nieuws
Tag Resultaten
[ChatGPT Biography] SWOT: Willem Sijthoff, Paul Petermeijer, Gijs Vroom
De orde van vandaag is een ChatGPT SWOT analyse van de concurrenten van Marketing Report. We willen meer te weten komen over de concurrentie en laten ChatGPT een SWOT analyse uitvoeren. Daarna zal ik zeggen of ik daar als ondernemer iets wijzer van ben geworden
[Interview] Fenno van der Velden: portal van Media Info Groep biedt professionals meer flexibiliteit
Fenno van der Velden is projectmanager van de Media Info Groep. Het bedrijf evolueerde van een knipseldienst tot een full service bureau dat voor klanten precies bijhoudt hoe vaak, wanneer en hoe ze in de media aan bod zijn gekomen
Media Info Groep: Het sentiment rondom de coronavaccins onder de loep
Media Info Groep analyseert gegevens uit allerlei media, zowel in print als online en op radio en televisie. Het bedrijf onderzocht het verschil in sentiment als de media veel aandacht besteden aan het coronavirus
[Nederlands MediaNetwerk TV] Anne Marije de Vries Lentsch (Hearst): Content maken is een vak
Door de steeds verdere ontwikkelingen binnen branded content en de groei van het portfolio van Hearst Netherlands, ontstond de behoefte aan een one-stop serviceunit voor alle digitale en crossmediale brandedcontentsamenwerkingen: Hearst Agency.
Hearst Create en KLM intensiveren samenwerking
Vanaf dit najaar worden KLM’s Flying Dutchman, het loyalty magazine voor frequent flyers en het inflight shopping magazine Sky High Collection door Hearst Create gemaakt. Deze maand ligt het eerste nummer van Sky High Collection op de KLM-vluchten
Nielsen: stijging netto mediabestedingen blijft uit
Ondanks de grootste groei van de Nederlandse economie sinds 2007 (+3,2%) bleven de netto mediabestedingen in 2017 met €4,7 miljard vrijwel gelijk aan 2016. Internet, radio en bioscoop zagen de advertentie-inkomsten toenemen. Alle andere mediumtypen boekten rode cijfers
[Whitepaper] Papier verduurzaamt klantrelatie en doet omzet groeien
Podcasts, whitepapers, het is allemaal even hip. En de onderwerpen meestal ook: robotica, artificial intelligence, programmatic advertising, algoritmes, blockchain, fintech