Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Persuade en Scapino introduceren INTO FORTY SIX collectie

28-09-2022 | 13:00:00
Veel hakken gaan maar tot maat 42. Waarom? Veel mensen die graag op hakken lopen hebben een grotere schoenmaat. Steeds meer vrouwen. Maar ook steeds meer mannen voelen zich vrij om voor hakken te kiezen. Daarom ontwikkelde Persuade samen met Scapino een collectie hakken tot en met maat 46: INTO FORTY SIX

[CMTA] LVB: Klimaatondernemers

28-09-2022 | 11:05:00
Klimaatondernemers is een meerjarig strategisch contentconcept dat de Grootzakelijke markt bekend maakt met de missie van Vattenfall voor een fossielvrij leven binnen één generatie

The Family Amsterdam ontwikkelt G-Star RAW campagne met Cara Delevingne

27-09-2022 | 11:27:00
Denimmerk G-Star RAW kiest voor model Cara Delevingne voor hun Fall 2022 Hardcore Denim campagne. De campagne is ontwikkeld samen met The Family Amsterdam

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Hoofdredacteur JAN

27-09-2022 | 08:18:11
Hearst Netherlands is voor ons salesteam per direct op zoek naar een Hoofdredacteur JAN

[Vacatures] &.media group zoekt een Social Media Manager

26-09-2022 | 13:56:00
&.media is per direct op zoek naar een Social Media Manager

Blauw Gras aan de slag voor VodafoneZiggo

22-09-2022 | 08:58:40
Social-first creatief bureau Blauw Gras gaat aan de slag voor VodafoneZiggo, met onder meer de creatie en productie van social content en campagnes voor TikTok

[Vacatures] SuperRebel zoekt een Account Manager

20-09-2022 | 11:36:00
SuperRebel is per direct op zoek naar een Account Manager

SuperRebel ontwikkelt social campagnes voor PW Interiors

19-09-2022 | 09:47:00
Dankzij de ontwikkelde identity en outdoor campagnes van SuperRebel Agency staan de sfeermakers van Pallet Wood inmiddels bekend als PW Interiors. Nu was het de beurt aan SuperRebel Digital om de ijzersterke merkwaarden van PW om te zetten naar waardevolle resultaten op social media

[Vacatures] LINDA.nl zoekt een Creatieve TikTok-redacteur

16-09-2022 | 08:51:00
LINDA.nl is per direct op zoek naar een Creatieve TikTok-redacteur (fulltime)

Energize aan de slag voor HeadFirst Group

14-09-2022 | 17:52:00
Energize ontwikkelde een merkverhaal en strategie voor hr-techdienstverlener HeadFirst Group. Een merkfundament waarop de komende jaren onder andere campagnes gebouwd kunnen worden. In september 2022 start de eerste campagne voor het label Select, speciaal voor zzp’ers

DEPT ontwikkelt Voel je veilig. Zeker in het verkeer campagne Univé

14-09-2022 | 15:04:00
DEPT ontwikkelt samen met Univé een campagne om het verkeer veiliger te maken. Dat doet de verzekeraar met een televisiecommercial, online video, activaties, op de radio en sociale media en met een functie binnen de Univé-app

[Vacatures] LVB zoekt een Creatieve Marketingcommunicatie-Adviseur

14-09-2022 | 12:06:00
LVB is per direct op zoek naar een Creatieve Marketingcommunicatie-Adviseur (32-40 UUR)

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Senior Accountmanager Digital

14-09-2022 | 10:23:00
Hearst Netherlands is voor ons salesteam per direct op zoek naar een Senior Accountmanager Digital

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Freelance TikTok Editor Cosmopolitan

14-09-2022 | 10:13:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Freelance TikTok Editor Cosmopolitan

[Vacatures] Talpa Network zoekt een Jr. Content Producer

09-09-2022 | 09:39:00
Talpa Network is per direct op zoek naar een Jr. Content Producer

[Vacatures] Talpa Network zoekt een (ervaren) Online Content Creator StukTV

09-09-2022 | 09:32:00
Talpa Network is per direct op zoek naar een (ervaren) Online Content Creator StukTV

Yune ontwikkelt campagne Slim in Crypto voor Ministerie van Financiën

06-09-2022 | 09:59:00
Met de campagne Slim in Crypto (SIC) wil het ministerie van financiën jongeren informeren over de risico’s van crypto’s. Met korte video’s op YouTube, Snapchat en Amazon Twitch worden jongeren gewezen op valkuilen en te mooie verwachtingen

