nieuws
Tag Resultaten
[Marketing Report Radio] Geert Doek over branded video content bij Towel Media
Geert Doek is Managing Director bij Towel Media. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio gaat hij in op branded video content die ze ontwikkelen voor merken als Interpolis, Mentos en Kia
[Marketing Report Radio] Michel van den Houten over big group Amsterdam
Michel van den Houten is Managing Director and Partner bij big group Amsterdam. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio vertelt hij over de rol van zijn bureau binnen de big group en het nadenken over merken en de customer journey
[Marketing Report Radio] Bibianne Roetert over Tony's Chocolonely
Bibianne Roetert is marketingmanager bij Tony’s Chocolonely en de hoogste nieuwe binnenkomer in de Marketing 100. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio vertelt ze over het ontwikkelen van campagnes zonder extern bureau met het creatieve brein van het bedrijf en de visie op inkoop van chocolade
The Family Amsterdam maakt Wear Your Denim Till the End campagne voor G-Star
De boodschap komt tot leven in de nieuwe campagne ‘Wear Your Denim Till the End’ In de poëtische film, geproduceerd door Halal, zien we de hoofdpersoon door vier seizoenen – van de lente tot de winter – lopen en (mede dankzij deepfake technologie) gracieus ouder worden… net als zijn jeans
Revitalize ontwikkelt merk en campagne voor Suresy
Rebranding agency Revitalize bedacht in opdracht van Microbe&Lab de merknaam Suresy voor het gezondheidsplatform dat in april 2022 van start is gegaan. Het bureau kwam verder met de visuele merkidentiteit en productverpakkingen en startte met de ontwikkeling van content voor het online platform
[Marketing Report Radio] René Zeedijk en René Witzel over audioplatform Fluister, podcasts en streaming
Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij ZIGT media en performance bureau, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[DPG Grow] Meer bezoekers op je website: 7 tips voor meer verkeer
Je wilt meer bezoekers op je website: hoe pak je dat aan? Met meer online bezoekers op jouw website of in de webshop maak je de weg vrij voor meer bestellingen of aanvragen
Fightclub ontwikkelt campagne DELTA tot in de nok
In opdracht van DELTA ontwikkelde Fightclub de tv- en radiocampagne tot in de nok
Born05 ontwikkelt campagne Robijn Stip en Streep
In opdracht van Unilever ontwikkelde Born05 de campagne die Robijn Stip en Streep in Nederland introduceert. Het gaat om een wasmiddel en wasverzachter speciaal voor gekleurde kleding met witte elementen
Group for Brands en Hazazah filmen western voor Remia
Remia strikt Amerikaanse acteur Jeffrey Dean Morgan om BBQ-sausenlijn The Tasteful Eight te lanceren. De commercial werd geschoten door Group for Brands en Hazazah
DEPT en JOURNEE organiseren 24-uur Metaverse Festival
Na een succesvolle editie in Berlijn in 2021, nodigt Meta Festival dit jaar mensen van over de hele wereld uit om een kijkje te nemen in de metaverse. Het festival is opgericht door DEPT en JOURNEE
Blauw Gras en Glasnost samen aan de slag voor Hellmann’s
Om Hellmann’s te laten groeien in Nederland, maken Blauw Gras en Glasnost samen een lokale campagne. Maatschappelijke thema’s als voedselverspilling gaan ze hierin niet uit de weg
[Case] Hoe de Dierenbescherming het merkverhaal razendsnel bij de doelgroep kreeg
Samen leven, elkaar helpen en mens en dier de ruimte geven. De Dierenbescherming gelooft dat het werken aan dierenwelzijn niet alleen dieren helpt, maar ook ten goede komt aan mensen en de maatschappij in het geheel
[Case] Contextual display bezorgt Tulp Keukens verhoogde conversie en sessieduur
Adverteren rondom relevante content is al jarenlang een veelgebruikte en succesvolle methode om de juiste doelgroep te bereiken. Met het op korte termijn verdwijnen van de third party cookie staat contextual targeting ook volop in de belangstelling als krachtig en kwalitatief cookie-alternatief
[Cross Media Case] Bram de Leeuw over &C x Persil: De Vuile Was Van…
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. &C Media is met de campagne De vuile was van.. in de race voor de Awards voor Case van het jaar. We spreken Bram de Leeuw, Creative Strategy Director &C BrandStudio bij &C Media
