nieuws
Tag Resultaten
WPP Go One ontwikkelt Ziggo-campagne: Maak vandaag fantastisch
Ziggo lanceert maandag 30 januari een campagne, ontwikkeld door reclamebureau WPP Go One in samenwerking met Holyfools
Snelle in Wavemaker- en Crocodile-campagne voor Milka
Ter introductie van de vernieuwde chocoladerepen, lanceert Milka de campagne Het meest tedere stukje chocolade dat nu nóg tederder is. Met in de hoofdrol singer-songrapper Snelle (Lars Bos). De campagne is ontwikkeld door Crocodile Agency, in samenwerking met en in opdracht van Wavemaker.
[Interview] Marieke 't Hart (VROUW Magazine): Wij maken spraakmakende content die een beetje schuurt
Marketing Report maakt een serie interviews met hoofdredacteuren naar aanleiding van de publicatie van de Tijdschriften50. Marieke 't Hart, hoofdredacteur van VROUW Magazine, steeg dit jaar van plaats 47 naar 45. We spreken haar
[Interview] Rens Muller: Innovatie zit in het DNA van zowel Bicycling als Runner's World
Marketing Report publiceert een serie interviews met tijdschrift hoofdredacteuren. Vandaag spreken we Rens Muller, Managing Editor van Bicycling
[Interview] Barbara van Erp (Saar Magazine): 50+ maar nog lang niet dood
Barbara van Erp, oprichter van Saar Magazine en Snippet Media, steeg dit jaar in de Tijdschriften50 van plaats 39 naar 20. We spreken haar
The Change Starts lanceert plant based sport- en voedingssupplementen
Plant-based content-first merk The Change Starts lanceert een lijn plant based sport- en voedingssupplementen
[Vacatures] 0930 Creative Agency zoekt een DTP-er / Vormgever
0930 Creative Agency is per direct op zoek naar een DTP-er / Vormgever
[Onderzoek] Adverteren rondom viral video’s pakt niet voor ieder merk goed uit
Adverteren rondom viral video’s pakt niet voor ieder merk goed uit. Dit blijkt uit een door MAGNA Media en Channel Factory gedaan onderzoek onder respondenten in de Verenigde Staten (1370), Verenigd Koninkrijk (3104) en Australië (1371) die goed scorende videoadvertenties te zien gekregen
Springbok groeit naar 400 medewerkers met Duke & Grace
Digital agency Duke & Grace wordt onderdeel van Springbok, het brandtech agency voor duurzame groei. Net als het recent overgenomen B Corp Make Sense is Duke & Grace gevestigd in Gent, een stad die hard op weg is om een belangrijke tech hub in Europa te worden
[Vacatures] Fightclub zoekt een Social Advertising Specialist - Breda
Fightclub is per direct op zoek naar een Social Advertising Specialist - Breda
Canal Digitaal met inhaakcampagne Feyenoord-Ajax
IPTV en satellietoperator Canal Digitaal is met een inhaakcampagne gekomen voor de voetbalklassieker Feyenoord-Ajax van zondag 22 januari 2023. Alle abonnees van Canal Digitaal met de hoofdzender ESPN in hun pakket kunnen deze wedstrijd rechtstreeks om 14:30 uur zien via IPTV, satelliet en/of de Canal Digitaal tv app
[Vacatures] &.media group zoekt een Sr. PR & Events Manager
&.media is per direct op zoek naar een Sr. PR & Events Manager
[Vacatures] &.media group zoekt een Sr. Strategy Manager
&.media is per direct op zoek naar een Sr. Strategy Manager
[Vacancy] VENGEAN is looking for a Project Manager
VENGEAN is directly looking for a Project Manager
[Vacatures] ZIGT zoekt een Digital Media Planner - Hoofddorp
ZIGT is per direct op zoek naar een Digital Media Planner - Hoofddorp
Ad Alliance en Iglo lanceren merkcampagne: Alle beetjes helpen
Iglo lanceert een merk- en mediacampagne in samenwerking met Ad Alliance om bewustwording te creëren rondom koken met diepvriesproducten
SIRE-campagne van start: Verlies elkaar niet als polarisatie dichtbij komt
Being There, Amanda Nedermeijer, Luca Boscardin, Coopr en Lijm Amsterdam ontwikkelden de campagne rondom polarisatie voor SIRE, die nu van start is gegaan
[Vacatures] NOSUCH zoekt een Junior Creative Art & Copy
NOSUCH is per direct op zoek naar een Junior Creative Art & Copy
[Vacatures] Massarius zoekt een Marketing Manager
Massarius is per direct op zoek naar een Marketing Manager
[Vacatures] Massarius zoekt een Digital Campaign Manager
Massarius is per direct op zoek naar een Digital Campaign Manager
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Online Redacteur JAN
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Online Redacteur JAN