Tag Resultaten
[Vacatures] DPG Media zoekt een Contentcoördinator voor Ariadne at Home (6 maanden)
DPG Media is per direct op zoek naar een Contentcoördinator voor Ariadne at Home (6 maanden) - Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Podcastredacteur/-maker
Mediahuis is per direct op zoek naar Podcastredacteur/-maker -Parttime
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Content Creator
Mediahuis is per direct op zoek naar Content Creator -Parttime
Closed on Monday ontwikkelt wervingscampagne Het Vergeten Kind en Kamers met Aandacht
De campagne Een huisgenoot voor even, een ervaring voor het leven benadrukt de tijdelijke hulp die jongeren nodig hebben en de waardevolle ervaring die dit voor beide partijen oplevert.
Natwerk en Tikkie lanceren zomercampagne Groepie
De campagne verschijnt in opvolging van de wintersportcampagne eerder dit jaar. Het is onderdeel van een groter offensief waarmee Groepie komende jaren onder de aandacht wordt gebracht.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Eindredacteur 100% NL
Mediahuis is per direct op zoek naar Eindredacteur 100% NL -Parttime/fulltime
RTL Nieuws werkt aan een dagelijkse Videoland-editie
RTL Nieuws werkt aan een dagelijkse editie van zijn journaal ten behoeve van Videoland. Inmiddels worden daartoe pilots gemaalt. De bedoeling is dat deze eind 2024 gelanceerd zal worden voor de Videoland-abonnees
Yvonne Coldeweijer gestopt met (betaald) roddelkanaal
Yvonne Coldeweijer is gestopt met het verspreiden van roddels (die zij stelselmatig juice noemde). De influencer stopte eind april 2024 met het openlijk via Instagram (Life of Yvonne) verspreiden van de roddels om met een betaald kanaal
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Full Stack Developer
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Full Stack Developer -Amsterdam
[Vacatures] Megawatt zoekt een Strateeg
Megawatt is per direct op zoek naar Strateeg -Eindhoven
Natwerk en ARTIS introduceren het Weetjes Kleedje
In samenwerking met Natwerk lanceert ARTIS een campagne die alle Amsterdammers uitnodigt om te ontdekken dat ARTIS leeft tijdens de Zoomeravonden
Aanstekelijk ontwikkelt campagne: Het is Karvan Cévitime!
Karvan Cévitam heeft een zomerse campagne gelanceerd waarin buiten spelende kinderen centraal staan, met als slogan: Het is Karvan Cévitime!
[Vacatures] Drukwerkdeal.nl (Printdeal) zoekt een Lead Marketing Content
Drukwerkdeal.nl (Printdeal) is per direct op zoek naar: Lead Marketing Content · Full-time / Part-time Deventer
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Scrum Master
Mediahuis is per direct op zoek naar Scrum Master -Fulltime
[Vacancy] DPG has a position for a Campaign Manager
DPG Media is looking for a Campaign Manager
[Vacatures] DPG Media zoekt een Commercieel Directeur Automotive MediaVentions
DPG Media is per direct op zoek naar Commercieel Directeur Automotive MediaVentions -Amsterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Reviewredacteur Smartphones en Tablets
DPG Media is per direct op zoek naar Reviewredacteur Smartphones en Tablets -Amsterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Vormgever | Het Parool
DPG Media is per direct op zoek naar Vormgever | Het Parool -Amsterdam
[Vacatures] Key Agency zoekt een Visual/Motion Designer
Key Agency is per direct op zoek naar een Visual/Motion Designer 32-40 uur per week -Amsterdam
[Vacatures] Abovo Media zoekt een Social Media Advertising Consultant
Abovo Media is per direct op zoek naar een Social Media Advertising Consultant
The Fresh Social Update #4: Non-skippable ads op Insta, TikTok Search, Whee en pins delen
Binnen de Fresh Social Update worden maandelijks 4 á 5 features gedeeld, die gelanceerd zijn of welke voorzichtig getest worden