nieuws
Tag Resultaten
[Vacatures] Qmusic zoekt een Producer Mattie & Marieke
Qmusic is per direct op zoek naar een Producer Mattie & Marieke
[Interview] Herman Dummer over de Dutch Media Week 2023
Herman Dummer is initiator en programmamanager van Dutch Media Week. We spreken hem over de editie 2023
Talpa Network benoemt Nelleke Rienstra tot hoofd corporate communicatie
Talpa Network heeft Nelleke Rienstra per 1 september 2023 benoemd tot hoofd corporate communicatie. Daarmee heeft ze ook de taken overgenomen die Erna Schmidt van januari 2020 tot maart 2023 invulling gaf als manager corporate communicatie
Flair, 100%NL en Margriet genomineerd voor Cross Media Merk 2023
Op 18 oktober worden Cross Media Awards 2023 uitgereikt in PHIL Haarlem. Flair, 100%NL en Margriet zijn genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar 2023
[Cross Media Merk] Eddy Guyt over 100%NL
Op 18 oktober worden Cross Media Awards 2023 uitgereikt in PHIL Haarlem. 100%NL is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar.
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Medewerker MCR
Talpa Network is per direct op zoek naar een Medewerker MCR · Hilversum
Radio-dj Dennis Ruyer stapt over naar zender JOE
De eerste naam in de programmering van JOE is bekend. Dennis Ruyer stapt over van Radio 538 naar het radiomerk van DPG Media.
This Agency en Denim Solar lanceren campagne Proud to be boring
Denim Solar wil consumenten bereiken die weinig interesse hebben in zonnepanelen. Daartoe ontwikkelde This Agency de campagne Proud to be boring
Audify: opnieuw record met audio/radioreclame naar 105,1 miljoen euro
De bestedingen in radioreclame zijn in het eerste half jaar gestegen naar 105,1 miljoen euro. Dat is 4,4 procent meer dan in de eerste helft van 2022. De radiospotomzet steeg naar 94,8 miljoen euro; een stijging van 5,1 procent
[Interview Cross Media Persoon 2023] Johan Smit: Data over kijken en luisteren moeten betrouwbaar zijn, toepasbaar, toegankelijk en marktbreed geaccepteerd
Johan Smit is directeur van het Platform Media Adviesbureaus. Hij is genomineerd voor Cross Media Persoon van het jaar 2023. We spreken hem.
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Brand Manager Radio
Talpa Network is per direct op zoek naar een Brand Manager Radio Full-time · Hilversum
Joe van start als tweede landelijke radiozender van DPG Media
DPG Media start op 1 september 2023 om 00:00 uur met Joe, als tweede landelijke radiostation op FM en DAB+. De uitzendingen zullen in de eerste periode van 07:00 tot 19:00 uur gepresenteerd zijn met dj’s van Qmusic als Kimberley Dekker, Lars Boele, Mattie Valk, Edwin Noorlander, Daniel Smulders en Domien Verschuuren
[Interview] Robert Bernink (DPG Media) over frequentieveiling, Qmusic en Joe
DPG Media lanceert naast Qmusic een tweede radiomerk in Nederland: Joe. We spreken Robert Bernink, directeur radio bij DPG Media over de afgelopen radiofrequentieveiling, Qmusic en Joe
Wisseling leiding podcasts, entertainment en radio bij DPG Media
Bij DPG Media is de leiding op het vlak van entertainment, radio en podcasts gewijzigd. Robert Bernink is voortaan directeur radio. Jan Willem Peters is directeur entertainment en Daan Hofstee Manager podcasts
Joost Zuurbier niet met Financial News Radio maar met Radio4all vanaf januari 2024
Joost Zuurbier start niet met een zender die gericht is op een jong publiek met financieel nieuws en zakelijke ontwikkelingen, maar met een radiolaboratorium met de werknaam Radio4all
Kink wijzigt slogan in Alternative Rock Radio
Kink wijzigt per 1 september 2023 zijn slogan in Alternative Rock Radio. De radiozender, die sinds 1 februari 2019 bestaat, had de afgelopen 3,5 jaar de slogan No Alternative
Nostalgie stopt met DAB+; Veronica Vintage, Sunlite, Slam! en Sublime blijven op DAB+
Mediahuis heeft de uitzendingen van Nostalgie in Nederland via DAB+ gestaakt. De radiozender zal via internet wel als non-stop radiozender blijven bestaan. Veronica Vintage, Sunlite, Slam! en Sublime blijven wel uitzenden via DAB+
NMO Luisteronderzoek past meetmethode Grand Prix Radio aan
Het Nationaal Media Onderzoek heeft bij het NMO Luisteronderzoek de meetmethode voor Grand Prix Radio aangepast. De aanpassing is per 21 augustus 2023 doorgevoerd. Daarbij is encoding toegevoegd aan Grand Prix Radio tijdens Formule 1-weekenden
Zenderexploitatie DAB+ van NPO bij Broadcast Partners: betere ontvangst
De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) zal de zenderexploitatie van zijn DAB+-zenders per 1 september 2023 onderbrengen bij Broadcast Partners. Dit is het resultaat van een aanbesteding
Radio 538 en Dutch Grand Prix verlengen contract event supporter met twee jaar
Talpa Network en de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix hebben hun samenwerking met twee jaar verlengd. Daarmee bijft Radio 538 nog minimaal twee jaar event supporter van de Dutch Grand Prix
Mattie Valk en Marieke Elsinga verlengen contract bij Qmusic
Mattie Valk en Marieke Elsinga hebben hun contract meerjarig verlengd bij Qmusic (DPG Media). Voor hoeveel jaar het contract verlengd is, heeft DPG Media niet bekendgemaakt