nieuws
Tag Resultaten
Radiostation SLAM! presenteert vernieuwd gezicht en geluid
SLAM! presenteert een aangescherpt merkverhaal, op de radiozender met een gewijzigde programmering en vernieuwde audiovormgeving, op de eigen social media kanalen, in het land tijdens festivals en events
Alfred International ontwikkelt campagne SNS Wonen
Reclamebureau Alfred ontwikkelt campagne voor SNS wonen. SNS, de bank die zich sinds begin dit jaar profileert met Eerst de mens, dan het geld, helpt in de huidige wooncrisis met kansvergroters
Joe Public ontwikkelt campagne stichting Metakids over erfelijke aftakeling bij kinderen
Joe Public ontwikkelde een campagne voor de stichting Metakids, die voor bekendheid en donaties moet zorgen. De stichting zet zich in voor meer geld voor onderzoek en behandeling van metabole ziekten onder jonge kinderen
Havas Lemz maakt campagne voor Bolletje met bakker uit logo
Havas Lemz ontwikkelt campagneconcept voor Bolletje. Het campagneconcept is geïnspireerd op het eerder ontwikkelde herontwerp van het Bolletje logo door ontwerpbureau Millford. Het vertrouwde bakkertje in een eigentijds jasje kreeg een prominente plek op de Bolletje verpakkingen
Kruidvat lanceert zomercampagne Goed Voorbereid, Groot Voordeel
Kruidvat lanceert haar nieuwe zomercampagne Goed Voorbereid, Groot Voordeel, waarmee zij de consument helpt zich voor te bereiden op de zomer
Born05 ontwikkelt campagne stijlvolle autolader Easee
Met deze campagne over de stijlvolle autolader wil het van oorsprong Noorse bedrijf een nieuwe doelgroep overtuigen om de overstap te maken naar elektrisch rijden
Alfred International ontwikkelt commercial Dat is wel zo lekker Rivella
Rivella introduceert een merkcampagne waarin smaak, natuur en vrienden centraal staan. Met Dat is wel zo lekker profileert het merk zich als een verfrissende drank waarmee je je met een slok in de natuur waant en die je het best kunt drinken in gezelschap van vrienden
TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne voor Fonds Gehandicaptensport
Creative Agency TBWA\NEBOKO ontwikkelt donatiecampagne van Fonds Gehandicaptensport met het thema We zijn niet beperkt, we worden beperkt. De campagne draait om eerlijkheid in de sport
Fightclub ontwikkelt campagne DELTA tot in de nok
In opdracht van DELTA ontwikkelde Fightclub de tv- en radiocampagne tot in de nok
[Column] Carlo den Otter (DCVF): 5 redenen waarom reclame (bijna) nooit meer grappig is
Er is de laatste jaren niet veel grappige reclame meer. Daarom lach ik ook niet op de foto. Terwijl humor een nogal krachtig middel is om je boodschap over te brengen. Ook als die boodschap bloedserieus is
Wenneker.be lanceert productiehuis CRUSH
Wenneker.be (onderdeel van PAKT) lanceert CRUSH, een full-service productiehuis, gespecialiseerd in high-end fotografie en moving content. Camille Cieters is de Managing Producer bij het productiehuis
Born05 ontwikkelt campagne Robijn Stip en Streep
In opdracht van Unilever ontwikkelde Born05 de campagne die Robijn Stip en Streep in Nederland introduceert. Het gaat om een wasmiddel en wasverzachter speciaal voor gekleurde kleding met witte elementen
2022 Samsung TVs earn carbon reduction certification from the Carbon Trust
Global TV manufacturer Samsung Electronics, has announced that its 2022 Neo QLEDs earned the ‘Reducing CO2’ certification from the Carbon Trust in recognition of its efforts to reduce its carbon footprint
Group for Brands en Hazazah filmen western voor Remia
Remia strikt Amerikaanse acteur Jeffrey Dean Morgan om BBQ-sausenlijn The Tasteful Eight te lanceren. De commercial werd geschoten door Group for Brands en Hazazah
Born05 ontwikkelt interactieve campagne rond Songfestival en S10
Door een lichtkrabbel op haar videoclip achter te laten, kan heel Nederland S10 aanmoedigen en steunen in aanloop naar het Eurovisie Songfestival
