Tag Resultaten
[Vacatures] FunX zoekt een Radiopresentatoren
FunX is per direct op zoek naar Radiopresentatoren
[Marketing Report Radio] Dennis Hamakers (Cheil), Lotte Poort (Basic-Fit) en Carlijn Prins (Samsung) over de verassende samenwerking
Dennis Hamakers is Strategy Director bij Cheil Benelux, Lotte Poort is Senior Accountmanager Retail Media & Partnerships bij Basic-Fit en Carlijn Prins is (Digital) Marketing Communication Specialist bij Samsung. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over de verassende samenwerking tussen Cheil, Samsung en Basic-Fit.
[Marketing Report Radio] Teus Baars over de internationale groei en unieke propositie van NOSUCH
Teus Baars is eigenaar van NOSUCH. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de internationale groei en de unieke propositie van NOSUCH.
[Vacatures] TAMBR zoekt een Creatieve Projectmanager
TAMBR is per direct op zoek naar Creatieve Projectmanager
[Content Marketing Awards 2024] Airborne: Takedown
Takedown is een baanbrekende true crime podcastserie, ontwikkeld om nieuw IT-talent aan te trekken voor Team High Tech Crime (THTC) van de Nederlandse Politie.
Podimo neemt Tonny Media over
Het in 2020 door Jaap Reesema, Sander Schimmelpenninck en Titus van Dijk opgerichte Tonny Media is per direct volledig overgenomen door Podimo
[Marketing Report Radio] Danique Rozestraten (Samsung) en Daniel Samama (Cheil) over de Olympische Spelen
Danique Rozestraten, Marketing Communications Specialist bij Samsung Electronics en Daniel Samama, creatief directeur bij Cheil.
[Marketing Report Radio] Arthur Zwamborn over het data-segmentatieplatform van Cäsar
Arthur Zwamborn is Chief Technical Officer en Dataspecialist bij Cäsar.. We spreken hem over het data-segmentatieplatform en de metaforische vergelijking met een appartementencomplex.
[Marketing Report Radio] Marijnke van der Burgh (ZIGT) over de tijd van pitches
Marijnke van der Burgh is Managing Director Paid Media bij ZIGT Media. We spreken haar de tijd van pitches, het jongeren onderzoek en Global exploiteert de HEMA-schermen.
[Marketing Report Radio] Nik Sluijs over Happiness Amsterdam
Nik Sluijs is Creative Partner & Co-founder van Happiness Amsterdam. We spreken hem over Happiness
[Marketing Report Radio] Carlijn Postma over Content Marketing Awards 2024
Carlijn Postma is Brand strategist, author en speaker. We spreken haar over De Content Marketing Awards 2024
[Audify] maandrapport NMO Luisteronderzoek juli 2024
Audify heeft de juli-maandcijfers bekendgemaakt aan de hand van cijfers uit het NMO Luisteronderzoek. Daaruit blijkt dat de luistertijd van radioluisteraars met 127,4 minuten per dag ondanks een minuut daling, stabiel is
[Audify] maandrapport NMO Luisteronderzoek augustus 2024
Audify heeft de augustus-maandcijfers bekendgemaakt aan de hand van cijfers uit het NMO Luisteronderzoek. Daaruit blijkt dat de luistertijd van radioluisteraars met 124,7 minuten per dag ondanks een minuut daling, stabiel is
DPG Media en PSV verlengen mediapartnership met drie jaar
DPG Media en PSV hebben hun samenwerking met drie jaar verlengd. Het mediabedrijf blijft daarmee tot en met medio 2027 mediapartner van PSV.
ALLsportsradio en Fonds Gehandicaptensport verslaan Paralympische Spelen
Van 29 augustus tot en met 8 september verzorgen sportzender ALLsportsradio en het Fonds Gehandicaptensport dagelijks live-uitzendingen
Mediahuis Radio start campagne komst Gerard Ekdom: Hij komt!
Mediahuis Radio is met een campagne gestart omtrent de start van Gerard Ekdom bij Radio Veronica per 2 september 2024
Talpa Media begint podcastreeks voor B2B-relaties: Talpa Media Inside
Onder de naam Talpa Media Inside is het reclameverkoopbedrijf van Talpa Netwerk begonnen met een podcastreeks voor de B2B-relaties
[Interview] Gerhard te Velde (Ear Ear): Verbinding is het sleutelwoord als het gaat om podcasts
Waarom zijn podcasts een interessante marketingtool, hoe bind je luisteraars aan je en wat zijn de opkomende trends? Gerhard deelt zijn inzichten en ervaringen op het gebied van podcasts
Slachtofferhulp Nederland, N=5 en Microphone Media lanceren podcast over seksuele exposing
N=5 heeft in samenwerking met Microphone Media voor Slachtofferhulp Nederland een campagne en podcastreeks ontwikkeld om ouders mee te nemen in de realiteit van sexting en seksuele exposing
Radiostation Joe voortaan vanuit Mediavaert-kantoor van DPG Media
Radiostation Joe is per maandag 29 juli 2024 als laatste bedrijfsonderdeel van DPG Media verhuisd naar Mediavaert, het hoofdkantoor in Duivendrecht
Rob van Someren verlaat Radio 10 (Talpa Network) en stapt over naar 100% NL (Mediahuis Radio)
Rob van Someren verlaat Radio 10 (Talpa Network) en stapt over naar 100% NL waar hij vanaf het najaar dagelijks tussen 16:00 en 19:00 uur te horen zijn met zijn vaste sidekicks in zijn programma Somertijd
Gepubliceerd door: Nico