Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Joe Public ontwikkelt campagne stichting Metakids over erfelijke aftakeling bij kinderen

29-06-2022 | 12:38:00
Joe Public ontwikkelde een campagne voor de stichting Metakids, die voor bekendheid en donaties moet zorgen. De stichting zet zich in voor meer geld voor onderzoek en behandeling van metabole ziekten onder jonge kinderen

Havas Lemz maakt campagne voor Bolletje met bakker uit logo

28-06-2022 | 11:24:00
Havas Lemz ontwikkelt campagneconcept voor Bolletje. Het campagneconcept is geïnspireerd op het eerder ontwikkelde herontwerp van het Bolletje logo door ontwerpbureau Millford. Het vertrouwde bakkertje in een eigentijds jasje kreeg een prominente plek op de Bolletje verpakkingen

Kruidvat lanceert zomercampagne Goed Voorbereid, Groot Voordeel

28-06-2022 | 09:39:00
Kruidvat lanceert haar nieuwe zomercampagne Goed Voorbereid, Groot Voordeel, waarmee zij de consument helpt zich voor te bereiden op de zomer

Born05 ontwikkelt campagne stijlvolle autolader Easee

20-06-2022 | 11:08:00
Met deze campagne over de stijlvolle autolader wil het van oorsprong Noorse bedrijf een nieuwe doelgroep overtuigen om de overstap te maken naar elektrisch rijden

Alfred International ontwikkelt commercial Dat is wel zo lekker Rivella

14-06-2022 | 11:58:00
Rivella introduceert een merkcampagne waarin smaak, natuur en vrienden centraal staan. Met Dat is wel zo lekker profileert het merk zich als een verfrissende drank waarmee je je met een slok in de natuur waant en die je het best kunt drinken in gezelschap van vrienden

TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne voor Fonds Gehandicaptensport

02-06-2022 | 12:01:00
Creative Agency TBWA\NEBOKO ontwikkelt donatiecampagne van Fonds Gehandicaptensport met het thema We zijn niet beperkt, we worden beperkt. De campagne draait om eerlijkheid in de sport

Fightclub ontwikkelt campagne DELTA tot in de nok

19-05-2022 | 10:11:00
In opdracht van DELTA ontwikkelde Fightclub de tv- en radiocampagne tot in de nok

[Column] Carlo den Otter (DCVF): 5 redenen waarom reclame (bijna) nooit meer grappig is

16-05-2022 | 15:56:00
Er is de laatste jaren niet veel grappige reclame meer. Daarom lach ik ook niet op de foto. Terwijl humor een nogal krachtig middel is om je boodschap over te brengen. Ook als die boodschap bloedserieus is

Wenneker.be lanceert productiehuis CRUSH

16-05-2022 | 15:25:14
Wenneker.be (onderdeel van PAKT) lanceert CRUSH, een full-service productiehuis, gespecialiseerd in high-end fotografie en moving content. Camille Cieters is de Managing Producer bij het productiehuis

Born05 ontwikkelt campagne Robijn Stip en Streep

16-05-2022 | 09:11:23
In opdracht van Unilever ontwikkelde Born05 de campagne die Robijn Stip en Streep in Nederland introduceert. Het gaat om een wasmiddel en wasverzachter speciaal voor gekleurde kleding met witte elementen

2022 Samsung TVs earn carbon reduction certification from the Carbon Trust

13-05-2022 | 12:28:00
Global TV manufacturer Samsung Electronics, has announced that its 2022 Neo QLEDs earned the ‘Reducing CO2’ certification from the Carbon Trust in recognition of its efforts to reduce its carbon footprint

Group for Brands en Hazazah filmen western voor Remia

13-05-2022 | 08:55:00
Remia strikt Amerikaanse acteur Jeffrey Dean Morgan om BBQ-sausenlijn The Tasteful Eight te lanceren. De commercial werd geschoten door Group for Brands en Hazazah

Born05 ontwikkelt interactieve campagne rond Songfestival en S10

02-05-2022 | 11:30:00
Door een lichtkrabbel op haar videoclip achter te laten, kan heel Nederland S10 aanmoedigen en steunen in aanloop naar het Eurovisie Songfestival

Born05 ontwikkelt merkcampagne Radio 538

25-04-2022 | 11:25:36
Nieuwsgierig, optimistisch, ambitieus en energiek; dat is Radio 538. Rondom deze steekwoorden ontwikkelde Born05 de merkcampagne van de Talpa-zender

Captains heeft nu vijf eigenaren

15-04-2022 | 10:10:09
Boudewijn Vermolen, Chiel Verbakel en Lucy van Gaalen zijn mede-eigenaar geworden van Captains. Het trio werkt al jaren voor het mediabedrijf en is nauw betrokken geweest bij de snelle groei en ontwikkeling

Nationale-Nederlanden start merkcampagne

08-04-2022 | 17:11:00
Nationale-Nederlanden start maandag 11 april 2022 met een landelijke merkcampagne op tv, online en op grote billboards op straat en lanceert ook de vernieuwde positionering