[Marketing Report Radio] Kim Potters over duurzaamheid bij Akzo Nobel
Kim Potters is Director Commercial Marketing EMEA bij Akzo Nobel. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio gaat ze in op de rol van purpose en purpose marketing bij het verfbedrijf
[Cross Media Innovatie] Bernd Thien over Farming Simulator 22
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Koch Media Benelux en Vertigo 6 dingen mee naar de Award voor de beste innovatie met Farming Simulator 22. We spreken Bernd Thien, Managing Director van Koch Media Benelux over de succesvolle game
Team5pm en GAMMA winnen internationale Webby Award
Team5pm en GAMMA hebben een internationale Webby Award binnengesleept met hun data-gedreven Boomhut DIY-video. De ingezonden case van de bouwmarkt en de Amsterdamse YouTube-agency won in de categorie How-To, Explainer & DIY
[Marketing Report Radio] Geert-Jan van der Snoek over Breens Network
Geert-Jan van der Snoek is topondernemer en voormalig CEO van TMG, momenteel verbonden aan Breens Network, de innovator voor lerend Nederland. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over het netwerk en de rol binnen het onderwijs
[Cross Media Innovatie] Aldo Breed over Kiesjefolders.nl
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Kiesjefolders.nl is in de race voor een Awards voor Innovatie. We spreken oprichter Aldo Breed
DDMA-whitepaper over cookieless world
Data-driven marketing is op dit moment met een ongekende transformatie bezig. Zowel wetgevers als tech-partijen nemen privacybevorderende maatregelen en de consument wordt steeds privacybewuster. DDMA komt met een whitepaper en een serie events aan
Born05 ontwikkelt merkcampagne Radio 538
Nieuwsgierig, optimistisch, ambitieus en energiek; dat is Radio 538. Rondom deze steekwoorden ontwikkelde Born05 de merkcampagne van de Talpa-zender
[Marketing Report Radio] Coen Zeevenhooven over de Content Marketing | The Awards
Coen Zeevenhooven is directeur van Axioma Content en Communicatie en voorzitter van het Platform Content Marketing. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio vertelt hij over zijn werk voor het platform wat er allemaal staat te gebeuren
[Marketing Report Radio] René Zeedijk over Qmusic en podcasts
Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij ZIGT media en performance bureau, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. Ditmaal gaat hij onder meer in op de perikelen bij Qmusic
[DPG Grow] verschillen tussen B2C- en B2B-leadgeneratie: Relatiemanagement is ontzettend belangrijk
Leads genereren als basis om meer omzet te realiseren: het is zowel voor B2C- als B2B-bedrijven een belangrijk onderdeel van de (online)marketingstrategie. Hoe je dat aanpakt richting consumenten of richting zakelijke klanten, verschilt. Thijs van der Zande, B2B Strateeg bij De Ondernemer legt uit
Dion van der Spek en Sean Nelissen partners Studio Piraat
Studio Piraat start met de toetreding van Dion van der Spek en Sean Nelissen als mede-eigenaren een nieuw tijdperk
DPG Grow-podcast Brandkast! 7: Steven Tol (Oatly): Onze marketingafdeling heeft alle vrijheid
In een geheel vernieuwde uitzending van Brandkast spreekt Grow Expert Roger Verdurmen met Steven Tol, marketingmanager van het havermelk-merk Oatly. Het gaat Steven om de impact die plantaardige dranken hebben op de voedselindustrie. En die impact is groot
Branddoctors en TheMerge ontwikkelen categorie-overstijgende positionering voor Suzuki
Suzuki heeft de merkpositionering gewijzigd en werkt voortaan met de slogan Serious about fun. Deze introductie gaat gepaard met de lancering van een merkcampagne in de Nederlandse markt
Captains heeft nu vijf eigenaren
Boudewijn Vermolen, Chiel Verbakel en Lucy van Gaalen zijn mede-eigenaar geworden van Captains. Het trio werkt al jaren voor het mediabedrijf en is nauw betrokken geweest bij de snelle groei en ontwikkeling
Museon-Omniversum projecteert kritische vragen op Haagse gebouwen
Museon-Omniversum heeft vanuit een bus maatschappijkritische stellingen op meerdere gebouwen in Den Haag geprojecteerd. Het museum vraagt daarmee aandacht voor prangende maatschappelijke kwesties en wil mensen tegelijkertijd bewust maken van hun eigen invloed op een betere wereld