Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[CMTA] The Fat Lady: Building an IBD community

28-09-2022 | 15:05:52
Patient centricity staat centraal bij pharmabedrijf Takeda. Om dat kracht bij te zetten, kwam de opdracht om een community te bouwen voor IBD patiënten3

2023: NPO wil 877,5 miljoen van overheid oftewel 28,4 miljoen meer (en liefst nog meer)

28-09-2022 | 14:53:00
De NPO heeft 877,5 miljoen euro aan de overheid gevraagd als budgetaanvraag 2023 voor de eigen taken; 28,4 miljoen meer dan 2022. En liefst wil de NPO nog meer budget. In de miljoenennota is 863,5 miljoen euro voorzien voor de NPO inclusief de dotatie uit de algemene mediareserve

Staatssecretaris Gunay Uslu keurt NPO Luister goed

28-09-2022 | 10:43:00
Staatssecretaris Gunay Uslu (D66) van media en cultuur heeft de uitbreiding van NPO Start (onder de naam NPO Start on demand) goedgekeurd. De NPO had op 15 september 2021 via de indiening van de begroting 2022 een aanvraag hiervoor gedaan

[Vacatures] JCDecaux zoekt een IT Business Support

28-09-2022 | 09:05:46
JCDecaux is per direct op zoek naar een IT Business Support

VodafoneZiggo verlengt samenwerking met Wavemaker (GroupM/WPP)

26-09-2022 | 22:53:00
VodafoneZiggo heeft besloten het contract met mediabureau Wavemaker (via GroupM onderdeel van WPP) te verlengen. Ronald van der Aart, Media Relations Manager a.i. bij VodafoneZiggo bevestigt dit desgevraagd aan Marketing Report

Open Now ontwikkelt campagne ARAG Op het recht vertrouwen

20-09-2022 | 09:32:46
Open Now ontwikkelde op basis van de vernieuwde positionering een campagne voor de juridische probleemoplosser ARAG

Europese Commissie komt met European Media Freedom Act

19-09-2022 | 17:21:00
De Europese Commissie heeft een voorstel gedaan om EU-regels op te stellen over pluriformiteit en onafhankelijkheid in de mediasector. De bedoeling is dat de voorgestelde regels media moeten vrijwaren van politieke interferentie in redactionele beslissingen en het toezicht daarop

[vacatures] VDS Publishers zoekt een Allround Marketeer

16-09-2022 | 10:18:21
VDS Publishers is per direct op zoek naar een Allround Marketeer

[Vacatures] LINDA.nl zoekt een Creatieve TikTok-redacteur

16-09-2022 | 08:51:00
LINDA.nl is per direct op zoek naar een Creatieve TikTok-redacteur (fulltime)

Shopify lanceert Translate & Adapt

15-09-2022 | 09:10:47
Shopify komt met de tool Translate & Adapt. Die voorziet merchants van een gelokaliseerde klantreis door onder andere accurate vertalingen in de lokale taal en lokalisaties van productpagina’s

Regisseur Daan Groot stapt over naar Hazazah

14-09-2022 | 15:34:00
Productiehuis Hazazah heeft regisseur Daan Groot gestrikt, waarmee het jonge energie toevoegt aan het roster

Megawatt Fieldmarketing presenteert whitepaper over brand activation

14-09-2022 | 10:51:00
In de aanloop naar het feestdagenseizoen kunnen marketeers zich inlezen met de whitepaper over brand activation van Megawatt Fieldmarketing

Campagne ASN Bank en Selmore: duurzaam leven kost niet altijd moeite

14-09-2022 | 09:52:00
Waar velen veronderstellen dat het maken van duurzame keuzes meer geld, tijd en energie kost, of dat je er van alles voor moet laten, laat ASN Bank in twee films zien dat je voor meer groen helemaal niet altijd moeite hoeft te doen

This Agency herintroduceert Zo simpel is het campagne Denim Solar

13-09-2022 | 15:33:00
Solarmerk Denim, onderdeel van de solarclarity Group, heeft de campagne Zonnepanelen, zo simpel is het wederom gelanceerd. Centraal daarin staat het gemak waarmee consumenten zonnepanelen kunnen bestellen

[Vacatures] Talpa Network zoekt een (ervaren) Online Content Creator StukTV

09-09-2022 | 09:32:00
Talpa Network is per direct op zoek naar een (ervaren) Online Content Creator StukTV

Abovo Maxlead lanceert AM Local

08-09-2022 | 10:01:00
Abovo Maxlead is de dienst AM Local gestart. Het is in het leven geroepen om een specifieke groep mkb-klanten de mogelijkheid te bieden om digitaal hun bedrijf te profileren. Het digitale netwerk is zo opgezet dat zij zelf lokaal en/of regionaal kunnen adverteren via de diverse aangesloten platforms

Sander van Surksum (Iron/Out): Wij begrijpen hoe belangrijk performance voor business is

02-09-2022 | 18:53:00
Sander van Surksum is Partner & Technical Lead bij Iron/Out, onderdeel van MakerStreet. Wij spreken hem

[Case] Nederland kleurt oranje dankzij multimediale Jumbo-campagne

02-09-2022 | 08:00:00
In november start het WK 2022 in Qatar. Voor veel supermarkten is de oranjekoorts een goede aanleiding om campagne te voeren. Maar, hoe pak je dat aan? Met Snollebollekes als aanvoerder, een speciale versie van het ultieme juichlied Links Rechts als wapen én de juichcape als heldentenue!

