Tag Resultaten
[Interview] Silke Grell: Festivals zijn voor fritz-kola dé plekken om de doelgroep te bereiken
Fritz-kola probeert als van oorsprong Duits merk op te boksen tegen de andere bekende cola-merken. We spreken met Silke Grell, Marketing Director van fritz-kola over hoe het merk omgaat met zijn (internationale) marketing en pr en duurzaamheid.
Greener Power Solutions kiest Fitzgerald als PR- en communicatie bureau
Naar aanleiding van een bureau pitch koos het energiebedrijf voor Fitzgerald om hen te ondersteunen bij hun PR- en communicatievraagstukken
La Place start campagne met kok en tv-presentator Nick Toet
Nick Toet reist met de Good Truck, gevuld met verse kruiden en groenten, door Nederland om mensen te laten proeven van het La Place-menu.
[Dutch PR Awards 2024] Fitzgerald: SIRE pr-campagne Vind je lichtpuntje en durf te hopen
De grote vraag voor veel bedrijven en organisaties anno 2024 is: hoe blijft je relevant wanneer de enige constante verandering is?
Dorien Kuiken over ACE | Fitzgerald
We geloven dat de kern van elk geweldig merk is opgebouwd uit een why, een missie, die het verdiend gehoord te worden
fritz-kola kiest Fitzgerald als PR-bureau
Na een pitch heeft de indie-kola pionier Fitzgerald gekozen om hen te helpen bij hun groei in de Nederlandse markt
fritz-kola introduceert vernieuwd design en is verkrijgbaar bij Albert Heijn
Het Duitse indie-kola merk fritz-kola introduceert een gemoderniseerd ontwerp voor de glazen flessen
[Interview] Deni Barisic: Met YoungCapital NEXT transformeren we van uitzend-plus-label naar een onafhankelijke detacheerder
Deni Barisic is Head of Brands bij YoungCapital Next, dat met de toevoeging Next een andere merkidentiteit heeft gekregen. We spreken hem hierover
Nationale-Nederlanden lanceert campagne: Maak je plannen waar, dit jaar
Hiermee spoort Nationale-Nederlanden iedereen aan het heft in eigen handen te nemen en in 2024 je doelen te bereiken
Ace-bureaus ontwikkelen Doe maar zo!-campagne voor de Zonnebloem
In de campagne wordt bewustwording gecreëerd voor situaties waar mensen met een lichamelijke beperking dagelijks mee te maken krijgen
YoungCapital Nederland start samenwerking met Fitzgerald
Communicatie- en pr-bureau Fitzgerald gaat aan de slag voor het internationale recruitmentbureau YoungCapital. De eerste pr-campagne Bridge the Gap is inmiddels gestart met een rondetafelgesprek over de kloof tussen vraag en aanbod op de arbeidsmarkt
Airborne ontwikkelt podcast Op Koers voor Damen Shipyards
De eerste afleveringen van Op Koers te beluisteren. Deze podcast geeft inzicht in de geschiedenis van Damen Shipyards Group. Ooit slechts een houten schuurtje aan de oevers van de Merwede, nu één van ‘s werelds grootste scheepsbouwers. Op Koers is ontwikkeld door audio agency Airborne.
TicketSwap kiest Fitzgerald als communicatiebureau voor de Benelux
Na een bureaupitch heeft het bedrijf gekozen voor Fitzgerald om te ondersteunen bij hun pr- en communicatievraagstukken
The Fitzgerald Initiative 2023 slaat brug tussen bedrijfsleven en NGO’s
Purpose driven communicatiebureau Fitzgerald organiseert op 26 januari de tweede editie van The Fitzgerald Initiative in Club Ace in de Amsterdamse Houthavens
Gepubliceerd door: Nico