Code d’azur en Ocean Outdoor ontwikkelen campagne Maand van kinderkanker

05-09-2022 | 11:52:45
Vanaf 1 september, start de internationale maand van kinderkanker met een digitale campagne van code d’azur en Ocean Outdoor voor het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie in Utrecht

[Vacatures] LVB zoekt een Content Director

02-09-2022 | 16:33:00
LVB is per direct op zoek naar een Content Director

[Case] Nederland kleurt oranje dankzij multimediale Jumbo-campagne

02-09-2022 | 08:00:00
In november start het WK 2022 in Qatar. Voor veel supermarkten is de oranjekoorts een goede aanleiding om campagne te voeren. Maar, hoe pak je dat aan? Met Snollebollekes als aanvoerder, een speciale versie van het ultieme juichlied Links Rechts als wapen én de juichcape als heldentenue!

Selmore kondigt ŠKODA-mascotte Zaterdagfamilies aan

29-08-2022 | 14:21:48
Om Zaterdagfamilies te supporten, komt ŠKODA nu met een opvallende activatie: een mascotte in de vorm van een kameleon

Alfred International ontwikkelt campagne Wordt het niet eens tijd voor LOI?

27-08-2022 | 10:00:00
Die vraag stelt LOI in een campagne aan professionals die niet meer op hun plek zitten. Mensen die niet uitgedaagd worden, niet blij worden van hun werk, of liever iets totaal anders zouden doen

Selmore ontwikkelt tweede L.O.L-campagne Look-O-Look

25-08-2022 | 10:49:01
Vorig jaar lanceerden Selmore en Perfetti Van Melle een opvallende merkcampagne voor het bekende snoepmerk Look-O-Look met als thema L.O.L. Nu krijgt deze campagne een vervolg met de introductie van Look-O-Look Foammmies

Snap Inc introduceert betaalde versie Snapchat+

16-08-2022 | 18:06:11
De chatdienst Snapchat heeft een betaalde versie geïntroduceerd onder de naam Snapchat+. Snapchat+ kost 4,49 euro per maand of 44,99 euro per jaar. Snapchat kenmerkt zich doordat berichten snel verdwijnen en zo anonimiteit meer waarborgt dan andere diensten; de dienst wordt vooral door een jongere doelgroep gebruikt

Radiostation SLAM! presenteert vernieuwd gezicht en geluid

15-08-2022 | 12:42:53
SLAM! presenteert een aangescherpt merkverhaal, op de radiozender met een gewijzigde programmering en vernieuwde audiovormgeving, op de eigen social media kanalen, in het land tijdens festivals en events

[Interview] VENGEAN: Merken zijn de maakbare waarheid en toekomst van ondernemingen

02-08-2022 | 09:00:00
Andy Mosmans, Bram Holzapfel en CJ de Melker zijn de founders en respectievelijk CEO en ECD’s van VENGEAN, creative branding engine, dat vanuit de missie energising enterprise with a vengeance, ondernemingen en organisaties all-in helpt meer toekomstaandeel te veroveren

Team5pm verzorgt lancering en optimalisatie documentaire Eating Our Way To Extinction

01-08-2022 | 11:21:55
De documentaire Eating Our Way To Extinction, mede-geproduceerd en ingesproken door actrice Kate Winslet, is vanaf nu te zien op YouTube. De documentaire, die in 2021 betaald te zien was op Amazon Prime, Apple TV en VUDU, is nu ook door YouTube-agency Team5pm gelanceerd op YouTube

RA*W en HEMA organiseren young talent pitch

27-07-2022 | 11:22:36
RA*W en HEMA organiseerden op 8 en 9 juli een pitch voor jong talent om zich verder te ontwikkelen binnen de creatieve industrie. De winnaars van de pitch zijn Mick Vuur (Junior Creative, Publicis Group), Geke Duffhues (student, Fontys Hogeschool) en Nina Rapisarda (Junior Project Manager, Boomerang)

HAK vervangt Elise Schaap in zomerperiode

25-07-2022 | 11:09:00
Elise Schaap, die normaal gesproken te zien is in de campagnes van HAK, wordt in de zomerperiode vervangen wegens vakantie

Happy Horizon en Vertigo 6 lanceren TikTok-label

21-07-2022 | 11:12:49
Bureaugroep Happy Horizon lanceert samen met Vertigo 6 een label dat zich volledig richt op TikTok-campagnes. Onder de naam Vortex Agency verzorgt het label concepting, videoproductie, influencermarketing en advertising op TikTok

Abonneer je op onze nieuwsbrief