Tag Resultaten

Ad Alliance gaat advertentieverkoop Disney+ doen in Nederland

29-08-2024 | 10:57:00
Ad Alliance (onderdeel van RTL Nederland) zal de reclameverkoop verzorgen van Disney+ die op 17 oktober 2024 van start gaat met een reclameversi

Jim Leeuw stapt over van Wavemaker (GroupM, WPP) naar Viaplay Nederland

28-08-2024 | 00:37:00
Jim Leeuw, die bijna 10 jaar voor GroupM (WPP) heeft gewerkt, is overgestapt naar Viaplay Nederland. Sinds december 2022 was Jim Leeuw Head of AV bij Wavemaker

NPO presenteert tv-seizoen 2024-2025

27-08-2024 | 23:59:00
De NPO heeft zijn tv-seizoen 2024-2025 gepresenteerd. Zonder daarbij aan te geven waar de focus voor de NPO ligt, werden tientallen verse titels gepresenteerd in Studio 21 in het Hilversum Mediapark

Disney+ breidt reclameversie uit naar Nederland, Portugal en Finland

22-08-2024 | 14:51:00
The Walt Disney Company breidt zijn reclameversie van Disney+ per 17 oktober 2024 uit Nederland, Finland en Portugal. De reclameversie zal 5,99 euro per maand kosten

[ABN AMRO] TMT Analyse: digitale media blijven groeien; traditionele media krimpen

22-08-2024 | 11:57:51
In een door ABN AMRO-sectoreconoom Mario Bersem geschreven analyse wordt gesteld dat er in 2024 een omzetgroei van 9 procent te verwachten valt in digitale media, terwijl traditionele media zullen krimpen met 1 procent. Voor 2025 verwacht ABN AMRO een digitale mediagroei van 7 procent

Serviceplan Group en Lufthansa Airlines komen met reeks merkfilms

20-08-2024 | 11:31:00
Deze film vormt een centraal onderdeel van de Allegris-campagne onder het innovatieve "Yes"-platform

Canal+ en Higuita komen met campagne rondom Eredivisie-voetbalverslaving

19-08-2024 | 12:43:00
Canal+ heeft een door Higuita ontwikkelde campagne gelanceerd onder de noemer voetbalverslaving ter promotie van de Eredivisie die Canal+ via ESPN aanbiedt

[DutchMedia Podcast] over de resultaten van RTL Nederland, de talkshowleemte, X en meer

16-08-2024 | 12:47:00
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite

[DutchMedia Podcast] over Over de NPO-seizoenspresentatie, Disney+, Podimo, Warner Bros. Discovery en meer

16-08-2024 | 12:47:00
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite

[Vacatures] Blue Circle (Part of Fremantle) zoekt een (Freelance) Producer RTL Boulevard

16-08-2024 | 09:51:00
Blue Circle (Part of Fremantle) is per direct op zoek naar(Freelance) Producer RTL Boulevard

Delta Fiber (EQT/Stonepeak) dumpt merknaam Caiway na 20 jaar; voortaan DELTA

13-08-2024 | 12:27:00
Delta Fiber heeft aangekondigd de merknaam Caiway in een periode van circa één jaar uit te faseren en te vervangen door DELTA. Beide merken zijn onderdeel van DELTA Fiber, het telecombedrijf van de private equitybedrijven EQT en Stonepeak

Talpa Media begint podcastreeks voor B2B-relaties: Talpa Media Inside

12-08-2024 | 10:44:00
Onder de naam Talpa Media Inside is het reclameverkoopbedrijf van Talpa Netwerk begonnen met een podcastreeks voor de B2B-relaties

Elmar Heggen (RTL Group): Tot overname geen bezuinigingen bij RTL Nederland

09-08-2024 | 14:24:00
Elmar Heggen is niet verrast door het besluit uit mei van de ACM dat een volledige review nodig is voor de overname van RTL Nederland door DPG Media.

XITE en Fullscreen bundelen krachten voor Nederlands Film Festival 2024

09-08-2024 | 10:55:21
XITE en Fullscreen bundelen hun krachten tijdens het Nederlands Film Festival 2024 voor muziekvideo’s ten behoeve van de Fullscreen Juryprijs en de XITE Publieksprijs

RTL Group: stijgende omzet en winsten in eerste half jaar 2024

09-08-2024 | 10:20:00
Inclusief RTL Nederland haalde RTL Group in het eerste half jaar een omzet van 3,174 miljard euro (was 3,108 miljard in H1, 2023 oftewel 2,1 procent meer) met een netto halfjaarresultaat van 173 miljoen euro (was 132 miljoen euro). De aangepaste ebita-winst daalde licht van 255 naar 250 miljoen euro

RTL Nederland verhoogt omzet met 4,5 procent; Videoland winstgevend

09-08-2024 | 08:53:00
RTL Nederland heeft zijn omzet met 4,5 procent verhoogd naar 301 miljoen euro. De aangepaste ebita winst  is gestegen met 20,3 procent naar 83 miljoen euro

[Interview] Justin Lebbon (Adwanted Events) over de Nederlandse editie van The Future of tv Advertising

08-08-2024 | 19:11:05
Op 24 september 2024 organiseren Screenforce en Adwanted Events een Nederlandse versie van The Future of TV Advertising gecombineerd met Screenforce Day. We spreken hierover en over ontwikkelingen in de Nederlandse markt met Justin Lebbon, Managing Director van Adwanted Events

Kantar-rapport: Streamingdiensten (SAVOD en FAST) met reclame winnen aan populariteit

08-08-2024 | 10:17:00
Volgens een rapport van Kantar blijft Netflix de koning van content. Advertentie-ondersteunde streamingdiensten winnen aan populariteit

[Vacatures] Blue Circle (Part of Fremantle) zoekt een Castingredacteuren Holland's Got Talent

08-08-2024 | 08:19:00
Blue Circle (Part of Fremantle) is per direct op zoek naar Castingredacteuren Holland's Got Talent

[DutchMedia Podcast]: Michel van der Voort (Screenforce) over de tv-markt

02-08-2024 | 13:38:00
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite

ITV Studios Netherlands wijzigt organisatie en schrapt 20 banen

02-08-2024 | 10:13:00
ITV Studios Netherlands heeft sinds juni 2024 een aantal organisatiewijzigingen doorgevoerd om beter te kunnen inspelen op de wijzigende markt van tv-bedrijven en streamingdiensten

Gepubliceerd door: Nico

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.