Dept ontwikkelt campagne Eurojackpot voor Nederlandse loterij

23-03-2022 | 13:06:00
Dept heeft een campagne ontwikkeld voor de Eurojackpot voor Nederlandse Loterij. De hoofdprijs is daarbij verhoogd van 90 tot 120 miljoen euro

&.agency en Yes We Can Clinics werken samen voor docuserie over influencers

16-03-2022 | 12:54:00
Storytelling bureau &.agency en Yes We Can Clinics hebben de handen ineen geslagen voor de productie van de docuserie Help! Daarin wordt laten zien hoe influencers hun platform gebruiken om maatschappelijke onderwerpen aan te kaarten

Ster komt met eigen campagne

02-03-2022 | 14:55:00
Ster, het reclameverkoopbedrijf van NPO-zendtijd, is met een eigen campagne van start gegaan. NPO-presentatoren Rutger Castricum en Gijs Staverman spelen daarin de hoofdrol

[Screenforce] Bruto televisiebestedingen groeien naar 602 miljoen in 2021

22-02-2022 | 06:00:00
Nog nooit waren de televisiebestedingen in de e-commerce branche zo groot als in 2021. De coronacrisis is de aanjager gebleken voor e-commerce. Dit blijkt uit een door onderzoeksbureau Nielsen in opdracht van Screenforce gemaakt overzicht van de investeringen van de e-commerce branche op televisie

Polestar komt met eerste Super Bowl commercial

11-02-2022 | 00:00:00
Het Zweedse elektrische automerk Polestar, komt voor het eerst met een Super Bowl-commercial op de Amerikaanse televisie. De televisiespot van 30 seconden wordt bij het Amerikaanse NBC uitgezonden in het eerste deel van de wedstrijd op 13 februari 2022

Media.Monks ontwikkelt crossmediale campagne voor online bank Brand New Day

09-02-2022 | 16:56:00
Media.Monks heeft een crossmediale campagne ontwikkeld voor de online bank Brand New Day Daarin speelt ondernemer en columnist Sander Schimmelpenninck de hoofdrol

SIRE-campagne: De dood. Praat erover, niet eroverheen

08-02-2022 | 14:46:00
SIRE (Stichting Ideële Reclame) heeft een campagne ontwikkeld om te spreken over de dood. De campagne is ontwikkeld door Selmore, Bex*communicatie, Pink Rabbit, Storyboard, Monkeys & Bananas, Bruut Amsterdam en DirectResearch

Purina Gourmet zoekt met talentenjacht de Next Catfluencer

03-02-2022 | 12:15:05
Nestlés Purina Gourmet start met de campagne Next Catfluencer de zoektocht naar nieuw Catfluencer-talent. UM ontwikkelde de strategie rondom de actie

Jarig Oranje Fonds lanceert campagne: 20 jaar ertoe doen

01-02-2022 | 10:56:55
Het Oranje Fonds viert zijn 20-jarig bestaan met de campagne 20 jaar ertoe doen. Dit is een doorvertaling van het format Ertoe doen, dat in november de herpositionering van het Oranje Fonds inluidde

Radar: nog steeds ongewenste telefoontjes namens energiebedrijven

31-01-2022 | 10:23:50
Telemarketingbedrijven overtreden de regels voor telemarketing. Met de aangepaste Telemarketing-wet mogen bedrijven wettelijk alleen nog bellen met uitdrukkelijke toestemming of als de consument klant is geweest van het bedrijf

Jurgen Verstegen (Abovo Media): The Voice Gate zorgt voor hoge kijkdichtheden op lineaire televisie

22-01-2022 | 10:11:00
De aanstaande onthullingen over de misstanden in The Voice in het online programma BOOS van Tim Hofman zorgden ervoor dat Nederland het massaal over iets anders dan corona had

[Marketing Week] Bob Koigi: Emerging technologies inspire new content marketing trends

20-01-2022 | 07:59:11
New age technologies like artificial intelligence and cloud computing are inspiring new trends that are supporting the content marketing market.

Sponsors trekken handen af van The Voice

17-01-2022 | 10:22:00
T-Mobile en Lidl zijn gestopt als sponsor van The Voice of Holland. Ze reageren daarmee op de nieuwsstroom van afgelopen weekend over grensoverschrijdend gedrag van onder anderen Jeroen Rietbergen en coach Ali B, tegen wie aangifte is gedaan rondom seksuele intimidatie

Rechtbank verbiedt Ariel-reclame van Proctor & Gamble Nederland

12-01-2022 | 11:38:00
De Rotterdamse rechtbank heeft Proctor & Gamble Nederland verboden om de reclame van Ariel nog te mogen uitzenden. De zaak was in kort geding aangespannen door Unilever dat zich met zijn merk Robijn benadeeld voelde

Abonneer je op onze nieuwsbrief