nieuws
Tag Resultaten
Selmore Creative Agency ontwikkelt ASN BioBrigade activatie
In opdracht van de ASN Bank ontwikkelde Selmore Creative Agency de BioBrigade, een collectief biologische superhelden die op natuurlijke wijze plagen bestrijden, de grond omwoelen en de omgeving bestuiven
Fightclub ontwikkelt campagne DELTA tot in de nok
In opdracht van DELTA ontwikkelde Fightclub de tv- en radiocampagne tot in de nok
Epidemie komt met campagne voor Lassie Poké Bowl rijst
De campagne van Lassie voor Lassie Poké Bowl rijst Kant-en-Klaar draait om het maken van een instagrammable poké bowl. Het Amsterdamse bureau epidemie verzorgde de campagne
Born05 ontwikkelt campagne Robijn Stip en Streep
In opdracht van Unilever ontwikkelde Born05 de campagne die Robijn Stip en Streep in Nederland introduceert. Het gaat om een wasmiddel en wasverzachter speciaal voor gekleurde kleding met witte elementen
TikTok sponsor UEFA Women's EURO 2022
TikTok is de wereldwijde partner van UEFA Women's EURO 2022. Het doel van de partners is om de voetbalcompetitie van deze zomer te promoten en nog meer zichtbaarderheid te geven aan een wereldwijd publiek
Open Now en D&B aan de slag voor Goedopweg
Na een Europees aanbestedingstraject hebben Open Now en D&B begin dit jaar de pitch gewonnen voor een grote campagne vanuit Goedopweg. Het betreft een meerjarige gedragscampagne gericht op het verminderen de hoeveelheid auto’s in de spits in regio Utrecht
[Cross Media Case] Bram de Leeuw over &C x Persil: De Vuile Was Van…
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. &C Media is met de campagne De vuile was van.. in de race voor de Awards voor Case van het jaar. We spreken Bram de Leeuw, Creative Strategy Director &C BrandStudio bij &C Media
Tessa de Graaf versterkt We Are Era als Branding & Community Manager
We Are Era (voorheen Divimove) heeft Tessa de Graaf per maart 2022 aangetrokken als Branding & Community Manager. We Are Era is een talent agency en is net als RTL Nederland en Fremantle onderdeel van RTL Group
Cloudfactory en Mr. Frank komen met Snack Flags for Ukraine
Creative agency Cloudfactory en productiemaatschappij Mr. Frank zijn een landelijke campagne gestart om niet alleen aandacht te vragen voor de oorlog in Oekraïne en steun te betuigen aan de slachtoffers, maar om ook daadwerkelijk iets bij te dragen
NS kiest Yune als social media bureau
Na een aanbestedingsproces heeft NS zijn social media account gegund aan Yune. Yune wordt verantwoordelijk voor de social strategie, content en campagnedoorvertalingen richting reizigers, nationaal en internationaal, en de social media-inzet vanuit NS arbeidsmarktcommunicatie. Het bureau volgt hiermee Johnny Wonder op
[Column] Patrick Petersen: Online engagement? Sorry, u boeit niet!
Een betrokken sociale media is sinds de aanstrakken van het tijdlijn-algoritme, een kwestie van heel hard werken gebleken. Zo kent Twitter – na de investering door engaging goeroe Elon Musk – een kleine opleving
[Case] Created First laat zien: met social advertising verkoop je ook duurdere producten
Auto.nl nam social advertising aanvankelijk nog niet in de marketingmix op. In dat licht zijn de resultaten die ZIGT-zusje Created First haalde extra bijzonder te noemen. Meer dan 10 procent van alle verkopen van het platform komen nu via social advertising
Wij staan naast je: campagne om hulp te vragen bij racisme en discriminatie
Op de Internationale Dag tegen Racisme en Discriminatie is de campagne #wijstaannaastje gelanceerd. Die is een initiatief van de drie Noord-Hollandse Bureaus Discriminatiezaken en is ontwikkeld door pr- en communicatiebureau De Wolven
[DPG Grow] Wanneer is een inhaakcampagne succesvol?