[Case] Finally ontwikkelt activatie voor Coca-Cola met Antoon

01-09-2022 | 08:34:06
Finally ontwikkelde voor Coca-Cola’s Coke Studio een muzikale activatie rondom Antoon. Geïnspireerd door Bootje, één van zijn grootste hits, vond je op de pont in Amsterdam een zoektocht naar twee concerttickets

Martin Garrix en andere BN’ers gamen voor War Child 

31-08-2022 | 10:58:46
GameForce komt in actie voor War Child. Een maand lang laten de allerbeste streamers zien wat zij in huis hebben om geld op te halen voor kinderen in oorlog. Ook War Child-ambassadeurs en friends Martin Garrix, Vivianne Miedema, Britt Scholte, Quinty Misiedjan en Chef’Special racen mee

Alfred International ontwikkelt campagne Wordt het niet eens tijd voor LOI?

27-08-2022 | 10:00:00
Die vraag stelt LOI in een campagne aan professionals die niet meer op hun plek zitten. Mensen die niet uitgedaagd worden, niet blij worden van hun werk, of liever iets totaal anders zouden doen

HomeExchange kiest Counter Content voor pr-activiteiten in Nederland

26-08-2022 | 13:02:47
HomeExchange, wereldwijd het grootste huizenruilplatform, kiest na een eerste paar succesvolle maanden ook voor de lange termijn voor Counter Content als partner op het gebied van pr

Wayne Parker Kent ontwikkelt contentplatform voor ALDI

26-08-2022 | 10:03:54
Supermarktketen ALDI introduceert het contentplatform Altijd ALDI. Op het platform vinden bezoekers tips en inspiratie op het gebied van huis, tuin, eten, drinken en gezin. Creatief bureau Wayne Parker Kent is verantwoordelijk voor de strategie, creatie en productie van het platform

Selmore ontwikkelt tweede L.O.L-campagne Look-O-Look

25-08-2022 | 10:49:01
Vorig jaar lanceerden Selmore en Perfetti Van Melle een opvallende merkcampagne voor het bekende snoepmerk Look-O-Look met als thema L.O.L. Nu krijgt deze campagne een vervolg met de introductie van Look-O-Look Foammmies

Texels Bier gaat landelijk met opvallende campagne van Alfred

22-08-2022 | 16:00:00
Biermerk Texels zet een volgende stap op het vasteland in de landelijke campagne Op z’n Texels. Na een kleinschalige introductie eerder dit jaar met outdoor en enkele social assets, wordt nu uitgepakt met een eigenzinnige tv-commercial en digitale campagne, ontwikkeld door Alfred

Dirk kiest Natwerk als creatief bureau

17-08-2022 | 17:55:00
Natwerk is voortaan het vaste creatieve bureau van Dirk van den Broek. De afgelopen jaren was Total Design het creatieve bureau van Dirk. Het gaat om de online, radio en outdoor uitingen. Media Maatschap blijft het mediabureau van Dirk

Alchemy.amsterdam ontwikkelt merkidentiteit voor taxi-app DEXTR in Nederland

11-08-2022 | 10:11:20
Taxi-app DEXTR is vanaf nu beschikbaar in Nederland in de App Store en Google Play Store. DEXTR verbindt op landelijke schaal vervoersbehoefte aan lokale taxibedrijven. Vraag en aanbod komen samen in één overzichtelijke app waar zowel de reiziger als de vervoerder van profiteert

Deliveroo stopt in Nederland

10-08-2022 | 11:17:00
Deliveroo heeft aangekondigd dat het eind november 2022 zal stoppen met zijn Nederlandse operatie. Het in het Verenigd Koninkrijk gevestigde bedrijf stelt dat het altijd ernaar streeft om in markten actief te zijn waar er een duidelijk pad bestaat om een leidende positie te kunnen hebben

AliExpress wijzigt voorwaarden na interventie ACM en Europese Commissie

04-08-2022 | 08:46:33
AliExpress, het Chinese e-commerce platform heeft diens voorwaarden aangepast na interventie van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en de Europese Commissie. AliExpress is gevestigd in Singapore en hanteerde voorwaarden die niet conform de regels van de Europese Unie zijn

Code d’azur lanceert kunstproject Noun Art Gallery voor Amsterdam Pride

01-08-2022 | 10:17:21
Digital Brand Agency code d’azur lanceert een kunstproject om de LHBTIQ+-gemeenschap te ondersteunen. Op de website van Noun Art Gallery is het mogelijk een gepersonaliseerd kunstwerk te maken, op basis van je eigen naam en voornaamwoorden

Abonneer je op onze nieuwsbrief