Born05 ontwikkelt merkcampagne Radio 538
Nieuwsgierig, optimistisch, ambitieus en energiek; dat is Radio 538. Rondom deze steekwoorden ontwikkelde Born05 de merkcampagne van de Talpa-zender
Captains heeft nu vijf eigenaren
Boudewijn Vermolen, Chiel Verbakel en Lucy van Gaalen zijn mede-eigenaar geworden van Captains. Het trio werkt al jaren voor het mediabedrijf en is nauw betrokken geweest bij de snelle groei en ontwikkeling
Nationale-Nederlanden start merkcampagne
Nationale-Nederlanden start maandag 11 april 2022 met een landelijke merkcampagne op tv, online en op grote billboards op straat en lanceert ook de vernieuwde positionering
Dept ontwikkelt campagne Eurojackpot voor Nederlandse loterij
Dept heeft een campagne ontwikkeld voor de Eurojackpot voor Nederlandse Loterij. De hoofdprijs is daarbij verhoogd van 90 tot 120 miljoen euro
&.agency en Yes We Can Clinics werken samen voor docuserie over influencers
Storytelling bureau &.agency en Yes We Can Clinics hebben de handen ineen geslagen voor de productie van de docuserie Help! Daarin wordt laten zien hoe influencers hun platform gebruiken om maatschappelijke onderwerpen aan te kaarten
Ster komt met eigen campagne
Ster, het reclameverkoopbedrijf van NPO-zendtijd, is met een eigen campagne van start gegaan. NPO-presentatoren Rutger Castricum en Gijs Staverman spelen daarin de hoofdrol
[Screenforce] Bruto televisiebestedingen groeien naar 602 miljoen in 2021
Nog nooit waren de televisiebestedingen in de e-commerce branche zo groot als in 2021. De coronacrisis is de aanjager gebleken voor e-commerce. Dit blijkt uit een door onderzoeksbureau Nielsen in opdracht van Screenforce gemaakt overzicht van de investeringen van de e-commerce branche op televisie
Polestar komt met eerste Super Bowl commercial
Het Zweedse elektrische automerk Polestar, komt voor het eerst met een Super Bowl-commercial op de Amerikaanse televisie. De televisiespot van 30 seconden wordt bij het Amerikaanse NBC uitgezonden in het eerste deel van de wedstrijd op 13 februari 2022
Media.Monks ontwikkelt crossmediale campagne voor online bank Brand New Day
Media.Monks heeft een crossmediale campagne ontwikkeld voor de online bank Brand New Day Daarin speelt ondernemer en columnist Sander Schimmelpenninck de hoofdrol
SIRE-campagne: De dood. Praat erover, niet eroverheen
SIRE (Stichting Ideële Reclame) heeft een campagne ontwikkeld om te spreken over de dood. De campagne is ontwikkeld door Selmore, Bex*communicatie, Pink Rabbit, Storyboard, Monkeys & Bananas, Bruut Amsterdam en DirectResearch
Purina Gourmet zoekt met talentenjacht de Next Catfluencer
Nestlés Purina Gourmet start met de campagne Next Catfluencer de zoektocht naar nieuw Catfluencer-talent. UM ontwikkelde de strategie rondom de actie
Jarig Oranje Fonds lanceert campagne: 20 jaar ertoe doen
Het Oranje Fonds viert zijn 20-jarig bestaan met de campagne 20 jaar ertoe doen. Dit is een doorvertaling van het format Ertoe doen, dat in november de herpositionering van het Oranje Fonds inluidde
Radar: nog steeds ongewenste telefoontjes namens energiebedrijven
Telemarketingbedrijven overtreden de regels voor telemarketing. Met de aangepaste Telemarketing-wet mogen bedrijven wettelijk alleen nog bellen met uitdrukkelijke toestemming of als de consument klant is geweest van het bedrijf
Jurgen Verstegen (Abovo Media): The Voice Gate zorgt voor hoge kijkdichtheden op lineaire televisie
De aanstaande onthullingen over de misstanden in The Voice in het online programma BOOS van Tim Hofman zorgden ervoor dat Nederland het massaal over iets anders dan corona had
[Marketing Week] Bob Koigi: Emerging technologies inspire new content marketing trends
New age technologies like artificial intelligence and cloud computing are inspiring new trends that are supporting the content marketing market.