nieuws
Tag Resultaten
Robbie Williams zingt speciaal nummer voor Felix-campagne van FCB Amsterdam
Kattenvoedingsmerk Felix en Robbie Williams werken samen voor de campagne It’s Great To Be A Cat. De popster zingt het gelijknamige nummer in een videoclip, waarin ook de geanimeerde kat een hoofdrol speelt.
[Interview] Claudia Straatmans (Nouveau Magazine): We zijn de celebration van de 50+ vrouw
Claudia Straatmans, hoofdredacteur van Nouveau Magazine, staat dit jaar op nummer 13 in de Tijdschriften50. We spreken haar
Edwin Nunnink hoofdredacteur Expovisie en Conference Matters
Edwin Nunnink volgt Jeroen Mirck op als hoofdredacteur van de vaktitels Expovisie en Conference Matters
WPP Go One ontwikkelt Ziggo-campagne: Maak vandaag fantastisch
Ziggo lanceert maandag 30 januari een campagne, ontwikkeld door reclamebureau WPP Go One in samenwerking met Holyfools
[DPG Grow] 7 onmisbare tips voor online-advertentie-campagnes
In dit artikel vind je een lijst met de do's en don'ts van digitaal adverteren, zodat je ook in 2023 effectief je doelgroep weet te bereiken
Amerikaanse justitie en acht staten klagen Google aan vanwege advertentiemonopolie
Het Amerikaanse federale ministerie van justitie, en de staten Californië, Colorado, Connecticut, New Jersey, New York, Rhode Island en Tennessee hebben Google aangeklaagd vanwege monopoliegedrag in de advertentiemarkt die concurrentie belemmert
Publicis Groupe Benelux werft met een gigantische telefoon in de Metaverse
Ergens in de Metaverse rinkelt op dit moment een gigantische rode telefoon. Wie die opneemt in de virtuele wereld, maakt kans op een job in de échte wereld. Een nieuwe manier om schaars web 3.0 talent aan te werven
Snelle in Wavemaker- en Crocodile-campagne voor Milka
Ter introductie van de vernieuwde chocoladerepen, lanceert Milka de campagne Het meest tedere stukje chocolade dat nu nóg tederder is. Met in de hoofdrol singer-songrapper Snelle (Lars Bos). De campagne is ontwikkeld door Crocodile Agency, in samenwerking met en in opdracht van Wavemaker.
Mars begint campagne voor inclusieve M&Ms en zet deze weer (tijdelijk) stop
Mars is voor het merk M&Ms een wereldwijde campagne gestart om zijn commitment te onderstrepen voor een wereld waar iedereen zich thuis voelt en waar de maatschappij inclusief is
[Interview] Rens Muller: Innovatie zit in het DNA van zowel Bicycling als Runner's World
Marketing Report publiceert een serie interviews met tijdschrift hoofdredacteuren. Vandaag spreken we Rens Muller, Managing Editor van Bicycling
TBWA/NEBOKO ontwikkelt prijscampagne McDonald’s
Prijsjes waar je blij van wordt: dat is de boodschap van de campagne van McDonald's Nederland
[Vacatures] 0930 Creative Agency zoekt een DTP-er / Vormgever
0930 Creative Agency is per direct op zoek naar een DTP-er / Vormgever
TEAM LEWIS: 23 marketingtrends voor 2023
Van nano-influencers tot shoppen in de metaverse: TEAM LEWIS blikt vooruit op de belangrijkste marketing- en communicatietrends voor 2023.
Loes Meys CMO bij werkplatform Maqqie
Per januari 2023 is Loes Meys als CMO (Chief Marketing Officer) toegetreden tot de directie van Maqqie. Als één van de snelst groeiende techbedrijven van Nederland is Maqqie aanjager van een digitaal ontsloten arbeidsmarkt
Jean Mineur Mediavision wint twee keer bij Media Report 2022
De exploitant van bioscoopreclame Jean Mineur Mediavision heeft twee keer een prijs gewonnen bij het Media Report 2022-onderzoek van Adformatie dat onderzoeksbureau Ipsos heeft uitgevoerd naar de best gewaardeerde exploitanten en is daarmee het best gewaardeerde bureau
[Vacatures] &.media group zoekt een Sr. PR & Events Manager
&.media is per direct op zoek naar een Sr. PR & Events Manager
[Vacatures] ZIGT zoekt een Digital Media Planner - Hoofddorp
ZIGT is per direct op zoek naar een Digital Media Planner - Hoofddorp
10 uitgevers van huis-aan-huiskranten starten advertentieplatform HYPR
Tien uitgevers van huis-aan-huiskranten zijn gestart met een landelijk hyperlokaal advertentieplatform onder de naam HYPR. De focus is op de digitale uitgaves waarbij het gaat om circa 200 titels
[Interview] Tim van der Bilt over Incubeta Maze-One's winst bij FD Gazellen top 100
Tim van der Bilt is CEO van Incubeta Maze-One. Met zijn bedrijf kwam hij hoog binnen in de FD Gazellen top 100 van de snelst groeiende jonge bedrijven
RTL Group en Talpa Network doen remedievoorstel aan ACM
RTL Group en Talpa Network hebben een remedievoorstel gedaan bij de Autoriteit Consument & Markt die onderzoek doet naar het overnameplan van Talpa Network door RTL Group
SIRE-campagne van start: Verlies elkaar niet als polarisatie dichtbij komt
Being There, Amanda Nedermeijer, Luca Boscardin, Coopr en Lijm Amsterdam ontwikkelden de campagne rondom polarisatie voor SIRE, die nu van start is gegaan