Slimme inhakers worden gemiddeld drie keer zo vaak op social media gedeeld dan niet-inhakers. Het bereik van een inhaker verder gaat dan alleen de vaste volgers of fans van een merk
Dept ontwikkelt campagne Eurojackpot voor Nederlandse loterij
Dept heeft een campagne ontwikkeld voor de Eurojackpot voor Nederlandse Loterij. De hoofdprijs is daarbij verhoogd van 90 tot 120 miljoen euro
Influencers stoppen met neplikes en nepvolgers na waarschuwing ACM
Influencers en bedrijven zijn gestopt met het gebruiken van neplikes en nepvolgers. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft eind 2021 zes influencers die op grote schaal neplikes kochten, hierop aangesproken
&.agency en Yes We Can Clinics werken samen voor docuserie over influencers
Storytelling bureau &.agency en Yes We Can Clinics hebben de handen ineen geslagen voor de productie van de docuserie Help! Daarin wordt laten zien hoe influencers hun platform gebruiken om maatschappelijke onderwerpen aan te kaarten
De Hartstichting en Snapchat lanceren Valentijn-lens
De Hartstichting en Snapchat komen speciaal voor Valentijnsdag met een Valentijns-lens om jongeren op een laagdrempelige manier bewust maken van het belang van een gezond hart
Fightclub krijgt hoogste status van Google
Brand & performance agency Fightclub heeft de Premier Partner-status voor 2022 weten te bemachtigen in het Google Partners-programma.
Fightclub maakt introductiecampagne steenwolplaat Rock4All Knauf
Fightclub heeft voor Knauf Insulation de introductiecampagne gemaakt van een steenwolplaat. De Rock4All is een universele steenwolplaat waarmee iedere vakman ongeacht het type klus makkelijk uit de voeten kan
Qontent matters gaat aan de slag voor Sublime
Radiozender Sublime gaat een samenwerking aan met qontent matters. Het creatieve contentbureau uit Amsterdam wordt verantwoordelijk voor de uitrol van de digitale contentstrategie van de radiozender
SIRE-campagne: De dood. Praat erover, niet eroverheen
SIRE (Stichting Ideële Reclame) heeft een campagne ontwikkeld om te spreken over de dood. De campagne is ontwikkeld door Selmore, Bex*communicatie, Pink Rabbit, Storyboard, Monkeys & Bananas, Bruut Amsterdam en DirectResearch
Jordi van den Bussche (Kwebbelkop) lanceert LaunchMyNFT
Jordi van den Bussche, als Kwebbelkop één van de grootste YouTubers van Nederland, heeft LaunchMyNFT gelanceerd. Samen met twee businesspartners, Suraj Patel en Christopher R. Dawe, lanceert hij een NFT-generator
[Interview] Sophie van der Schaft over influencermarketing binnen &. media group
Sophie van der Schaft is oprichter en CEO van &. agency en mede-oprichter van de &. media group. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt ze over de rol van haar bedrijf op het vlak van influencermarketing en talentontwikkeling en de verschillende onderdelen van de &. media group
[DPG Grow] Ben jij klaar voor de cookieloze toekomst?
De cookie gaat de prullenbak in. Maar waarom eigenlijk? En gaan werkelijk alle cookies terug in de pot? Gericht adverteren, hoe gaan zal dat worden ingevuld? DPG Grow legt dat uit
Europees Parlement stemt in met Digital Services Act
Het Europees Parlement heeft ingestemd met de Digital Services Act (DSA), de Europese richtlijn die het digitale verkeer veiliger moet maken. Een overgrote meerderheid van de parlementariërs stemde in met de wet
[Marketing Week] Bob Koigi: Emerging technologies inspire new content marketing trends
New age technologies like artificial intelligence and cloud computing are inspiring new trends that are supporting the content marketing market.
[eMarketer] Marketers increasingly turn to TikTok for influencer marketing
US marketers' interest in TikTok for influencer marketing has skyrocketed since early 2020, as the app has transformed from a novelty to a social media mainstay.
Azerion breidt strategische samenwerking met Yandex uit
Azerion, een digitaal entertainment- en mediaplatform, heeft zijn strategische samenwerking met Yandex uitgebreid. Yandex is in Nederland gevestigd Russisch internetbedrijf dat zich primair richt op Russen en Russischtaligen
[Case] GROHE werft 350 aanmeldingen in samenwerking met vtwonen
Sinds 2017 biedt GROHE een breed scala aan gekleurde kranen en accessoires aan. De positie van GROHE is sterk, maar de concurrentie in dit segment is groot. In samenwerking met DPG Media zorgde GROHE ervoor dat ze vaker worden meegenomen in de overweging- en oriëntatiefase