatie van Factoren
Sanne Demir is strateeg en behaviour consultant bij De Combinatie van Factoren. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over de oplossingen voor complexe gedragsvraagstukken bij haar bureau.
[MarketingReport Radio] Lisette Samplonius (finally an agency): Van productiebureau naar creatief bureau
We spreken Lisette Samplonius over de transitie van finally an agency van productiebureau naar creatief bureau
[MarketingReport Radio] Jos Frijters (MarketResponse) over datagedreven marketing
Jos Frijters is CMO bij MarketResponse. We spreken hem over de overname van Reputations door MarketResponse en de kracht van datagedreven marketing
[MarketingReport Radio] Christiaan van Dijk (ZIGT) over Addressable TV
We spreken Christiaan van Dijk van ZIGT Mediabureau over Addressable TV
Qmusic introduceert radiospel Het Verboden Woord
Qmusic start met radiospel Het Verboden Woord. Het spel daagt de dj’s een week lang uit om één specifiek woord te vermijden: misschien
FD Mediagroep in 2022: stijgende omzetten, meer abonnees, dalende resultaten
FD Mediagroep heeft in 2022 te maken gehad met stijgende omzetten, meer abonnees maar de resultaten daalden. Dit blijkt uit het jaarverslag 2022
[Vacatures] Qmusic zoekt een Producer Tom & Bram
Qmusic is per direct op zoek naar een Producer Tom & Bram
[Marketing Report Radio - 16 mei] Lisette Samplonius | Sanne Demir | Jos Frijters | Tim de Waard & Daniel Samama
Luister dinsdag 16 mei om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn razendsnelle sidekick Bas Vlugt
[Interview] Saskia van Gulick (RTL AdAlliance): vechten om de eyeball in het Europese video speelveld
Saskia van Gulick is Director Benelux, Baltics & Nordics bij RTL AdAlliance, de internationale salesorganisatie van RTL Group die ontstaan is dankzij het samengaan van RTL Ad Connect, Gruner+Jahr International Media Sales en het salesonderdeel van Smartclip
[MarketingReport Radio] Tom Roessen over de vernieuwde positionering van HACO Wonen & Slapen
Tom Roessen is online marketeer bij HACO Wonen & Slapen. We spreken hem over de vernieuwde positionering en huisstijl van HACO Wonen & Slapen
[MarketingReport Radio] Arie van Vliet over Werken in de Optiek
Arie van Vliet is marketeer bij Werken in de Optiek. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over het tekort aan mbo-leerlingen en de veelzijdigheid van de optiekbranche
[MarketingReport Radio] Akwasi Ansah (Omroep Zwart): We willen iets creëren dat voor altijd kan bestaan
Akwasi Ansah, Founder en Creative Director van Omroep Zwart, is te gast bij Marketing Report op New Business Radio
[MarketingReport Radio] Kiki Maaskant over ACT.agency
Kiki Maaskant is Managing Director en partner van ACT.agency. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over de start van het bureau dat is ontstaan uit de fusie van Content Matters en Epidemie.
[MarketingReport Radio] Rogier Bruggeman over de voetbalrechten, deepfake-muziek en Listn
Rogier Bruggeman, CEO bij ZIGT media en performance bureau, bespreekt in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie.
[DutchMedia Podcast] Rogier Bruggeman (ZIGT) | RTL Group / Talpa Network | Eredivisie Voetbal | NMO
David de Jong en Taco Jelgersma maken de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Frans Kok aangesteld als hoofd communicatie NMO
Frans Kok treedt per 1 mei 2022 aan als hoofd communicatie bij het Nationaal Media Onderzoek (NMO). Sinds januari 2016 is Frank Kok de directeur van het Nationaal Luisteronderzoek
Minister Weerwind publiceert verbod per 1 juli 2023 van ongerichte reclame online kansspelen
Franc Weerwind (D66) heeft het besluit gepubliceerd waarmee per 1 juli 2023 het verbod ingaat op ongerichte reclame voor online kansspelen
NPO benoemt Charelle Akihary-Lammers (Publiek en Marketing) en Ezra Eema (Strategie) in directie
De Raad van Bestuur van de NPO heeft zijn directie uitgebreid. Hiertoe zijn Charelle Akihary-Lammers per 1 mei 2023 en Ezra Eeman per 1 juni 2023 tot respectievelijk directeur Publiek & Marketing en directeur Strategie
[Column] David de Jong: De merkwaardige radio-overnames van Mediahuis
Mediahuis neemt maar liefst vier radiostations over: Radio Veronica uiterlijk in juni en geheel RadioCorp met 100 procent NL, Slam! en Sunlite inclusief de tv-activiteiten van Slam!TV en het belang in 100% NL TV per direct
[MarketingReport Radio] Andy Mosmans over de onderscheidende marktbenadering van VENGEAN
Andy Mosmans is CEO van boutique agency and creative branding engine VENGEAN. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over de Unknown Group en The Kingfish Company, de start-up waarmee VENGEAN enorm gegroeid is