Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

The Invaders en MullenLowe ontwikkelen groenten-campagne voor Knorr

15-03-2024 | 09:03:42
Samen met gamers, modders en streamers zet Knorr groenten bovenaan het in-game menu.

Hotel l’Amour ontwikkelt paascampagne Jumbo

13-03-2024 | 10:30:00
De commercial laat zien dat het niet uitmaakt waar je Pasen viert, als je het maar lekker samen viert

TBWA ontwikkelt superhelden in IT-campagne voor TOPdesk

08-03-2024 | 11:41:00
Na onderzoek naar de meest voorkomende IT-problemen ontwierp en 3D-printte TBWA\NEBOKO monsters om ze te symboliseren

Acast en Azerion gaan een strategische samenwerking aan

07-03-2024 | 10:35:19
Acast heeft een strategische overeenkomst bereikt met Azerion. Azerion zal zowel de directe als programmatic verkoop op lokaal niveau beheren.

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Soms even niet-campagne Odido

04-03-2024 | 13:07:19
Unlimited data niet als high-end product voor data-junkies en grootverbruikers, maar juist voor iedereen die nooit zonder data wil komen te zitten

ACE ontwikkelt merkbelofte ABN AMRO: Wij zijn er voor ieder begin

04-03-2024 | 10:57:00
Met de pay-off 'Voor ieder begin' toont ABN AMRO haar nieuwe gezicht aan de buitenwereld, waarbij het belooft klaar te staan om mensen te helpen beginnen

Natwerk en Lebara lanceren campagne: Data is data en bellen is bellen

04-03-2024 | 10:46:00
Het doel van deze campagne is om Nederland wakker te schudden met de vraag: waarom zou je als consument de hoofdprijs betalen voor een identieke dienst

Quest viert 20-jarig bestaan met een restyling en digitale groei

01-03-2024 | 10:28:11
Leden van Quest.nl krijgen dagelijks wetenschappelijk nieuws voorgeschoteld, plus Quest kort.

Coca-Cola lanceert: Happy Tears, exclusief op TikTok

26-02-2024 | 13:52:00
Zolang de voorraad strekt, kunnen fans speciale hype kits kopen op TikTok Shop, met een paar Coca-Cola Happy Tears Zero Sugar blikjes

[Interview] Madelon Fortuin (Mediahuis NRC): Aantoonbaar waarde toevoegen en relevant zijn, daar gaat het om

21-02-2024 | 13:45:00
Madelon Fortuin is commercieel directeur bij Mediahuis NRC. We spreken haar over ontwikkelingen en trends bij Mediahuis NRC waaronder pre-rolls bij podcasts, hoe je waarde kunt vergroten en meer

NOSUCH ontwikkelt confronterende campagne Familiehuis Daniel den Hoed

20-02-2024 | 11:53:00
De campagne draait om het belang van nabijheid van patiënten en familie en het warme gevoel van thuiskomen dat het Familiehuis biedt

KesselsKramer en Bits of Freedom lanceren campagne Blijf luid

20-02-2024 | 11:02:00
Het is zover. De Europese wet die jou beter beschermt tegen censuur, privacyschending en bias via algoritmen, is ingegaan. Bits of Freedom lanceert samen met KesselsKramer de website jouwplatformrechten.nl, waarop je in normale-mensen-taal kunt lezen wat deze wetten voor jou betekenen

[Interview] Barbara Hazenberg & Mike van der Moolen (DPG Media): geloof in crossmediale merken en samenwerkingen

17-02-2024 | 14:24:00
Barbara Hazenberg en Mike van der Moolen vormen samen de directie advertising van DPG Media Nederland. We spreken het duo over 2023 en 2024, NMO, Ad Manager en andere trends en ontwikkelingen

[Interview] Robert Heijmans (VDS Publishers): 2024 het jaar van FAST en social commerce

17-02-2024 | 14:05:00
Robert Heijmans is Sales & Digital Strategy bij VDS Publishers. We spreken met hem over 2023 en 2024, AI en andere trends en ontwikkelingen bij VDS Publishers en de markt

[Interview] Boaz Shkolnik (Mediahuis Nederland): focus op crossmedialiteit

16-02-2024 | 17:30:00
Boaz Shkolnik is Director of Advertising van Mediahuis Nederland. We spreken hem over ontwikkelingen en trends in de markt waaronder de crossmediale focus van Mediahuis Nederland

[Vacatures] ZIGT zoekt een Digital Media Planner

15-02-2024 | 07:27:00
ZIGT is per direct op zoek naar Digital Media Planner – Hoofddorp

Kamers bij NMO ingericht voor onderzoeken naar luisteren, kijken, online en lezen

08-02-2024 | 12:28:00
Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft inmiddels de zogeheten kamers ingericht voor de onderliggende onderzoeken aangaande luisteren, kijken, online en lezen

Joe Public ontwikkelt campagne Burger King: Lekkere prijsjes sinds 1954

07-02-2024 | 09:33:09
Burger King wil met de campagne benadrukken dat het meerdere laaggeprijsde gerechten op het menu heeft staan

Boek Mark Koster over Christian van Thillo maakt controverse los bij DPG Media

01-02-2024 | 17:54:00
DPG Media en Christian van Thillo hebben bij het maken van het boek De Belg van Mark Koster via de general counsel in een brief aan de auteur gesteld dat via de vragen veel suggesties en ernstige onjuiste, zo niet lasterlijke aantijgingen gedaan zijn

[Column] Arjan Leest (Cogonez): Sales sloopt wat Marketing bouwt

31-01-2024 | 13:06:00
Het is toch gekmakend! De marketing en communicatieafdelingen van KPN en VodafoneZiggo werken dag in dag uit aan het zorgvuldig bouwen van consumentenvertrouwen. Daar gaat heel wat tijd en geld inzitten

vanHaren kiest voor Mediaplus Netherlands

30-01-2024 | 09:35:00
De samenwerking in Nederland startte 1 januari voor vanHaren; crossmediaal zowel online, als offline. Het omvat het gehele mediatraject

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief