Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[Interview] Kasia van Hall over de overname van Brand New Galaxy door Stagwell

19-05-2022 | 09:58:00
Brand New Galaxy werd onlangs overgenomen door Stagwell. Wij spreken Kasia van Hall, Brand New Galaxy MD.

Stagwell neemt Brand New Galaxy over

22-04-2022 | 09:41:00
Stagwell, het challenger-netwerk dat is gebouwd om marketing te transformeren, meldt de overname van Brand New Galaxy (BNG), leverancier van scaled commerce en marktplaatsoplossingen voor 150+ internationale merken en 500+ e-retailers wereldwijd

Counter Content breidt uit met Eileen van Vliet en Sander Keizer

12-01-2022 | 11:00:00
Eileen van Vliet en Sander Keizer zijn begonnen bij Counter Content, het Zaanse bureau voor pr- & contentmarketing en onderdeel van Counter Collective. Beiden versterken het team als pr- en communicatieadviseur voor klanten als ALD Automotive, Bravoure, Gorillas en Marvia

Bravoure met site van Eye Filmmuseum winnaar Silver Lovie en publieksprijs

19-11-2021 | 14:11:35
Het Amsterdamse digital design agency Bravoure heeft de Silver Lovie Award en de publieksprijs gewonnen voor de site van Eye Filmmuseum. De Lovie Awards staan voor het beste digitale werk in Europa

&.agency werft Puma, Felyx, Parfumado, Rimmel en Zuivelhoeve

10-11-2021 | 14:58:00
&.agency, een data driven storytelling agency heeft Puma, Felyx, Parfumado, Rimmel en Zuivelhoeve aan haar klantenpakket toegevoegd. Ook worden activiteiten voor bestaande klanten zoals Vinted en L'Oréal verder uitgerold

KesselsKramer maakt landelijke campagne over Samen Beslissen in de zorg

08-09-2021 | 21:19:00
KesselsKramer heeft een landelijke campagne ontwikkeld in opdracht van patiëntorganisaties en brancheorganisaties uit de medisch-specialistische zorg, de huisartsenzorg, de paramedische zorg en de wijkverpleging

Style de Vie brengt inspiratie via Marvia

28-07-2021 | 00:20:00
Style de Vie, een groothandel in keukengerei, heeft het lokale marketing automation platform Marvia uitgekozen als partner voor resellers. Style de Vie wil met deze samenwerking de groeiambities vormgeven en de marketingactiviteiten uitbreiden

Sportfondsen in zee met Marvia

28-07-2021 | 00:04:00
Sportfondsen, dat zich inzet voor een vitaal Nederland, heeft voor de brandportal van Marvia gekozen om een betere digitale service te gaan leveren aan alle aangesloten accommodaties

Counter Content stelt Cathalijne Groen aan als teamlid

13-07-2021 | 15:00:00
Counter Content heeft Cathalijne Groen aangesteld als onderdeel van het vaste pr-, marketing- en communicatieteam, dat werkt voor klanten als Gorillas, &.agency, StudeerSnel.nl en KesselsKramer

Counter Content aan de slag voor Gorillas

08-06-2021 | 17:10:08
Counter Content gaat aan de slag voor flitsbezorger Gorillas. De bedrijven gaan een samenwerking aan waarbij Counter Content alle Nederlandse pr en communicatie zal verzorgen

Marvia en De Beren trappen met EK samenwerking af

08-06-2021 | 10:47:00
Marketing automation platform Marvia en restaurantketen De Beren zijn een langdurige samenwerking aangegaan. De landelijke EK-actie van De Beren is de eerste grote marketingcampagne die via het platform van Marvia wordt uitgerold.

Counter Content breidt team uit

26-03-2021 | 15:28:00
Recent zijn Nathalie Bulsing, Mo Khabbaz en Maarten Lemmers begonnen bij Counter Content, bureau voor pr & contentmarketing en onderdeel van Counter Collective. De drie aangeworven personeelsleden maken deel uit van het vaste pr-, marketing- en communicatieteam

[Forum] Merken & De Wereld in 2020

04-06-2020 | 14:56:00
In De Wereld in 2020 is van alles aan de hand, zeker als je in de Verenigde Staten woont. Maar daar buiten net zo goed. Merken als Ben & Jerry's en Nike spreken zich uit en nemen nadrukkelijk standpunt

[Onderzoek] Eventbrite: Meer evenementen in 2020

07-02-2020 | 08:53:25
De helft van de evenementenorganisatoren (51%) in Nederland en België verwacht in 2020 meer evenementen te organiseren dan vorig jaar. Dat blijkt uit het jaarlijkse trendrapport van ticketplatform Eventbrite

ALD Automotive lanceert nieuwe merkidentiteit

03-02-2020 | 11:53:00
ALD Automotive lanceert samen met de nieuwe merkidentiteit een nieuwe slogan: Ready to move you. De identiteit wordt uitgerold in alle 43 landen waar ALD Automotive actief is

[Interview] Oscar Kolthoff: De meeste organisaties zijn (nog) niet op customer experience ingericht

18-10-2019 | 10:14:30
Label A., een bedrijf dat innovatieve digitale producten ontwikkelt, lanceerde onlangs het rapport Nationaal Customer Experience (CX) Benchmark 2019. We spreken met Oscar Kolthoff, Managing Partner van Label A., over de uitkomsten van het onderzoek

[Onderzoek] Bedrijven lopen achter in digitalisatie B2B klantloyaliteit

02-10-2019 | 13:01:00
Klanten kunnen online steeds meer kiezen, informeren en communiceren. Hierdoor vinden bedrijven en merken het steeds moeilijker om zich te onderscheiden. Klantloyaliteit wordt daarom steeds belangrijker

EDM Media Group versnelt groeistrategie door partnership met NewPort Capital

02-09-2019 | 09:47:00
EDM Media Group, een grote speler op het gebied van dataoplossingen in de Benelux, kondigt aan dat NewPort Capital is toegetreden als aandeelhouder. Zo kan EDM haar ambitieuze groeistrategie versnellen en haar dienstverlening en technologische dataoplossingen verder uitbreiden

[Startups] HelloMaaS ontvangt investering van 400.000 euro

18-06-2019 | 10:12:00
HelloMaaS ontvangt een investering van 400.000 euro van de Amsterdamse venture capitalist Tablomonto Ventures. Louise Doorn, oprichter en CEO van HelloMaaS, gebruikt de investering om haar team te versterken, sneller nieuwe features te lanceren en de zichtbaarheid van HelloMaaS te vergroten

Wellwood van start met Blendle en OneFit

25-04-2019 | 12:16:00
Wellwood is een nieuw bureau dat met de methode Brand and Demand merkdenken en performance als een geheel aanbiedt. De eerste klanten zijn Blendle en OneFit

Platform HelloMaaS voor marketing on demand van start

16-04-2019 | 10:34:00
In contact komen met freelance marketeers, een marketingplan maken en pakketten afsluiten voor marketing: dit biedt het platform HelloMaas, dat net van start is gegaan

EDM Media Group neemt Human Inference over

12-02-2019 | 11:19:00
EDM Media Group neemt Quadient Data Netherlands/Germany (voorheen Human Inference) over. Dat maakt het bedrijf bekend via pr-bureau Counter Content

Marketing & Innovation Kickoff 2019

18-01-2019 | 13:13:00
Vrijdag 8 februari de Marketing & Innovation Kickoff 2019. Wat hebben Hardt Hyperloop, ALD Automotive, SnappCar en personalisatieplatform Unless gemeen?

[Forum] Overspeelt Nike zijn hand met de Colin Kaepernick campagne?

06-09-2018 | 15:10:00
Rik Heijmen, strategy director bij Kokoro: "Nike had de afgelopen jaren in de thuismarkt te maken met de opkomst van Under Armour, nu nummer twee vóór Adidas. Buiten de VS leveren Adidas en Under Armour concurrentie

ReBuy: verkoop consumentenelektronica in de lift

13-08-2018 | 09:01:00
ReBuy ziet de laatste maanden een duidelijke groei met in de maand mei meer dan een verdubbeling - 120 procent - van de verkopen van game consoles. Ook andere categoriën zitten in de lift

Leasemaatschappij ALD groeit 10 procent in een jaar

08-08-2018 | 10:51:00
ALD maakt internationaal over de eerste helft van 2018 een sterke groei door. De vloot groeide met 10,1 procent tot 1,59 miljoen voertuigen wereldwijd ten opzichte van een jaar geleden

Van der Wiel verkoopt aandelen in BALR. & 433

23-07-2018 | 11:45:00
Gregory van der Wiel heeft zijn aandelenbelang in BALR. & 433 verkocht aan de overige aandeelhouders. In 2013 stapte hij in bij het merk dat mede-opgericht is door vriend en voormalig voetbalinternational Demy de Zeeuw. Door zijn aandelen nu te verkopen

Succesvolle soft launch reBuy in Nederland

16-07-2018 | 09:36:00
ReBuy, een platform waarop refurbished elektronica wordt verkocht, kijkt terug op een succesvolle soft launch in Nederland. Sinds juni vorig jaar is het platform beschikbaar voor Nederlanders om elektronica te kopen en verkopen

Abonneer je op onze nieuwsbrief