Tag Resultaten
The Walt Disney Company vervangt Star door Hulu bij Disney+
The Walt Disney Company vervangt per 8 oktober het merk Star bij de streamingdienst Disney+ door Hulu
[DutchMedia Podcast] over geen toezicht politieke reclames, NPO, VI TV & short form
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Jet de Ranitz per 1 januari 2026 bestuursvoorzitter NPO
Jet de Ranitz is per 1 januari 2026 benoemd tot bestuursvoorzitter van de NPO. Lucien Brouwer die thans interim bestuursvoorzitter is, blijft lid van de NPO-Raad van Bestuur
Transfer Media verzorgt reclame Eurosport en Discovery
Transfer Media neemt vanaf 1 december de reclameregie van Eurosport en Discovery in Franstalig België op zich.
Whazzup?! in Media #6 De folder: Stervend of juist heel relevant?
In deze aflevering analyseren we de laatste onderzoeksresultaten van GfK, Spotta en NMO en bekijken we de toekomst van folders als marketinginstrument.
mønaerk produceert Organic-campagne voor Prominent
Prominent zet rust en zitcomfort centraal tijdens de woonmaand en presenteert de Organic collectie.
Minister Frank Rijkaart: geen toezicht en geen sancties EU-regels over politieke reclames
Minister Frank Rijkaart (BBB) van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties heeft besloten dat er ten aanzien van de Europese verordening politieke reclames de komende periode geen toezicht en sanctiemogelijkheden komen
Screenforce: storytelling is sleutel tot merk- en businessgroei
De kernboodschap van het webinar: creativiteit is geen luxe, maar essentieel voor groei.
Your Channels en Samsung TV Plus lanceren VI TV en muziekzenders Your 60s/70s/80s
Your Channels en Samsung TV Plus hebben samen met uitgever PXR de voetbalzender VI TV gelanceerd als FAST-kanaal voor gebruikers van Samsung tv-toestellen
EW en Here lanceren Stem Wijzer voor verkiezingen
EW is gestart met de campagne Stem Wijzer, die draait om het belang van betrouwbare informatie in aanloop naar de verkiezingen.
Weborama Nederland wordt Adways Weborama
Weborama Nederland en Adways gaan verder onder de naam Adways Weborama.
[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer
Alfred is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam
Waarom Gen Z sceptisch is over AI-reclame
Jongeren hebben vooral moeite met de echtheid en relevantie van AI-campagnes.
Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
Ster bundelt eerste kerstcommercials in speciale première
Met de Kerstreclame Première wil Ster een feestelijk startpunt creëren voor de kerstcampagneperiode.
[DutchMedia Podcast] met Michel van der Voort (Screenforce) over de tv-disruptie
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Holland & Barrett lanceert HormoonWijzer voor vrouwen+
Holland & Barrett heeft de HormoonWijzer gelanceerd, een praktische gids die vrouwen+ inzicht geeft in hun cyclus
NPO: recordbegroting van 1,2 miljard betekent toch 32 miljoen bezuiniging in 2026
De NPO zal in 2026 in aanloop naar bezuinigingen toch 32 miljoen bezuinigingen doorvoeren. 2026 zal opnieuw een recordjaar worden wat betreft het aan het ministerie van OCW gevraagde geld
[Vacatures] Kaaps Film zoekt een Producer
Kaaps Film is per direct op zoek naar Producer · Rotterdam
Isabel Druijf: 5 tips voor een succesvolle tv-commercial
Isabel Druijf, Research Consultant bij MediaTest, deelt de effectiviteit van gamification met marktonderzoek.
Nederlandse mediasector komt met gezamenlijke aanpak politieke reclames
De grote Nederlandse uitgevers, tv- en radiozenders en buitenreclame-exploitanten verenigd in Audify, Magazine Media Associatie (MMA), NDP Nieuwsmedia, Outreach en Screenforce hebben onder de naam politiekereclame.nl een gezamenlijk platform gelanceerd
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.
Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein
MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch
[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen • 32-40 uur
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis